Joutilaat pois Orimattilan katukuvasta

Anonyymi-ap

Onko Orimattilan keskustasta tullut pelkkä toimettoman norkoilun keskus? Viime aikoina kylänraitilla liikkuessa ei voi olla huomaamatta ilmiötä, joka heikentää niin asukkaiden viihtyisyyttä kuin turvallisuudentunnettakin: kadunkulmissa ja liikerakennusten edustoilla parveilee päivästä toiseen joukko joutilaita ihmisiä, joilla ei tunnu olevan muuta tekemistä kuin ajan kuluttaminen ja ohikulkijoiden tuijottaminen.

Keskustan pitäisi olla asukkaille turvallinen, siisti ja kutsuva paikka, jossa asiointi on mukavaa. Nykyisellään tilanne kuitenkin karkottaa rehelliset kuntalaiset ja ostoksille suuntaavat ihmiset pois kylältä. Keskustan yrittäjät tekevät arvokasta työtä paikkakunnan elävyyden eteen, mutta heidänkin ponnistelunsa valuvat hukkaan, jos liikkeiden sisäänkäynnit tukitaan ja asiakkaat kokevat olonsa vaivautuneeksi.

Orimattilan kaupungin, päättäjien ja tarvittaessa myös järjestyksenvalvonnan on otettava jämäkämpi ote tilanteeseen. Kyse ei ole kenenkään kiusaamisesta, vaan yhteisestä edusta ja yleisen järjestyksen ylläpitämisestä. Jokaisella tulisi olla velvollisuus keksiä jotain hyödyllisempää tekemistä kuin julkisilla paikoilla maleksiminen.

Nyt tarvitaan selkeitä toimenpiteitä, jotta kylänraitti saadaan siistittyä ja palautettua takaisin kaikkien orimattilalaisten viihtyisäksi ja turvalliseksi asiointiväyläksi. Joutilaat pois kaduilta ja keskusta takaisin kuntoon!

Huolestunut kuntalainen Orimattilasta

64

146

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Loisivaa paskasakkia tosiaan aivan liikaa.

• Anonyymi00008

Mikäs sinä olet? Kokoomuksen suuri herra vai?

• Anonyymi00050
        UUSI

Jaa-a, kunpa ne nimellisesti töissä olevatkin jopa tekisin sen työn. Parempi olisi olla sossunelätti. Minua kun ei ole velvoitettu mitään korjaamaan. Nyt se jokin siellä ei tule korjatuksi, koska... nää "veronmaksajat" ei sitä tee.

SIKSI tämä mätä kaupunki ei toimi, koska ne joiden TYÖ se on, ei sitä tee. En tiedä tarkoititko sitä loisimisella? No, mutta mielummin poissa töistä, kun olla virallisesti töissä, muttei tee mitään. Nythän siis homma on vaikka huoltomiehelle osoitettu eikä se kenellekään muullekaan kuulu, muttei ne sitä suostu tekemään ja kaikenlisäksi TARKOITUKSELLA ovat portinvartijana vahtimassa ETTEI sitä tulla koskaan korjaamaan. Nää h*mot saa siitä silti jatkuvasti palkkaa... siitä että ne, joille se vastuu on annettu, ovat siinä NIMENOMAAN estämässä sitä ja vahtimassa ettei kukaan muukaan sitä tule korjaamaan.

Samaa tekee järkkärit ja vartijat. Eli paperilla näyttä niin että ne muka täällä vahtii että on rauha, mutta ne saa palkkaa samalla, kun ne nimenomaan vahtii ja pitää huolen siitä ETTEI täällä voisi koskaan olla rikoksetonta. Siellä on pukki kaalimaan vartijana, joten miksi sille pukille pitäisi vielä tämän lisäksi jotain palkkaakin maksaa?

• Anonyymi00003

Ei normaali ihminen edes kehtaisi postata nurkilla toimettomana.

