Vaikea?
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Enkä oo!
- Anonyymi00002
no kun ei meillä ollut eikä ole mitääm yhteistä 😂
- Anonyymi00005
Toisen ymmärtämiseen vaaditaan toisinaan luottamusta? Jollei sitä ole tuntee itsensä aika ulkopuoliseksi ja etäiseksikin helposti. Vaikeus syntyy uskon puutteesta hyvään ja se voi olla ihan itsestäkin johtuvaa, erehtyminen opettaa varovaisuutta ja pienempää kynnystä itse kritiikille?
- Anonyymi00030
Tää on paha😜
- Anonyymi00003
Millä tavalla vaikea?
- Anonyymi00004
Olen hyvin helppo ihminen.
- Anonyymi00006
Ihmistä aletaan monesti kutsumaan vaikeaksi kun häntä ei pysty enää kontrolloimaan, manipuloimaan ja käyttämään hyväkseen eikä siedä muunkaanlaista epäkunnioittavaa pskaa kaadettavan niskaansa.
- Anonyymi00031
Sellaisia naisia poltettiin aikoinaan roviolla, nykyään ne naiset muuttaa maailmaa..
- Anonyymi00007
Pelkään että oot ilkeä ja inhottava naurat vaan mulle. Kun ainut mitä niin oon kauan kaivannut että halaisit mua.
- Anonyymi00008
Sinä itse luot sitä muuria väliin käyttäytymällä päinvastaisesti, ikäänkuin negatiivisesti hyökäten vaikka pitäisi pyrkiä siihen halaamistilanteeseen ilman estoja ja pelkoja.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä itse luot sitä muuria väliin käyttäytymällä päinvastaisesti, ikäänkuin negatiivisesti hyökäten vaikka pitäisi pyrkiä siihen halaamistilanteeseen ilman estoja ja pelkoja.
Ootko sä nähnyt mut. Näytänkö mä ihmiseltä joka negatiivisesti hyökkäilee. Hän mulle ne pelot luonut aiemmin käytöksellään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ootko sä nähnyt mut. Näytänkö mä ihmiseltä joka negatiivisesti hyökkäilee. Hän mulle ne pelot luonut aiemmin käytöksellään.
Juuri tuollaiset pelot; "pelkään että olet ilkeä ja naurat minulle", aiheuttavat usein sellaista toimintaa, joka estää suoran ja rehellisen yhteydenoton ihmiseen, johonka haluaisi yhteyden.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juuri tuollaiset pelot; "pelkään että olet ilkeä ja naurat minulle", aiheuttavat usein sellaista toimintaa, joka estää suoran ja rehellisen yhteydenoton ihmiseen, johonka haluaisi yhteyden.
Totta. Olen minä ollut yhteydessä häneen joskus ja oli kiva silloin. Mut
omat pelot siellä kummittelee. Eikö se nyt ole jo askel eteenpäin kun tunnistaa tunteensa. Jos rehellisesti haluaa tietää mikä saa mut käytäytymään vaikeasti niin syy on tuo. Se että uskallan vaikka edes tänne sen kertoa on jo paljon. Se oikeuta tuomitsemaan ja syyttämään minua siitä tunteesta. - Anonyymi00017
Oon yrittänyt auttaa sua vaan. Ehkä ajattelet että oon pettynyt sinuun? En ole, vaan oon tosi ylpeä susta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oon yrittänyt auttaa sua vaan. Ehkä ajattelet että oon pettynyt sinuun? En ole, vaan oon tosi ylpeä susta.
Auttaa miten ja miksi. En oo kyllä rehellisesti huomannut muuta kuin kiusaamista. Joka pahentanut kaikkea. Kyllä muhun saa olla pettynyt.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Auttaa miten ja miksi. En oo kyllä rehellisesti huomannut muuta kuin kiusaamista. Joka pahentanut kaikkea. Kyllä muhun saa olla pettynyt.
Miten tämä kiusaaminen ilmenee?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten tämä kiusaaminen ilmenee?
Monin eritavoin pilkkaamisella, vähätelyllä esimerkiksi minusta tuntuu etten ole saanut kuulla mitään hyvää kaikki vaan aina negatiivista.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Monin eritavoin pilkkaamisella, vähätelyllä esimerkiksi minusta tuntuu etten ole saanut kuulla mitään hyvää kaikki vaan aina negatiivista.
Sit ohi. Itse kehun ja autan aina.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sit ohi. Itse kehun ja autan aina.
Kylläpä olikin myötätuntoinen vastaus.
- Anonyymi00024
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla ei ole tuosta kyse, en osaa ajatella niin! Se muu tapahtunut on ollut ongelma!
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Totta. Olen minä ollut yhteydessä häneen joskus ja oli kiva silloin. Mut
omat pelot siellä kummittelee. Eikö se nyt ole jo askel eteenpäin kun tunnistaa tunteensa. Jos rehellisesti haluaa tietää mikä saa mut käytäytymään vaikeasti niin syy on tuo. Se että uskallan vaikka edes tänne sen kertoa on jo paljon. Se oikeuta tuomitsemaan ja syyttämään minua siitä tunteesta.Anteeksi huonoja sanavalintojani. Minua vaan harmittaa kun ihmiset eivät saa yhteyttä toisiinsa vaikka sitä niin paljon haluavat ja minä itsekin käyttäydyn usein väärällä tavalla ja tiedostan sen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Anteeksi huonoja sanavalintojani. Minua vaan harmittaa kun ihmiset eivät saa yhteyttä toisiinsa vaikka sitä niin paljon haluavat ja minä itsekin käyttäydyn usein väärällä tavalla ja tiedostan sen.
Ei se haittaa. Jotenki yritin vaan kirjoittaa tunteitani auki ja tuntuu kuitenki nololta kirjoittaa niistä. Kun en tahallani tätä tee minua satutettu paljon elämässäni ja vaikka kuinka yritän työntää kaikkea syrjään ja elää. Niin jotkut ihmiset nostaa kaiken pintaan. Ehkä se on vielä tää nykyinen ilmapiiri kaikkialla ettei minunkaltainen ihminen oikein osaa selvitä siitä. Minun täytyy pitää tiettyjä muureja ettei ihmiset pääse minua satuttamaan.
- Anonyymi00010
Ei sun ole pakko olla mun kans missään tekemisissä jos olen niin vaikea sun mielestä. Etsi joku kaikin puolin helppo!
- Anonyymi00013
täynnä sua.
- Anonyymi00014
Koen tämän gallupin siltä kannalta puhuttelevana, että usein eritoten naisihmisistä, jotka ei anna muiden kävellä yli mumistaan tuota narratiivia. T naiselta
- Anonyymi00015
Onko täällä muita kuin t nainen ja gubbe?
- Anonyymi00016
Eli yksi lakoninen paarti pooper ja trollaava in cel? Antikliimaksi
- Anonyymi00020
Ei ole muita, kun eivät työnteolta voi roikkua täällä koko päivää.
- Anonyymi00027
Kuka "miksi olla helppo kun voi olla vaikeakin"
- Anonyymi00028
Olen joo. Olin kyllä lapsenakin tosi vaitelias siitä mitä sydämelläni on. Mutta olisin kyllä kiltisti sen naisen silitettävänä jos pääsisin hänen silitettäväksi. En olisi yhtään hankala. Mieheltä.
- Anonyymi00029
Enpäs! Vaan periaatteellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492165Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670