Miksi toivot tietyn henkilön kuolemaa?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Aika hyvä kysymys.
Oon miettinyt jo muutaman vuoden syytä tuollaiseen. Enkä ole keksinyt yhtäkään kunnon syytä miksi joku noin toivoo mulle käyvän. Enkä kyllä usko että saan tietää ikinä syytä tähän.- Anonyymi00003
Antaa vihaajien vihata
- Anonyymi00002
Mun kuolemaa tietyt ihmiset toivovat.
- Anonyymi00004
En toivo kenenkään kuolemaa, mutta minä itse päätän kenen kanssa aikaani haluan viettää! Tietty paljon nuorempi ei voi koskaan kuulua elämääni ja hän itse todennköisesti myös tietää syyn siihen! Jouduin kokemaan saman tiedon jakamista aivan liian monen vuoden ajan, enkä enää moneen vuoteen ole ollut onnellinen! Ja tuon lisäksi minulta vietiin mahdollisuus tehdä itselle mielekästä työtä ja koin sen niin surullisena asiana ja sekin liittyi häirikköön!
- Anonyymi00005
Olisin halunnut itse ansaita omat rahani, koska en sitä paljon aikaiemmin ollut tehnyt ja mikä tärkeintä se työ olisi ollut unelmieni täyttymys! Menkää itseenne projektin aloittajat, jos olisitte kysyneet minulta mikä on minulle kaikkein tärkeintä olisitte ymmärtäneet sen, että se olisi ollut vakituinen työpaikka minulle niin rakkaassa työpaikassa! Miettikää, vain muutama kysymys ja kaikki olisi ollut minulla hyvin! Kuka tai ketkä päättivät sen, etten saanut jatkaa siinä työpaikassa, se oli todella kamala virhe! Siksi en voi koskaan olla missään tekemisissä minua paljon nuoremman henkilön kanssa, koska olen täysin varma, että menetin sen työpaikan juuri hänen takiaan! Ja sen lisäksi hän aiheutti minulle paljon vahinkoa stalkatessaan minua! Haluan ystäväkseni noin 70v miehen, jonka kanssa voisimme harrastaa yhdessä monia lajeja ja koen olevani samalla aaltopituudella vain itseni ikäisen miehen kanssa! Teillä projektilaisilla ei ollut mitään käsitystä siitä kuinka tärkeä se työpaikka minulle oli! Ja siinä teitte todella kamalan virheen! Itse pilasitte koko projektin! Oman lapseni ikäinen ei saa enää koskaan lähestyä minua, muuten tietoa eteenpäin..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisin halunnut itse ansaita omat rahani, koska en sitä paljon aikaiemmin ollut tehnyt ja mikä tärkeintä se työ olisi ollut unelmieni täyttymys! Menkää itseenne projektin aloittajat, jos olisitte kysyneet minulta mikä on minulle kaikkein tärkeintä olisitte ymmärtäneet sen, että se olisi ollut vakituinen työpaikka minulle niin rakkaassa työpaikassa! Miettikää, vain muutama kysymys ja kaikki olisi ollut minulla hyvin! Kuka tai ketkä päättivät sen, etten saanut jatkaa siinä työpaikassa, se oli todella kamala virhe! Siksi en voi koskaan olla missään tekemisissä minua paljon nuoremman henkilön kanssa, koska olen täysin varma, että menetin sen työpaikan juuri hänen takiaan! Ja sen lisäksi hän aiheutti minulle paljon vahinkoa stalkatessaan minua! Haluan ystäväkseni noin 70v miehen, jonka kanssa voisimme harrastaa yhdessä monia lajeja ja koen olevani samalla aaltopituudella vain itseni ikäisen miehen kanssa! Teillä projektilaisilla ei ollut mitään käsitystä siitä kuinka tärkeä se työpaikka minulle oli! Ja siinä teitte todella kamalan virheen! Itse pilasitte koko projektin! Oman lapseni ikäinen ei saa enää koskaan lähestyä minua, muuten tietoa eteenpäin..
Mitä palstaaäijä tavoittelet tällä jollotuksella?
- Anonyymi00007
Minä en ole ikinä toivonut kenenkään kuolemaa ja jos joku minun niin ihmettelen miksi. Mutta jos joku näin tekisi niin ihan sama, ei se ole minulta poissa.
- Anonyymi00008
En toivo kenenkään kuolemaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649