Katsotaan, miten paha oletkaan. Asiat ovat selviämässä. Tuliko mielestäsi haukattua liiankin suuri pala? Täältä katsoen kyllä.
Vastaukset 33
- Anonyymi00001UUSI
Pidän myös omaa narsistista käytöstä pahana tekona jota en hyväksy olenkkaan .
Eikä väkivalta sytytä minua .🤔
Naiselta- Anonyymi00003UUSI
Ei kyse ollutkaan mistään tuollaisesta. Ap
Tai no. Hänen puoleltaan ehkä tuo narsismi, mutta ei muuten. Joo ja henkinen väkivalta, mutta.... - Anonyymi00005UUSI
Naisilla on oikeus olla väkivaltaisia ihan missä miehilläkin. Lasten nähden ei tietenkään.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naisilla on oikeus olla väkivaltaisia ihan missä miehilläkin. Lasten nähden ei tietenkään.
Lisään. Ei heitä tuomita enään yhteisön joukossa kuten muinoin. Jos joku mies hyökkää sinun kimppuun sinulla on oikeus hakata se jos muuta vaihtoehtoa ei ole.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lisään. Ei heitä tuomita enään yhteisön joukossa kuten muinoin. Jos joku mies hyökkää sinun kimppuun sinulla on oikeus hakata se jos muuta vaihtoehtoa ei ole.
Arvostan naista kuka puolustaa itseään.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Arvostan naista kuka puolustaa itseään.
Olen samaa mieltä. Jos joku mies on tehnyt tai on tekemässä väkivaltaa naiselle, nainen voi käyttää surutta vaikka etälamautinta tai pippurisuihketta ja voi olla varma, ettei mies mene kantelemaan asiasta viranomaisille. Päinvastoin, jos hänellä on vähänkään järkeä, hän ei tee enää koskaan väkivaltaa naiselle.
- Anonyymi00002UUSI
hän sopii niitten oonahennojen kanssa itte koen että haluan jatkaa vielä perhettäni ja haluan nuoremman pienimunaisemman miehen
- Anonyymi00004UUSI
Sanon KYLLÄ. Mutten perustele sitä miksi.
- Anonyymi00006UUSI
Perusteluja ei kukaan kaipaakaan. Isot selvitykset tulevat kuitenkin kyseeseen myöhemmin. Ei välttämättä juuri minun kanssani. Ap
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Perusteluja ei kukaan kaipaakaan. Isot selvitykset tulevat kuitenkin kyseeseen myöhemmin. Ei välttämättä juuri minun kanssani. Ap
Kyllä motiiveja kysellään, ihminen on sellainen olento.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en sinua pelkää, minä tiedän olevani viaton ja se riittää. Jos oot läski et pärjää minulle. Hyppään tarvittaessa korkealle ja monotan sun otsaan.
- Anonyymi00010UUSI
Rasva prosentti näyttää 70% juu, aika paha on.
- Anonyymi00012UUSI
En söis!
- Anonyymi00013UUSI
Katsopa, kun kukaan muu ei voinut tällä paikkakunnalla tietää mun kutsumanimeäni ja vieläpä osoitettani, mutta kummasti se mineatyyri osasi huutaa juurikin oikeassa kohdassa juurikin oikeaa kutsumanimeäni käyttäen niitä heippoja. Ap
Listaus olisi hyvä kirjoittaa tähän niistä muista teoista, mutta en katso aiheelliseksi luetella niitä. Ne luetaan kuitenkin toisaalla ja moneen otteeseen luetaankin.- Anonyymi00018UUSI
Ei tietenkään kuulu minulle mistä on kyse, mutta jotenkin ensimmäisenä tulee mieleen eritoten laitaoikean raskaiden suosima doxauskiiman tyyppinen toimintatapa. Pthyi. Naiselta. Täällä on jo btw arvauskeskukset pystyssä " todella hyvällä tahdolla" tietenkin
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei tietenkään kuulu minulle mistä on kyse, mutta jotenkin ensimmäisenä tulee mieleen eritoten laitaoikean raskaiden suosima doxauskiiman tyyppinen toimintatapa. Pthyi. Naiselta. Täällä on jo btw arvauskeskukset pystyssä " todella hyvällä tahdolla" tietenkin
Niin urheaa ikäänku heittää pallo jollekin potentiaaliselle kilulle jos on niinku paha mieli väärästä mielipiteestä ja silleen julkaista eukkojen osoitteita. Oli miten oli, jotain sukupuolittunutta sittiä tämä selvästi on. T
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa. Tietysti ulkopuolisen silmin voi olettaa mitäkin. Nainen olen minäkin. Ap
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jaa. Tietysti ulkopuolisen silmin voi olettaa mitäkin. Nainen olen minäkin. Ap
