Mikä on paras ruokapaikka Parkanossa tai lähialueella? perustele! Mitä paikkaa välttelet ja miksi? Mitä vielä puuttuu?
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Wanha Brankkari, mukava henkilökunta, tilaa syödä, maistuva lounas sekä ezzo
- Anonyymi00002
Ezzo
- Anonyymi00003
Ezzo,Brankkari.
- Anonyymi00004
Kaikkialla tuntuu olevan taso laskenu! Brankkari tarjoilee nykyään kokoajan jotain pikaruokaa, Männyn ruoka on aina samaa, äkkiä hutastua, Ezzo keskeverto miinus pupenaa, Lounasrappu on vaan paikkana ankee ja ruoka ei herätä mitään tunteita, Kokki Katriinan ruoka on ihan hyvää, mutta lähinnä tuntuu sielä kerätään vaan sympatia pisteitä, Raijan holvissa maistuu vaan yrittäminen yli kykyjen, Pyhäniemen sopat on ihan vitsi ja Aurettaren ruokaa en tarjoaisi nykyään edes sioille! Ja minä todella olen näissä lounaspaikoissa kiertäny jos joku. Eli kyllä tälle kylälle kilpailu olis ihan tervetullutta, saattaisivat nämä vanhatkin vähä petrata.
- Anonyymi00007
Kannattaa käydä kokeilee Shellin lounas ehkä se yllättää positiivisesti.
- Anonyymi00035
"Aurettaren ruokaa en tarjoaisi nykyään edes sioille" Repesin
- Anonyymi00005
Kyl se Ezzo on best, monellakin tavalla.
- Anonyymi00006
Perus suomalaisten kokouksen liha piirakka tarjoilu !!
- Anonyymi00008
Monessa raflassa tälläkin kylällä puuttuu jo kyky puhua suomea.
- Anonyymi00012
Se ja sama vaikka puhuisivat kurua. Jalat osaa kaikki aukaista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se ja sama vaikka puhuisivat kurua. Jalat osaa kaikki aukaista.
Valmistetaanko lounasruoka haarojen välissä?
- Anonyymi00009
Ezzo ja MäntyPirtti.
Laatu safkaa ja hyvä palvelu. - Anonyymi00010
Tykkään Brankkarista. Suosittelen ja mukava viedä vieraatkin.
- Anonyymi00011
Mänty paras ja palvelu hyvä, siinä ne sitten olikin ja hyvin mahtuu syömään. Brankkari juppien pyhättö ja kaikki vahtaa akvaariosta.
- Anonyymi00015
Juppeja oli Suomessa joskus 1980- ja 1990-luvuilla.
- Anonyymi00013
He eivät ole nähneet ennemmin akvaariota hei
- Anonyymi00016
Männyllä aina samaa p*****
- Anonyymi00017
Mäntypirtillä tarjouslohta ,itse olen muutaman kerran jäänyt nuolemaan lidlissä kynsiäni.
- Anonyymi00018
Hyvä että sait edes kynsiä nuolla.
- Anonyymi00019
Tänäänkin oli ezzolla niin hyvä ruoka, kerroin kyllä sen kassallakin!
- Anonyymi00021
Etkä sanonut. Mutisit vaan pöydässä
- Anonyymi00020
Brankkarissa paras salaattipöytä! Aureenbaarissa tarjoiltiin kesällä kumiperunoita. Kehäkukka on best!
- Anonyymi00022
Männyllä alkaa viikonloppu safjan hinta keulimaan.
- Anonyymi00023
On kummallista paasaamista mistä saa ruokaa. Ihmiset ei tee muuta kuin näkee unta ruokalautasesta. Syärään itsensä kipeeksi ja sitten on yhteiskunnan syy.
- Anonyymi00024
Eipä Mäntypirtti päässyt 50 parhaan lounasravintolan joukkoon. Olikos se viimevuonna kuudes.
- Anonyymi00026
Eipä ollut tänä vuonna edes mainostamassa että on kisassa.
- Anonyymi00025
kaikki aika surkeita.kotona kun tekee saa sellaista ruokaa kun haluaa.eikä ole kokki piereskellyt kattilaan.tai aivastellu ruokalautaselle.että hei hulinaa sano muori kun soppakattilaan pierasi.vanha vahojärveläinen sanonta.
- Anonyymi00027
Välttelen ruokapaikkoja ,joihin saa viedä koiria ja lopetan myös ruoka-kaupassa käynnin johon saa viedä koiria.
- Anonyymi00028
Häh, minne saa mennä kapisen rakin kanssa...? Hyi helwata.
- Anonyymi00029
Koira kuuluu navetan taakse.
- Anonyymi00036
Ja sinä saunan taakse.
- Anonyymi00032
Ei täältä saa edes kunnollista pizzaa mistään!
- Anonyymi00033
Eikö Egeltäkään?
- Anonyymi00037
Kaikki täytteet korvattu nykyään lisäämällä vähän juustoa.
- Anonyymi00038
Opas koirat saa yleensä tulla vaikka kauppaan, muut rakit saa jättää suosiolla kuseskeleen ja paskomaan auton penkille.
- Anonyymi00039
Ezzolla paras hinta laatu suhde.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518