• Anonyymi00027
        UUSI

Kyllähän sitä muuten tuollaisen joutilaitten postauksen hyväksyisikin, mutta kun se häiritsee aivan oikeasti meitä parempia ihmisiä, niin ei sitä voi oikein sopivana pitää.

• Anonyymi00004

Vähän parempi ihminen keksinyt aloittaa ketjun.

• Anonyymi00028
        UUSI

Varmaan aika paljonkin parempi.

• Anonyymi00005

Onneksi tuli syksy ja sateet. Se vie osan näistä pois.

• Anonyymi00006

Jehovalaisten kansa on näkyvästi A-pukin vieressä. Siihen mutkaan pitäisi rakentaa Vartiotorni.

• Anonyymi00031
        UUSI

Herätkää kuitenkin ennen kuin Vartiotorni kaatuu.

• Anonyymi00007

Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan. Ihme porua joka asiasta.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kiva kun kylän keskustassa on elämää ja ihmisiä.
      Muiden ihmisten tapaaminen ja sosiaaliset suhteet on äärettömän tärkeitä hyvinvoinnin kannaalta. Se voi tapahtua myös kaupoissa ja keskustassa.
      Turvallisuudelle on vaarallisempaa autiot kadut.

Ihme vinkumista, kauppa on auki klo 22 asti, ysin jälkeen siellä on jo aika hiljaista, käy silloin.

• Anonyymi00014
        UUSI

"Turvallisuudelle on vaarallisempaa autiot kadut."

Autioilla kaduilla ei varmasti ole MITÄÄN vaarallista. Haloo?

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

"Turvallisuudelle on vaarallisempaa autiot kadut."

Autioilla kaduilla ei varmasti ole MITÄÄN vaarallista. Haloo?

...Tyhjät kadutpa juurikin. Siellä on turvallisuusalalla pimahtanut päässä, kun alkaa mielikuvitus laukata. Yölläkin on pelottavaa ja KAIKKI näkyvät ihmiset on rikollisia ja kaikesta päätellen siellä on piilossakin niitä hirviöitä lisää joka paikassa. On jopa ihme ettei noi ole olleet tuolla (kai) ampumassa silmittömästi puskiin ja lintulautoihin. Että on niiiiiin pelottavaa siellä yöllä? häh?

Ei polla kesta TYHJIÄ katuja?

• Anonyymi00010
      UUSI

Mitään norkoilijoita ole, ihmisiä jotka viettää elämäänsä kuka miten haluaa.

• Anonyymi00011
      UUSI

Naisia vaan kyttäävät eläkeläisvaarit ja muistelevat nuoruuttaan.Ei ole kiva,kun usein samat tyypit väijymässä kaupan nurkalla.

• Anonyymi00012
      UUSI

Väijymässä kaupan nurkilla? Kyllä joku taas luulee itsestään ihan liikoja, tuskin ketään kiinnostaa sun pieni elämäsi.
      Kiva kun papat lähtee kotoa, näkevät toisiaan ja vaihtavat päivän kuulumiset. Pysyvät paremmassa kunnossa ja tulevat maksamaan vähemmän yhteiskunnallekin.

• Anonyymi00013
        UUSI

Juuri näin. Täällä joku vinkuu omaa pahaa oloaan syyttelemällä muita.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Juuri näin. Täällä joku vinkuu omaa pahaa oloaan syyttelemällä muita.

No, jonkun paha olo ON toisten syy. Ja siksi me (?) muut emme voi tuolla olla, kun toiset kokee huvituksekseen vainota muita. Ja miksi joku eläkeläinen olisi se, johon panostaa, kun meitä olisi myös hedelmällisessä iässä olevia naisia, jotka on häädetty pois katukuvasta.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No, jonkun paha olo ON toisten syy. Ja siksi me (?) muut emme voi tuolla olla, kun toiset kokee huvituksekseen vainota muita. Ja miksi joku eläkeläinen olisi se, johon panostaa, kun meitä olisi myös hedelmällisessä iässä olevia naisia, jotka on häädetty pois katukuvasta.

