Olen homopersu ja pidän mustista miehistä.
Olen homopersu ja pidän mustista miehistä
27
98
Vastaukset 27
Eipä olisi tätäkään heti Simpasta arvannut.
- Anonyymi00006
Jos se on homo, niin vois katsella sillä silmällä viinamiestä..
- Anonyymi00014
Uli, uli. Olen persemode ja ulisen mustaa munaa.
- Anonyymi00017
Uli ili. Vuh,vuh. Räksytän, persuilen ja olen vajakki. Olenhan vitun vajakki scrg.
- Anonyymi00001
Demarin mainostoimistossa ei kannata mainostaa.
Homma ei pysy hanskassa.
Ho Mo
Rinne - Anonyymi00002
Eipä ole uusi tieto minulle tuokaan! Luulitte minun olevan hölmö ja ymmärtämätön, mutta heh, olitte aivan väärässä!
- Anonyymi00003
Ette ole moneen vuoteen voineet kertoa yhtäkään sellaista tietoa, jonka jo tietäisin!
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ette ole moneen vuoteen voineet kertoa yhtäkään sellaista tietoa, jonka jo tietäisin!
Humalatila on aivojen rasvakierron epätasapainotila. Tiesitkös tuon ?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Humalatila on aivojen rasvakierron epätasapainotila. Tiesitkös tuon ?
En ole humalassa, join monta tuntia sitten pienen lasillisen viiniä!
- Anonyymi00004
Senkun pidät, mutta muista aina pysyä kaukana minusta!
- Anonyymi00005
Mitäs Tynkkynen mahtaa asiasta tuumata? Mielenkiintoista. Josko oisi vaihtanut entistäkin tummempaan? Autoako tarkoitan? Sovitaan vaikka sitten niin 🙂.
- Anonyymi00007
Et sinä autoa tarkoita...Ja siksikin sinun pitää pysyä aina kaukana minusta!
- Anonyymi00008
Noinhan tuo hypnoosi toimii kun tarpeeksi paljon toistaa niin sitä alkaa uskomaan ihan mitä vaan.
Hyvä että tunnistat tuon :)
- Anonyymi00010
Olen persuuden lisäksi myös homopedofiili maalaisjuntti.
- Anonyymi00022UUSI
Onneksi olkoon!
Juo hieman viinaa, niin kyllä se siitä .
- Anonyymi00011
Persujen trollitehdas ulisee, kun ei saa teinityttöjä, mitä Rydmanin kynäniska himoitsee.
- Anonyymi00012
Onko kaikki persut homoja? Vai pelkästään suurin osa? Hokeeko perusjuntit vieläkin SMP:sta?
Tajuaako ne mullisaukot itse olevansa idareita? - Anonyymi00015
Trollolllooo olen vajakki ja persujen modetoimistossa töissä. Älykkyyteni on selkeästi alle keskiarvon.
- Anonyymi00019
Nyt on kova larppaus ja projisointi menossa aloittajalla. Liukuvoide, kesäkurpitsa on varattuna ja mekko puettuna päälle: "Katsokaa minua, minä olen persu". Sitten päästellään mahtipieruja missä sattuu. Aloittaja menee vaan mukaan ylpeästi mukaan pridemarssille omana itsenään marxilaisena kesäkurpitsamiehenä.
- Anonyymi00020
Tällainen aloitus pitäisi poistaa.
Täällähän ei ole mitään valvontaa. - Anonyymi00021UUSI
Taas tätä ”parempaa” vasenjalkaisten räksytystä.
- Anonyymi00023UUSI
"Toisenlaista", ystävä hyvä.
- Anonyymi00025UUSI
Hyvin sanottu!!
- Anonyymi00028UUSI
22:32
Ootko pervo?
- Anonyymi00026UUSI
Suomen armeija on mestari kiusaamaan erittäin vaikeasti sairaita, & kun, ei niillä ole muutakaan tekemistä päivittäin & paitsi juopotella ja käydä tupakalla, N
- Anonyymi00027UUSI
Aloittajan taantuminen on ollut yllättävän nopeaa. Luultavasti ensi talven jälkeen on vuodepotilaana, eikä nimeään muista. Kysymys kuuluu, missä välissä on velvollisuus tehdä huoli-ilmoitus.
Mutta olen myös huolissani sosiaalityöntekijöistä, kun heillä ei ole etälamauttimia matkassa, jos aloittajalla onkin rabies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567