Juu, mm tällaisten lempinimien käyttäminen tai jopa luova keksiminen halventamistarkoituksissa voi lähentää himmeiden mielestä. Tuossa tapauksessa, mihin viittasit on ehkä kyse ennemmin jostain valtatripistä kepillä jäätä kokeilemalla mikä on reaktio kun muka niin tietää toisesta. Näitä mahtuu kuustoista tusinaan seminarsistisine temppuineen, en vähättele, ivaan tällaisia
- Anonyymi00015UUSI
Mitkä hemmetin asiat? Vttu täällä on hörhöö jengiä 😂
- Anonyymi00016UUSI
Etten häpäisisi häntä, en niitä luettele täällä. Ap
- Anonyymi00017UUSI
Mistä päin katsottuna? - Sivusta utelias
- Anonyymi00020UUSI
Hänen oma hokema. Ap
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hänen oma hokema. Ap
Niin, miehen pahuus on hyve, mutta jos nainen vastaa kuvottavuuksiin esim verbaalisesti samalla tavalla, niin koko "komppania" ulisee. Ne on kato ne kivien haamukivut. T naiselta
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin, miehen pahuus on hyve, mutta jos nainen vastaa kuvottavuuksiin esim verbaalisesti samalla tavalla, niin koko "komppania" ulisee. Ne on kato ne kivien haamukivut. T naiselta
Tässä tapauksessa kyseessä on kaksi naista. Koko komppania hänen puoleltaan ulisee. Ap
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tässä tapauksessa kyseessä on kaksi naista. Koko komppania hänen puoleltaan ulisee. Ap
Aivan. No sitten tilanne on kans kinkkinen, sillä naisten valtapelissä voittaa yleensä se joka onnistuu tihrustamaan isoimman krokotiilin kyyneleen, mikä kimaltaa kuin kastehelmi silmäkulmassa
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Aivan. No sitten tilanne on kans kinkkinen, sillä naisten valtapelissä voittaa yleensä se joka onnistuu tihrustamaan isoimman krokotiilin kyyneleen, mikä kimaltaa kuin kastehelmi silmäkulmassa
Menee täydestä kuin väärä raha myös nuttuskehvelimiehille hääräämässä ku hameväki
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei. Kyllä tässä on se ratkaiseva tekijä ne, mitkä puhuvat asioiden oikean tolan puolesta. Vaikkei kukaan sanoisi halaistua sanaa, on vuosien varrelta enemmän näyttöjä kuin edes sanat osaisivat kertoa. Ap
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei. Kyllä tässä on se ratkaiseva tekijä ne, mitkä puhuvat asioiden oikean tolan puolesta. Vaikkei kukaan sanoisi halaistua sanaa, on vuosien varrelta enemmän näyttöjä kuin edes sanat osaisivat kertoa. Ap
Juu, niinhän se on juttuja kylvävien kanssa, että reseptiikka ois hyvä olla kunnossa ennen kun kylvää juttuja. Saattaa tosiaan olla paras ratkaisu pysyä hiljaa ja antaa muiden mutista keskenään, kunnes. On muuten raivostuttavaa, mutta se voi kannattaa
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juu, niinhän se on juttuja kylvävien kanssa, että reseptiikka ois hyvä olla kunnossa ennen kun kylvää juttuja. Saattaa tosiaan olla paras ratkaisu pysyä hiljaa ja antaa muiden mutista keskenään, kunnes. On muuten raivostuttavaa, mutta se voi kannattaa
Enhän minä niitä kylvä. Itse on hän sen tehnyt samoin kuin muu porukka siinä mukana. Ja sitä paitsi minkä takia juuri minun pitäisi olla hiljaa? Ei nuo ole olleet nuokaan, jotka ovat hänen kauttaan olleet osallisina tässä. Tähän asti olenkin ollut hiljaa, mutta miksi enää pitäisi. Ei minulla ole enää aikaa olla hiljaa. Ap
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Totta tuokin..
- Anonyymi00030UUSI
Mikään ei mene intimiteettiini yli. Ei edes prinssi eikä kunnia maine, mikään. Kun kunnioitat minun intimiteettiä, olen ihan ihana tyyppi.
Kaikki toimintani perustuu tähän.- Anonyymi00031UUSI
Mitä muutakaan olen tehnyt kuin nimenomaan kunnioittanut kaikkien intimiteettiä. Vaikka omani rikottiin moneen kertaan monin eri tavoin, en ole siltikään sortunut samaan. Ap
- Anonyymi00032UUSI
Kaipa tuon on hyvä jos on osannu tunnustaa sinulle olevansa paha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931520Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011196- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303800Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86726- 52706
- 46704
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35661- 47647
- 28614