Varoitan, että et tuu löytää toista minunlaista persoonaa, ehkä koskaan. Olen niin erikoinen, hyvässä kuin pahassa. Mielenterveys ja neurologisia haasteita on ,mutta myös valtava ,rakkaus,välittäminen, tahto olisi myös. Sekä luovuus ,ja kyky nähdä asioita monella tapaa.
(˶•̀ ᎑-˶)
Etkö halua olla maailman rakastetuin perhonen?
20
234
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Oletko nuori nainen?
- Anonyymi00007UUSI
Miksi nuori nainen kutsuisi miestä perhoseksi?
Kuulostaa ennemminkin nuoren miehen aloitukselta.
- Anonyymi00002UUSI
Pitkäaikainen henkinen väkivalta jättää jälkensä!
- Anonyymi00003UUSI
Haluan sinut.
- Anonyymi00004UUSI
Mitäs jos pitäisit gubbe vaikka huonekärpäsestä huolta alkuun
- Anonyymi00005UUSI
Erikoisuus ja erinäiset haasteet eivät ole mikään houkutin, ehkä vain toiselle yhtä hullulle tai nepsylle. Eikä se lapsekkuuskaan.
- Anonyymi00006UUSI
Jos olet nainen, silloin voisin kokonaisvaltaisesti olla ainakin kiinnostunut. Sensijaan minussa miehessä on niin rikas sisäinen elämä, etten usko että yksikään mies tässä maailmassa voisi tuoda siihen mitään lisää tai parempaa.
- Anonyymi00008UUSI
Sinun tarvii kohdata joku sellainen joka ymmärtää sua eikä etsiä sellaista joka varmasti käyttää sua hyväkseen
- Anonyymi00009UUSI
Perhosia on vaikea rakastaa. Tai helppo mutta niiltä halutaan itselle kauneutta mutta harva tekee niiden eteen mitään.
Eli tarjous ei houkuttele .
Sivu - Anonyymi00010UUSI
Minä taas olen vuohi
- Anonyymi00011UUSI
En halua olla perhonen.
- Anonyymi00012UUSI
Pidätkö vuohesta kuitenkin?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pidätkö vuohesta kuitenkin?
Minä olen siis se vuohi.
- Anonyymi00014UUSI
Ehkä se on vain vuohi-puku ehkä ei. Mutta pidätkö silti? https://www.youtube.com/watch?v=_75DgbUIdk4&t=49s
- Anonyymi00015UUSI
vastaa nyt pliis
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
vastaa nyt pliis
vastaa nyt tirisen ja paistun peilissä :)
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
vastaa nyt tirisen ja paistun peilissä :)
Olen sinun rakkaaksi, Syleeeeeeeevi
- Anonyymi00017UUSI
Olet minun omani, Syleeeeeeeevi
- Anonyymi00019UUSI
Jos osaa vähän kirjoittaa niin se on aika kaukana siitä että saa jotain mainittavaa aikaan tässä elämässä.
- Anonyymi00020UUSI
Tai jos osaa taitavasti huijata toisia ihmisiä, on takuuvarmasti perhosen tappaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463