kun en jaksa enää kuulla että kaikki on vain minusta kiinni ja on minun syytä että ei meistä tule mitään ja että sinä oot jo mukamas tehnyt aloitteen ja lähettänyt viestin. Etkä usko kun sanon että en ole saanut sulta viestiä, mistä edes tietäisit mun numeron? Olisin kyllä ollut susta tosi kiinnostunut mutta kun ei sulle voi tulla edes puhumaan mitään kun nykyään käännät heti selkäsi kun minut näet.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Seli,seli!
- Anonyymi00002
Sulla rupeaa taas illasta guben aloitukset närästää tai jotain
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sulla rupeaa taas illasta guben aloitukset närästää tai jotain
Miksi luulet kirjoittajaksi ”gubben”?
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi luulet kirjoittajaksi ”gubben”?
Miksi luulet, että gubbe olisi joku jolle sinulla on ns valtuuksia kirjoitella näitä häiriintyneitä urputuksia? T
- Anonyymi00003
Olet nyt kuule tulkinnut jonkun kirjoitukset sulle osoitetuiksi, vaikka ne meni selvästikin jollekin muulle.....
- Anonyymi00005
Samaa luulen. Ei kannata ottaa palstan kirjoituksia niin, että luulee niiden olevan itselle.
- Anonyymi00009
No se oliskin hyvä. Täällä sekoaa kun lukee kaikkia juttuja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
No se oliskin hyvä. Täällä sekoaa kun lukee kaikkia juttuja.
Episodes of psychotic rage or so, champ?
- Anonyymi00006
Mulla vähän samanlainen tilanne oli. Mutta vähän aikaa väännettiin kumpikin rautalangasta ennen kuin alkoi tilanne selkiintymään ja nyt onkin kaikki hyvin. Kannattaa ehkä vielä yrittää?
- Anonyymi00007
Luovuta ihmeessä jos noin on asiat…
- Anonyymi00010
Joo tein sen jo.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo tein sen jo.
Tuo on hyvä tieto!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo on hyvä tieto!
Ja sano sille kaverilles että lopettaa mun mustamaalaamisen. Kerroit sille kaiken mitä joskus puhuttiin.
- Anonyymi00013
No miten nämä mainitsemasi asiat sitten ovat guben vuoristojodlauksen perusteella, desperaado emäntä? T naiselta
- Anonyymi00015
Kyllä, sulla on se purkka alahuulessa, pureksimatta. Verinen kummi, kuukautistaittes, niin.
T.purkka-pakkolakko, morjens.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=t56MjCHUkO0- Anonyymi00016
Kohta ei naurata kun..
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kohta ei naurata kun..
Minusta guben kuukautispulinat ole ikinä humoristisia olleetkaan
- Anonyymi00017
Älkää ihmiset hyvät luulko hetkeäkään että kirjotatte täällä kaivattunne kanssa. Ei kannata semmoiseen luottaa. Eläkää elämää ihan oikeassa maailmassa.
- Anonyymi00018
Samaa mieltä, ehdottomasti!!!
- Anonyymi00019UUSI
Ei ei ei noin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463