🤨🤨🤨🤨🤨🤨
Vastaukset 28
- Anonyymi00001UUSI
Mikset itse laita kun tiedät ja ketkä kyseessä? Luuletko et ton perusteella joku laittaa jollekin viestiä?
- Anonyymi00018UUSI
Usko jo, että aapeeäijä hakee vain huomiota esim kaltaisilta suureellisilta suivaantujilta. T naiselta
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Usko jo, että aapeeäijä hakee vain huomiota esim kaltaisilta suureellisilta suivaantujilta. T naiselta
Usko itse jo että kaikki ei kuvittele niin miten sä kuvittelet ja oletat.
Äläkä enää jaksa leikkiä jotain Tnaista vai onko tarkoitus saada joku toinen luulemaan sun juttujas jonkun tietyn jutuiksi :D
Ps
Annappa mun ihan rauhassa antaa huomiota just niin paljon kun haluankin antaa ja kelle haluan antaa.
Vai onko se kenties sulta pois jotenkin? - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
PsF....
Ootko kenties yyypeee :D
- Anonyymi00002UUSI
Nyt tein irc galleria profiilin tule juttelemaan.
T Sulevi 57v poika- Anonyymi00003UUSI
Eikö se irc oo lapsille!?
- Anonyymi00004UUSI
Ei ollu
- Anonyymi00005UUSI
Tässä viesti sinulle.
- Anonyymi00006UUSI
E-een taida.
- Anonyymi00007UUSI
Sieltä voi vastata joku ihan toisen puolesta ja jykevästi oma lehmä ojassa.
- Anonyymi00008UUSI
Laita sä
- Anonyymi00009UUSI
Ollaanko kavereita?
- Anonyymi00011UUSI
N
Laita viestiä, oon Helsingissä.
Tee
- Anonyymi00010UUSI
F ihanuus voisi laittaa viestiä.
- Anonyymi00012UUSI
Olet laittanut pari kertaa. Kummallakaan kerralla en tiennyt kuka lopulta olit.
- Anonyymi00013UUSI
Miksi nainen toivoisi minulta viestiä? En ole merkityksellinen. En ole hänelle osoittanut olevani rakastava ja kiltti mies. En antanut mitään takeita uskollisuudesta. En ole tavoitellut hänen kättään. Naisella ei ole syytä kaivata minua. Olen liian vaikea.
- Anonyymi00014UUSI
Taidat olla nainen. Miksi et halunnut heti suoraan olla oma aito itsesi miehelle, ettei jäisi mitään epäselvyyttä kuka olet ja mitä haluaisit miehen kanssa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taidat olla nainen. Miksi et halunnut heti suoraan olla oma aito itsesi miehelle, ettei jäisi mitään epäselvyyttä kuka olet ja mitä haluaisit miehen kanssa.
Mies olen....
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mies olen....
Todennäköisesti sinulla on liian matalat testosteroni tasot.
Käy mittauttamassa ja pääset ehkä korvaushoitoon. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Todennäköisesti sinulla on liian matalat testosteroni tasot.
Käy mittauttamassa ja pääset ehkä korvaushoitoon.Aika mielipuolinen analyysi. Kerroin sen miten asiat on: naisella ei ole syytä välittää minusta. Testosteroniko saa uskomaan että todellisuus on mielikuvituksen tuotetta?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mikä sua tyyppi vaivaa niinku oikeesti?!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mikä sua tyyppi vaivaa niinku oikeesti?!
Toi luulia sotkee palstaa.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aika mielipuolinen analyysi. Kerroin sen miten asiat on: naisella ei ole syytä välittää minusta. Testosteroniko saa uskomaan että todellisuus on mielikuvituksen tuotetta?
Ompahan
Mut sun itsesäälli,paska itsetunto ja jatkuva ruikutus on aika turn of.
Olet kesinyt muka neron tavsn piitää
Toinen sun hallinnassa miäss
Enää se ei toimi .
Naiselta - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ompahan
Enää se ei toimi .
NaiseltaOlipa sekava sepustus, vaikuttaa mieheltä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olipa sekava sepustus, vaikuttaa mieheltä.
Joo tämä on näitä palstaäijän väsäämiä aneemisia feikkitappeluita itsensä kanssa vääntäen
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ompahan
Enää se ei toimi .
NaiseltaTuo kirjoitus voisi olla kuin minun kirjoittamani! Aivan samoja ajatuksia kuin minulla!
- Anonyymi00026UUSI
Entäs jos oletkin merkityksellinen?
Älä päättele itekses kaikkea, kaikki ei ole vaan sun päätettävissä.
Ite täällä kaipaan just tuollaista miestä millain itteesi kuvailit. Turhaan kaipaan. En merkitse mitään selvästikään 💔
- Anonyymi00024UUSI
En todellakaan laita viestiä kenellekään! Enkä varsinkaan häirikölle koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761049- 42764
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218634Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34472- 23458
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70415Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399- 18393
- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43384