Hän ei luultavastikaan tarvitse minua. Minä kyllä tarvitsisin häntä. Mutta pärjään näinkin.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Minä tarvitsen miestä.
- Anonyymi00002
Minä en ehi vieläkään kääretorttua teille mukulat tekemään
- Anonyymi00003
En tarvitse häneltä kääretorttua. Voin tehdä pullan itse, tai ostaa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
En tarvitse häneltä kääretorttua. Voin tehdä pullan itse, tai ostaa.
Tonitsiin tukehtuvat juuri niin
- Anonyymi00004
Kaipaan sua nainen♥️
- Anonyymi00007
Mäkin sua mies ♥️
- Anonyymi00008
Valehtelet kuten lähes aina! Ja sinun on turha luulla että kaipaisin sinua!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Valehtelet kuten lähes aina! Ja sinun on turha luulla että kaipaisin sinua!
En valehdellut. Kaipaan hyvin, hyvin paljon. Mutta eihän se mitään muuta, sinä teet mitä teet suhteeni. Ja niinhän sen kuuluukin mennä.
- Anonyymi00005
Äiti ei ehdi räiskäleitä paistella
- Anonyymi00006
Aloittaja ei kaipaa syötävää kaivatultaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Muista että pidän vain 70v miehistä ystävyyden merkeissä! Voimme olla ystäviä vasta sitten, kun olen tehnyt töitä kymmenen vuoden ajan minulla rakkaassa työpaikassa!
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Luultavasti nämä jotkut yrittävät sotkea näitä kaipaus juttuja tahallaan.
En tiedä tässä aloituksessa olevista varmuudella mut joistain muista kyllä.
Joku koittanut saada sotkettua jopa perheen jäsenten välejä etteivät vaan itse paljastuisi. No, ihan turhaan koska jäävät kiinni olivat sitten keitä tahansa.
T. Äiti jostain - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuten ei moni muukaan. -sivusta.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuten ei moni muukaan. -sivusta.
Facepalamu. T naiselta sivusta
- Anonyymi00009
Kyllä minä jaksan soutaa lussuttakaa te vaan pillimehua perällä ja valittakaa ettei siinäkään ole tarpeeksi makua
- Anonyymi00026UUSI
Ja onko soppa liian poppaa? Äiti puhaltaa ettei kieli vaan pala
- Anonyymi00012
Sama homma täälläkin, osittain. Mies haluaa pysyä etäällä, vaikka tietää että kaipaan ja tarvitsen häntä.
Ja väitän että hänkin kaipaa mua. Sekä tarvitsee myös.
Vaik ei myönnäkään, mitään.
Edes itselleen luultavasti..
..........
Hyvä sulle se että sä pärjäät noin,
ite En pärjää, enkä selviä näin 🤗- Anonyymi00013
Nippanappa selviän. Mutta selviän kuitenkin. Hänen päätöksensä, ja hyvinvointinsa, on tärkeintä.
- Anonyymi00015
Tyhmä tilanne teillä. Kyllä sä jaksat, kuitenkin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nippanappa selviän. Mutta selviän kuitenkin. Hänen päätöksensä, ja hyvinvointinsa, on tärkeintä.
Olet siis aivan varma että haluaa noin?
Ole tyytyväinen ja onnellinen siitä että sä selviät vielä!
Voimia ja Haleja sulle jollekin 🤗 - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tyhmä tilanne teillä. Kyllä sä jaksat, kuitenkin.
Harmi ettei asia ole noin yksinkertaista.
Jos olisi kyse ainoastaan jostakin ihme parisuhdehässäkästä, niin sitten voisin jaksaa jotenkin. Ikävä juttu kun ei ole.
Kiitti kuitenkin sulle tosta. 🤗
Enempiä en jää tähän jonkun toisen aloitukseen omasta jutusta höpöttää. - Anonyymi00019
En kaipaa paljon nuorempaa! Menin rikki kaikesta kokemastani!
- Anonyymi00016
Minä tarvitsen sinua.
- Anonyymi00020
Mutta minä en tarvitse sinua! Jos mietit kaikkea tapahtunutta ymmärrät varmasti miksi se on noin! Ja jos jatkat samaa vieläkin teen rikosilmoituksen sinusta!
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta minä en tarvitse sinua! Jos mietit kaikkea tapahtunutta ymmärrät varmasti miksi se on noin! Ja jos jatkat samaa vieläkin teen rikosilmoituksen sinusta!
Hiljaa sinä ikuinen huutaja.
Sivu - Anonyymi00022
Minäkin sinua.
Sivusta
- Anonyymi00023UUSI
Sinun päätöksesi.
- Anonyymi00029UUSI
Tää ahti taitaa olla aika nuari jannu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1021270Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89769Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473