Ja sit dropin kohdalla tiputtaa mikin ja osoittaa sua. Hakea sut lavalle , tanssimaan ja sitten suudellaan kiihkeästi. Viedä sut kämpille ja laittaa sulle ruokaa,hemmotella sua kunnolla.
PS. se ei oo ainoostaan tuo nenä,vaan kokonaisuus , ja sinun voimakas keltainen elämäniloinen energiasi , joka vetää minua puoleen.
Kyllä minä ADHD hullu mies tunnistan energia aallot, jo ennen kuin ne saavuttavat minut tosi elämässä. <3
Mutta kestätkö sinä nainen minun hulluutta ja taiteellisuutta. Oon luonnonlapsi, ja vähää piittaan muiden mielipiteistä.
Nainen ajattelin laulaa sulle karaokessa
13
235
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Sinulle sopii hyvin se Tn, ota se.
Sopii sinulle kuin nenä päähän. Tämä oli sille 30+ pennulle. - Anonyymi00002
Juu miten lie on sonaattien kanssa
- Anonyymi00003
Tässä on yksi mutta, en käy karaokessa ja en tule koskaan käymään.
- Anonyymi00004
'Tahdon olla sulle hyvin hellä'?
- Anonyymi00006
Voisin toimia Dannyna, ilmaista tosin itseäni enemmän kehollisesti.
- Anonyymi00005
Ei pidä aliarvioida muita ihmisiä. Voi olla vielä reilusti "hullumpia" ihmisiä. Hulluus on toisista ihmisistä erottautumista, usein luovuuden käyttöä, että ylipäätään aidosti erottaudutaan tekemällä asioita eri tavalla ja vaikuttamalla ihmisiin herättämällä heissä tunteita. Silloin kun keskivertoihmiset osoittavat sormellaan hullua, he ovat näreissään siitä ettei tuo hullu käyttäydy samalla tavalla kuin muut. Hullua voidaan pitää muita huonompana, sitten jos ihmiset haluavat nähdä hullun positiivisesti, yhtenä päivänä hullusta voi tullakin arvostettu nero, jota kaikki ylistävät vaikka kyseessä on täsmälleen sama ihminen.
- Anonyymi00007
Kyllä hävettäis olla paikalla ja poistuisin jo alkuunsa.
- Anonyymi00008
Onko jotenkin järkeä mainostaa omaa estoisuuttaan kaikille.
- Anonyymi00009
Ai missä?
- Anonyymi00010
Jos tämä oli ironiaa nauroin kippurassa ilman syyllisyyttä
- Anonyymi00011
Heh, katoppa ku siellä missä käyn, ei ole minkäänlaista lavaa😉
- Anonyymi00012
En tanssi mut muuten käy.
- Anonyymi00013
Tuo kolmonen tarkoittaa palstagubbea, muistakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551501- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 40478
- 18470
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423