"hedelmällisessä iässä olevia naisia"

...Ja tähän vielä sellainen yhdistelmä että SALASSA SAA kulkea eikä kenenkään kulkemiset ja hiippailut oikeuta vainoamiseen. Jos joku haluaa kulkea SALASSA, niin se täysin laillista.

Ootteko koskaan miettineet sitä että KUKA TE OLETTE itse, koska teillä ilmiselvästi ei ole mitään laillista oikeutta selvittään kenenkään menemisiä. Jos... siellä jotain on selvitettävää, niin sille on jo ihan oma tahonsa ja te se taho ETTE ole.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

"hedelmällisessä iässä olevia naisia"

...Ja tähän vielä sellainen yhdistelmä että SALASSA SAA kulkea eikä kenenkään kulkemiset ja hiippailut oikeuta vainoamiseen. Jos joku haluaa kulkea SALASSA, niin se täysin laillista.

Ootteko koskaan miettineet sitä että KUKA TE OLETTE itse, koska teillä ilmiselvästi ei ole mitään laillista oikeutta selvittään kenenkään menemisiä. Jos... siellä jotain on selvitettävää, niin sille on jo ihan oma tahonsa ja te se taho ETTE ole.

...Ja todellakin ottaen huomioon ne h*mot mitä mun päälle on tullut, niin te ILMISELVÄSTI ette ymmärrä minusta mitään. Miten kukaan mitenkään koskaan kuvitteli edes että yhtään mitään voisi tapahtua. Kuinka pihalla te voitte edes olla???

Ja todellakin mitään puhumista ei tarvita, mä tajusin jo HETI teistä että te ette tiedä mitään laista ja sivistyksestä. Se oli ILMISELVÄÄ.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

...Ja todellakin ottaen huomioon ne h*mot mitä mun päälle on tullut, niin te ILMISELVÄSTI ette ymmärrä minusta mitään. Miten kukaan mitenkään koskaan kuvitteli edes että yhtään mitään voisi tapahtua. Kuinka pihalla te voitte edes olla???

Ja todellakin mitään puhumista ei tarvita, mä tajusin jo HETI teistä että te ette tiedä mitään laista ja sivistyksestä. Se oli ILMISELVÄÄ.

...Ja kun teillä ei toi lanttu leikkaa, niin mä vielä muistutan siitä huoltomiehestä joka keväällä 2016 LAITTOMASTI, tarkoituksella kävi asunnossani vain niin etten ollut paikalla. Ja sitten kodissani ollessaan laittoi korjailujen jälkeen metallinpaloja mun ENERGIAjätteeseen! Että haloo!! Sä et niinku tajua MITÄÄN ja sä menet ja laitat niitä sinne mun roskikseen? Voi sanoa että sinä et ilmiselvästikään k.i.e.r.r.ä.t.ä.. Että se mun KAATOPAIKKAjätteelle tarkoitettu roskis oli siellä kylppärissä, kuten kaikilla meillä, jotka kierrättää. Kaikilla.

Systeemit ja kierrätyssäännöt on muuttuneet, muttei meillä sinne "kaatopaikalle" kenelläkään kierrättävällä mene paljon tavaraa, joten se roskis siinä keittiössä ei ole KOSKAAN sinne menevää. Meiltä ei tule sellaista jätettä edes.

Eli puusilmä huoltomies ihan vartavasten murtautuu (?) mun kotiini ja alkaa OLETTAA asioita ja sotkee sitten mun kierrätyssysteemit. Että jos kerran noinkin radikaalisti kajoaa toisen kotiin, niin ymmärtäisi edes JOTAIN ja omaisi jonkinlaista yleissivistystä edes... jostain edes. Edes jotain älykkyyttä pitäisi olla. Mitä... te edes siellä tutkitte, kun ei puusilmä tajua yhtään mitään näkemästään. Millä sivistyksellä?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

...Älkääkä UHKAILKO minua. Mä tiedän 100% varmaksi etten voi KOSKAAN joutua kaupassa minkään väkivallan kohteeksi... laillisesti. Se on hyvin rajattu ja kun tiedän etten ole mitään väärin tehnyt ja tiedän ettei ne edes saa mitään tehdä, niin toi teidän uhkailu on vain täysin järjetöntä.

