Mietin joskus, millainen voisi olla iltamme yhdessä, tai aamu yön jälkeen. Lähelläsi hellyyttä jakaen. Voisin koskea sinua, hyväillä ja sanoa rakkaakseni.
Millaisia olivat jo ne kerran koetut, voi tätä elämää.
Rakastan sua.
Hyvää yötä rakkain (mies)
16
284
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Kuten myös rakastan. Olet parasta mulle.
- Anonyymi00002
Mikäli kaipaamaltani naiselta? Niin Kiitos♥️
- Anonyymi00003
Voi, minä seisoisi takanasi ja kuiskaisin, rakas, olet ihana. Ja ottaisin sinut tiukkaan halaukseen.
Suutelisin kaulaasi.- Anonyymi00004
❤️❤️ ihan oot.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
❤️❤️ ihan oot.
Niinhän minä olen😜
- Anonyymi00006
Aattelepa nyt itekin.
- Anonyymi00007
Juuri niin teen, ihan ite aattelen.
-ap.
- Anonyymi00008
Yksikin kuvailemasi kerta olisi jo elämän kokoinen. Rakkaus odottaa täyttymystään.
- Anonyymi00009
Ja aktin jälkeen röökille ma-miehen kanssa.
- Anonyymi00013
Niin, nytkin on syyskuu kuten oli vuosia sitten.
- Anonyymi00017UUSI
En polta eikä ole Ma-miehelle.
-ap
- Anonyymi00010
Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi00012
❤️! ätöy äävyH
- Anonyymi00011
Muista minut aina _kovana_ natsina https://www.youtube.com/watch?v=Li_2NscTmVw&t=25s
- Anonyymi00014
Voi olla ettei sinua muisteta.
- Anonyymi00016
liian iso liian vanha
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31487