tavoista poiketen keitellä vielä kupponen. Vasta join yks ja puoli kuppia, mikä itellä tuntuu olevan se ehdoton kipuraja...
Ei kuulu hyviin tapoihin kuiskata kenenkään korvaan mitään kivaa, jos toista ei tunne, se on musta vähän surullista. Ehkä se on niin, että jotkut ei hemmetissä tahtois kuulla yhtään mitään kuiskutusta, joitakin se inhottais, kun taas joillekulle se saattais olla aivan tosi kiva juttu.
Pitäisiköhän sitä
8
66
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kahvin sisltämän kofeiinin puoliintumisaika elimistössä on 5 tuntia.
- Anonyymi00003UUSI
Se on seitsemän tuntia.
ap - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on seitsemän tuntia.
apKofeiinin puoliintumisaika elimistössä on keskimäärin 5–6 tuntia- Hormonaalisen ehkäisyn käyttäjillä kofeiinin vaikutusaika pitenee noin 2–3 tunnilla. Tupakointi lyhentää vaikutusaikaa.
Ylen kahvikoneessa voi tutkia milloin kofeiinin nauttiminen kannattaa lopettaa ennen nukkumista:
https://yle.fi/a/74-20021691
- Anonyymi00002UUSI
Itse tykkäisin todella paljon jos mies kuiskuttelis mulle jotain.
- Anonyymi00004UUSI
Joo jos tietty mies. Muuten se on vähän ahdistavaa...
- Anonyymi00005UUSI
Joo, seois kivaa, tarttua kämmenellä poskesta, painaa päätä toisen päätä vasten, kertoa ihan siitä voisulatunteesta käsin suoraan mitä ajattelee.
ap - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo, seois kivaa, tarttua kämmenellä poskesta, painaa päätä toisen päätä vasten, kertoa ihan siitä voisulatunteesta käsin suoraan mitä ajattelee.
apLuen tän aina uudelleen ja uudelleen.
- Anonyymi00008UUSI
Olette pidätetty pontikan keitosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463