Niin kauan kun on turvallisuusalan ammattilaisia, poliisia ja muuta paikalla, niin 0% todennäköisyydellä minuun käytetään mitään väkivaltaa.

Te sitten haluatte välttämättä UHKAILLA sillä että täälä turvallisuusala pahoinpitelee syyttömiä? No, niinhän te olette todellakin tehneetkin. Mutta mä silti TIEDÄN että te ette saa niin tehdä, enkä muuta mitenkään toimintaani, koska siinä ei ole mitään muutettavaa. Lainrikkojat on ihan oma lajinsa eikä ole minun vastuullani.

Esim. jos joku väkivaltainen, niin ei minun sitä tarvitse varoa. Väkivalta on pelkästään tekijän syy. Ja ei, vaikka mä olen täälläkin kiukutellut, niin en mä alan muuttamaan käsitystäni siitä mitä turvallisuusalan PITÄISI olla. Mä tiedän ettei poliisi saa rikkoa lakia. Yksikään korruptoitunut h*mo ei siis saa minua muuttamaan käsitystäni Suomen Poliisista. Mä tiedän mitä ne saa tehdä ja mitä ei enkä ala tässä muuttamaan käsityksiäni. Siellä vain on ällistyttävän paljon mätiä omenia. Ne siis pitää poistaa, ne mädät omenat, Poliisilaitos itsessään on ok. En minä Poliisilaitoksesta ole muuttanut mielipidettäni ja jos... ne alkaa rypppyillä, niin oletan että Puolustusvoimat siihen puuttuu.

Juu ja onhan meillä ollut sisällissotakin eikä seKÄÄN ole muuttanut käsitystäni. Poliisit EI RIKO lakia ja asia on p*rkele sillä selvä!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

...Älkääkä UHKAILKO minua. Mä tiedän 100% varmaksi etten voi KOSKAAN joutua kaupassa minkään väkivallan kohteeksi... laillisesti. Se on hyvin rajattu ja kun tiedän etten ole mitään väärin tehnyt ja tiedän ettei ne edes saa mitään tehdä, niin toi teidän uhkailu on vain täysin järjetöntä.

Niin kauan kun on turvallisuusalan ammattilaisia, poliisia ja muuta paikalla, niin 0% todennäköisyydellä minuun käytetään mitään väkivaltaa.

Te sitten haluatte välttämättä UHKAILLA sillä että täälä turvallisuusala pahoinpitelee syyttömiä? No, niinhän te olette todellakin tehneetkin. Mutta mä silti TIEDÄN että te ette saa niin tehdä, enkä muuta mitenkään toimintaani, koska siinä ei ole mitään muutettavaa. Lainrikkojat on ihan oma lajinsa eikä ole minun vastuullani.

Esim. jos joku väkivaltainen, niin ei minun sitä tarvitse varoa. Väkivalta on pelkästään tekijän syy. Ja ei, vaikka mä olen täälläkin kiukutellut, niin en mä alan muuttamaan käsitystäni siitä mitä turvallisuusalan PITÄISI olla. Mä tiedän ettei poliisi saa rikkoa lakia. Yksikään korruptoitunut h*mo ei siis saa minua muuttamaan käsitystäni Suomen Poliisista. Mä tiedän mitä ne saa tehdä ja mitä ei enkä ala tässä muuttamaan käsityksiäni. Siellä vain on ällistyttävän paljon mätiä omenia. Ne siis pitää poistaa, ne mädät omenat, Poliisilaitos itsessään on ok. En minä Poliisilaitoksesta ole muuttanut mielipidettäni ja jos... ne alkaa rypppyillä, niin oletan että Puolustusvoimat siihen puuttuu.

