Pitäisikö työpaikoille palkata, sellaisia tekijöitä, joilla mielenterveys kunnossa, jos kerran suomi lähtee vain työtä tekemällä
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ssab:lla on nykyään onneksi mielenvikaiset koulukiusaajat, ei päivääkään oikeissa töissä olleet aikuisvauvat. Tv. Pitäkää ne siellä
- Anonyymi00002
Ootko itse tehtaalla, vai kommentoitko kuulopuheiden perusteella?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ootko itse tehtaalla, vai kommentoitko kuulopuheiden perusteella?
50 vuoden kokemusasiantuntija
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
50 vuoden kokemusasiantuntija
Niin eli mielenvikainen koulukiusaaja sinäkin, 50 vuoden kokemuksella.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin eli mielenvikainen koulukiusaaja sinäkin, 50 vuoden kokemuksella.
Työelämän kokemusasiantuntija, eli ei paskanjauhaja kuin sinä
- Anonyymi00004
Siellä ne on insinööreeinä ym virkaa tekevinään olevina
- Anonyymi00005
Työmiehet ovat Rautaruukin ajoilta.nykyään ovat lähinnä penikoita yms nuolijoita uskossa ja kahkossa.kyllö lahko pelastaa.
- Anonyymi00006
Hyvähää se on moni sanomaa. Työt pitää tehdä sellaisiksi, että mielenterveyskin kestää.
- Anonyymi00009UUSI
Paremminkin niin, että mielenterveys pitää saada siihen kuntoon, että työnkin kestää. Työ jos oisi herkkua, niin herrathan sen tekisi, lauloi jo kauan sitten kotkalainen virtuoosi Veikko Lavi.
- Anonyymi00010UUSI
Jos mielenterveys paskana niin ei siinä työ yms jaksa kiinnostaa.puhukaa vaan viisaat.kyllä maailmaan puhetta riittää ja kaikenmaailman puhujaa.paskanpuhujaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos mielenterveys paskana niin ei siinä työ yms jaksa kiinnostaa.puhukaa vaan viisaat.kyllä maailmaan puhetta riittää ja kaikenmaailman puhujaa.paskanpuhujaa.
Tarvin uuden asuntovaunun ja talon!!! Maksakaaa!!! T.Lestamulli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577