Epävakaassa persoonallisuudessa ihminen voi luoda ympärilleen kaaosta ja kurjuutta, koska hän ei kestä tyhjyyden tunnetta tai pelkää hylkäämistä.
Kaaos tuntuu elossa olemiselta.
Narsistisessa uhrimielessä (haavoittuva narsismi) ihminen voi lukittautua kurjuuteen, koska se antaa hänelle erityisaseman: kukaan muu ei kärsi niin paljoa kuin hän, ja muiden on mukauduttava siihen
Hei luonnevikaiset, Suomella alkaa mennä hyvin!
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
eiks tää avaus kuulu paremminkin terveys-palstalle?? Mut toisaalta mainitsit "suomella alakaa mennä hyvin" niin toisaalta sopia tälleki palstalle tiä avauspostaukses.
Suomella alkaa mennä hyvin . - Anonyymi00002
Nykyään melkein kaikki osaavat lukea, mutta vain harvat osaavat ajatella.
https://yle.fi/a/74-20245073- Anonyymi00003
Kuten aloittaja totesi, joidenkin minä elää huonoista uutisista.
Sinun seurassasi viihtyy varmasti moni 😂🤣🤭 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuten aloittaja totesi, joidenkin minä elää huonoista uutisista.
Sinun seurassasi viihtyy varmasti moni 😂🤣🤭Se on seurapiirien ilopilleri.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on seurapiirien ilopilleri.
On tietty kiva olla iloinen optimisti ,silloin ei huolet juuri paina ,mutta ikävä kyllä yllättävän moni on varomattomuuttaan vakuutus yhtiön asiakas. Sama pätee elämän karikkojen ja talouden hallinnan suhteen.
- Anonyymi00006
Viimeset 15 vuotta tuo kasvu on aina ollut nurkan takana ,mutta piilossa on pysytellyt talous arvioista huolimatta ,jotka on menneet järestään perseelleen. No hyvä on jos nyt vihdoinkin se taloiskasvu näyttäytyisi .
- Anonyymi00007
Aivan tai pikemminkin 20 vuotta.
Kertaakaan sinä aikana ei ole ollut näin hyvää tilannetta.
Olen pahoilani, että se tekee sinut onnettomaksi. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aivan tai pikemminkin 20 vuotta.
Kertaakaan sinä aikana ei ole ollut näin hyvää tilannetta.
Olen pahoilani, että se tekee sinut onnettomaksi.Ei suinkaan se on hyvä jos parempaa on luvassa.
- Anonyymi00009
mut kun miettii koko maailmanhistoriaa niin mitä me ihmiset oomme tehneet?? Äänestäneet aika usein väärin ja sodittu jne.
- Anonyymi00010
Narsisimi ei tunnusta virheitä, vaan syyttää muita.
Orpon hallitus tekee ennätysmäiset yli 70 miljardia alijäämää.
Orpon hallituksen jäljiltä on ennätystyöttömyys ja valtion pienentyneet tulot.
Onnostuminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617