Juu ja onhan meillä ollut sisällissotakin eikä seKÄÄN ole muuttanut käsitystäni. Poliisit EI RIKO lakia ja asia on p*rkele sillä selvä!

...Ja mitään mystistä KUNNIOITUSTA tässä ei tarvitse yhtään kukaan. Se on kuin liikenne ja liikennesäännöt. Sun ei tartte kunnioitta ketään, ei p*skankaan vertaa, riittää että sä ja kaikki muutkin vain noudattaa niitä liikennesääntöjä.

Yksikin isopää siellä aiheuttaa kolareita ja toisinään tää isopää on poliisi itse.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

"Te sitten haluatte välttämättä UHKAILLA sillä että täälä turvallisuusala pahoinpitelee syyttömiä?"

...Poliiseista se että sielläkin (some-kirjoittelujen perusteella) on arkajalkoja, jotka kokee että on muka pakko jotenkin PELOTELLA ja uhkailla. Näin yritetään välttää jotain, mutta ojasta allikkoon te siinä vain menette ja lujaa. Nythän on varusteluja lisätty eikä se riitä eikä tule koskaan riittämäänkään.

Että... kun nyt on poliisi tai vaikka joku säälittävä vartijointiliikkeen kaveri, niin ois varmaan jo aika SIVISTÄÄ itseään ja ymmärtää että moni rikollinen on esimerkkiksi psykopaatti ja kykenemätön mitenkään tuntea empatiaa. Miksi... te siis yritätte siellä ketään pelotella ja syyttömiäkin jatkuvasti uhkailla, kun NIMENOMAAN siellä rikollisissa on ne, joihin mikään tällainen ei tepsi. Ne on siellä vankilassa ihan syystä, ok?

Että jos sanoo niinku että "Älä tapa", niin luuletko että toimii? No, jos vaikka ärähtää että "Älä tapa!". No, kuule luuletko että moneenkaan murhaajaan moinen vaikuttaa? häh?

Että se ei auta lainkaan niihin rikollisiin ja syyttämiin käytettynä se on vain täytin turhaa väkivaltaa.

Eräskin vartija (?) totesi ettei iso koko estä näpistyksiä. Niin? No, vartija itse varmaan kokee jotenkin olonsa mukavammaksi, mutta eihän se sun kokosi todellakaan vähennä näpistelyä. Kun vartija/järkkäri alkaa isotella MULLE, niin mä tiedän 100% varmaksi vain sen että sä ole pikkuk*llinenh*mo. Mihinkään rikollisuuteen tuollaisella ei ole mitään vaikutusta.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

"Te sitten haluatte välttämättä UHKAILLA sillä että täälä turvallisuusala pahoinpitelee syyttömiä?"

...Poliiseista se että sielläkin (some-kirjoittelujen perusteella) on arkajalkoja, jotka kokee että on muka pakko jotenkin PELOTELLA ja uhkailla. Näin yritetään välttää jotain, mutta ojasta allikkoon te siinä vain menette ja lujaa. Nythän on varusteluja lisätty eikä se riitä eikä tule koskaan riittämäänkään.

Että... kun nyt on poliisi tai vaikka joku säälittävä vartijointiliikkeen kaveri, niin ois varmaan jo aika SIVISTÄÄ itseään ja ymmärtää että moni rikollinen on esimerkkiksi psykopaatti ja kykenemätön mitenkään tuntea empatiaa. Miksi... te siis yritätte siellä ketään pelotella ja syyttömiäkin jatkuvasti uhkailla, kun NIMENOMAAN siellä rikollisissa on ne, joihin mikään tällainen ei tepsi. Ne on siellä vankilassa ihan syystä, ok?

