Vaikka oletkin vaatimaton, silti pitää paikkansa, että teet hyvää pr-työtä. Olet edustava, ja kyllä, kanssasi kävelisin missä vain.
Hymysi on valloittava, vaikka kaunis olet vakavanakin. Syksy vuodenaikana sopii sinulle, ja kevätkin on osuva. Auringon ja syysruskan väri pukee sinua. Olet kuin alkukesän keltainen kukka, ja syksyn väriloisto. Toivon, ettet kuitenkaan sano minulle koskaan hyvästejä, niin kuin syksy kesälle.
Nuoremmalle naiselle
8
177
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kaunista, kaunista 🩷 Kertooko kuvauksesi värit naisen omista piirteistä vai mielikuvista?
- Anonyymi00003UUSI
Väri istuu häneen, ja pukee hänen kauneuttaan. Erityisesti on muistissa hänen keltainen talvitakkinsa.
Naiselle ihanalle - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Väri istuu häneen, ja pukee hänen kauneuttaan. Erityisesti on muistissa hänen keltainen talvitakkinsa.
Naiselle ihanalleAlkukesän keltainen kukka keltaisessa talvitakissa. Olipa osuva kuvaus
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Alkukesän keltainen kukka keltaisessa talvitakissa. Olipa osuva kuvaus
Sinun kuvauksesi.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinun kuvauksesi.
Oliko oikeasti toppatakki?
- Anonyymi00002UUSI
Keltainen paita vai?
- Anonyymi00005UUSI
Ensihoitaja?
- Anonyymi00004UUSI
PR= pikkurikollinen/pankkirosvo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463