Tulee uusi sääntö vuokra-asujille.Mitenkäs nyt polttelette kun ette saa terassilla eikä parvekkeilla,saati ovien edessä tai seinustoilla.autossakaan ei saa jos ikkuna auki eikä kaikilla edes ole autoa.Parkkipaikallakaan ei välttämättä saa polttaa.häätö tulee helposti.vuokralaisista tulee raittiita ja köyhien rahat säästyy.Omakotitaloissa on vapaus kaikkeen.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tuskin pihassa kielletään ja uskoisin että ei toteudu edes kaikilla parvekkeilla.monet tupakoi salaa.
- Anonyymi00002
Kaikkea ne keksii.Kaikki tehdään vaikeaksi.
- Anonyymi00003
Ei kiinnosta moinen sääntö, poltan samalla lailla kun ennenkin. Jos jotain haittaa niin tervetuloa sanomaan.
- Anonyymi00004
Tottakai tullaan sanomaan ole sitten mikä vasseli haluat. Kait nyt ymmärrät että olet väärässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509