Että jos sanoo niinku että "Älä tapa", niin luuletko että toimii? No, jos vaikka ärähtää että "Älä tapa!". No, kuule luuletko että moneenkaan murhaajaan moinen vaikuttaa? häh?

Että se ei auta lainkaan niihin rikollisiin ja syyttämiin käytettynä se on vain täytin turhaa väkivaltaa.

Eräskin vartija (?) totesi ettei iso koko estä näpistyksiä. Niin? No, vartija itse varmaan kokee jotenkin olonsa mukavammaksi, mutta eihän se sun kokosi todellakaan vähennä näpistelyä. Kun vartija/järkkäri alkaa isotella MULLE, niin mä tiedän 100% varmaksi vain sen että sä ole pikkuk*llinenh*mo. Mihinkään rikollisuuteen tuollaisella ei ole mitään vaikutusta.

"pikkuk*llinenh*mo."

...Ja niistä vielä että MULLE heistä ei ole haittaa. Ei h*mot minua salakuvaisi tai raiskaisi. Myöskin jos nainen ottaa maksua, niin sehän on jo parempi tilanne kuin tyhmä h*ora tuolla Postipisteen kassalla. Siitä sen pelleilystä ei hyödy kukaan mitään. Toisella on sentään ihan ammatti.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miten tuo teihin kohdistettu vaino noin niin kuin käytännössä ilmenee?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Miten tuo teihin kohdistettu vaino noin niin kuin käytännössä ilmenee?

Olen paikallinen. Kuljin aina yöt tuolla ja kuljin tänne palattuanikin 2016. Sain olla rauhassa, kunnes se muuttui.

On vain täysin EPÄUSKOTTAVAA että tuolla aina muka törmää johonkin, jolla ilmiselvästi ei edes ole mitkään hyvät ajatuksen.

Esim. sain olla rauhassa ja koko 10 vuoden aikana Lahdessa minua ahdisteli sellainen yksi-ja-puoli ihmistä. Orimattilassakin sain olla suht rauhassa, KUNNES... ja sitten niitä tuli monta vuodessa ja aina joku kävi päälle - ihan kiinni - kaupassakin ja joka paikassa missä kävin, terveysasemalla!

Ilmiselvää masinoitua vainoa, koska se vain ilmestyi, vaikkei sitä koskaan ennen ollut.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Olen paikallinen. Kuljin aina yöt tuolla ja kuljin tänne palattuanikin 2016. Sain olla rauhassa, kunnes se muuttui.

On vain täysin EPÄUSKOTTAVAA että tuolla aina muka törmää johonkin, jolla ilmiselvästi ei edes ole mitkään hyvät ajatuksen.

Esim. sain olla rauhassa ja koko 10 vuoden aikana Lahdessa minua ahdisteli sellainen yksi-ja-puoli ihmistä. Orimattilassakin sain olla suht rauhassa, KUNNES... ja sitten niitä tuli monta vuodessa ja aina joku kävi päälle - ihan kiinni - kaupassakin ja joka paikassa missä kävin, terveysasemalla!

Ilmiselvää masinoitua vainoa, koska se vain ilmestyi, vaikkei sitä koskaan ennen ollut.

"yksi-ja-puoli ihmistä."

...joista yksi oli se, joka ahdisteli minua pyykkituvassa sen jälkeen, kun olin tehnyt valituksen alakerran naapurista. Selkeä syy ja seuraus. Puolikas oli joku humalainen, joka alkoi kysellä mun sukupuolesta ruokakaupassa.

Ja noista todennäköisyyksistä että jos puolenvuoden aikana käyn vain kerran kuussa asuntoni ulkopuolella työpäivän aikana (kaupassa ym kävin illalla), niin on MAHDOTONTA että juuri näillä kerroilla käy huoltomies muka vahingossa. Ja nämä kerran kuussa vahingot tapahtui aina sillä aikaa, kun mulla oli sossutapaaminen, joka on siis kellotettu juttu eli ne TIETÄÄ etten ole paikalla. Tosin... luuli että tietää, koska kerran olin myöhässä ja ne OLETTI että olisin jo poistunut, mutta mä olinkin vielä kotona, kun huoltomies alkaa avata ovea avaimella... soittamatta ovikelloa. Hmm? Sen pitäisi ensin soittaa ovikelloa, mutta eihän se soittanut, kun OLETTI että olisin jo lähetenyt sinne sossun tapaamiselle.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

"vaikkei sitä koskaan ennen ollut."

...Kun asuin täällä nuorempana (-2007), niin ei ollut yhdenainoatakaan kertaa että joku olisi tullut päälle. Koko 10 vuoden aikana Lahdessa en tavannut KETÄÄN tuolla yöllä jaloitellessani. Koskaan ei missään ole ollut ketään, niin
        miten... h*lvetissä sitten muka aivan joka ikinen kerta kun vain poistun koti ovestani, niin joku v*mmainen h*mo muka vahingossa ajaa mun päälle pyörällä, autolla ja tai muutoin käy päälle? Siis... JOKA kerta?

Ootteko te miettineet tota, koska mä olen? siis JOKA ikinen kerta, kun poistun ovestani, niin joku random k*sipää hyökkää mun päälle. Voitteko te ihan ok?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

"vaikkei sitä koskaan ennen ollut."

...Kun asuin täällä nuorempana (-2007), niin ei ollut yhdenainoatakaan kertaa että joku olisi tullut päälle. Koko 10 vuoden aikana Lahdessa en tavannut KETÄÄN tuolla yöllä jaloitellessani. Koskaan ei missään ole ollut ketään, niin
        miten... h*lvetissä sitten muka aivan joka ikinen kerta kun vain poistun koti ovestani, niin joku v*mmainen h*mo muka vahingossa ajaa mun päälle pyörällä, autolla ja tai muutoin käy päälle? Siis... JOKA kerta?

Ootteko te miettineet tota, koska mä olen? siis JOKA ikinen kerta, kun poistun ovestani, niin joku random k*sipää hyökkää mun päälle. Voitteko te ihan ok?

...Ps. ja kun ei ole olemassa edes mitään syytä. Ei MITÄÄN.

Mä olen 100% varma ettei ole olemassa yhtään MITÄÄN syytä tolle teidän sadistiselle vainolle.

Se ei ole syy että te LUULETTE asioita. Se kun ei todeksi sillä muutu että te vain luulette.

Aika paljon puhuvaa oli se miten mulle yritettiin kaupitella huumeita heti kun tänne tulin. Niin? Niinhän te LUULITTE, mutta kun se ei tee siitä totta että te vain luulette jotain.

Mä en edes sitä tajunnut aikanaan. Koko juttu meni multa ohi ja mä vain ihmettelin että miksi ihan fyysisesti te hullut kävitte mun päälle tuolla kaupoilla. Mä sitten lopetin siellä vain käymästä, kun mä noin vuoden ajan olin teille laittanut asiakaspalautettakin ja koittanut asiasta keskustella. Mä olin siis kysellut ja PUHUNUT asiasta, mutta kukaan ei mulle suostunut vastata mitään.

No, mä lopetin käymästä siellä sitten ja siirryin kotiinkuljetuksiin. Ei ole ollut heitä h*roja ikävä!

Sitten vasta täällä himassa asioita mietittyäni VUOSIEN ajan, niin mä sen hokasin että ne h*rot oli aina yrittäneet myydä mulle huumeita! Ei voi olla todellista!! Ja mitä enemmän mä tätä asiaa olin juuri TÄLTÄ kantilta miettinyt, niin sitä selkeämmältä se alkoi näyttää... jälkikäteen.

Ihan narkkareita ne siellä on ja sen ei pitäisi olla mikään ongelma. Ei minua haittaa kuinka tunnelissä SINÄ olet. Ole miten rotta tahansa. Mutta näkyy ongelmaksi tulleen sen että nää pilviaivot ei tajua mitään ja ovat nyt jostain saaneet oman päähänpinttymänsä siitä että minä muka mitään käyttäisin ja nää SADISTISELLA RAIVOLLA yrittää tehdä jotain diiliä mun kanssa. Toivotonta!

Sitä se oli kun ne h*rot tuli aina mun iholle silleen vastenmielisesti ilveilemään. Iljettävää. Ne kuin flirttaili, mutta se on joo järkevää ymmärtää näin että ne tulee imelänä siihen KAUPPAAMAAN. Ja nää saa raivarin, kun en osta heiltä mitään? Uskomatonta!

Mä vielä niin kauan kuin siellä kaupassa fyysisesti itse kävin, niin oletin että ne luulee muo myymälävarkaaksi ja ehkä noin puolet heistä luulikin. Joku ilmiselvästi heidät silti usuttanut mun päälle, mutta pohjimmiltaan ne on KOSTANEET sitä etten ostanut heiltä huumeita.

Mä en todellakaan voi sille yhtään mitään että te OLETATTE. Se ei todeksi sillä muutu. On surullista tajuta että nää tyhmät narkkarit vain KOSTAA mulle sitä että ne on luulleet että käyttäisin päihteitä. Surullista :( Ei mitään syytä eikä mitään järkeä.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

...Ps. ja kun ei ole olemassa edes mitään syytä. Ei MITÄÄN.

Mä olen 100% varma ettei ole olemassa yhtään MITÄÄN syytä tolle teidän sadistiselle vainolle.

Se ei ole syy että te LUULETTE asioita. Se kun ei todeksi sillä muutu että te vain luulette.

Aika paljon puhuvaa oli se miten mulle yritettiin kaupitella huumeita heti kun tänne tulin. Niin? Niinhän te LUULITTE, mutta kun se ei tee siitä totta että te vain luulette jotain.

Mä en edes sitä tajunnut aikanaan. Koko juttu meni multa ohi ja mä vain ihmettelin että miksi ihan fyysisesti te hullut kävitte mun päälle tuolla kaupoilla. Mä sitten lopetin siellä vain käymästä, kun mä noin vuoden ajan olin teille laittanut asiakaspalautettakin ja koittanut asiasta keskustella. Mä olin siis kysellut ja PUHUNUT asiasta, mutta kukaan ei mulle suostunut vastata mitään.

No, mä lopetin käymästä siellä sitten ja siirryin kotiinkuljetuksiin. Ei ole ollut heitä h*roja ikävä!

Sitten vasta täällä himassa asioita mietittyäni VUOSIEN ajan, niin mä sen hokasin että ne h*rot oli aina yrittäneet myydä mulle huumeita! Ei voi olla todellista!! Ja mitä enemmän mä tätä asiaa olin juuri TÄLTÄ kantilta miettinyt, niin sitä selkeämmältä se alkoi näyttää... jälkikäteen.

Ihan narkkareita ne siellä on ja sen ei pitäisi olla mikään ongelma. Ei minua haittaa kuinka tunnelissä SINÄ olet. Ole miten rotta tahansa. Mutta näkyy ongelmaksi tulleen sen että nää pilviaivot ei tajua mitään ja ovat nyt jostain saaneet oman päähänpinttymänsä siitä että minä muka mitään käyttäisin ja nää SADISTISELLA RAIVOLLA yrittää tehdä jotain diiliä mun kanssa. Toivotonta!

Sitä se oli kun ne h*rot tuli aina mun iholle silleen vastenmielisesti ilveilemään. Iljettävää. Ne kuin flirttaili, mutta se on joo järkevää ymmärtää näin että ne tulee imelänä siihen KAUPPAAMAAN. Ja nää saa raivarin, kun en osta heiltä mitään? Uskomatonta!

Mä vielä niin kauan kuin siellä kaupassa fyysisesti itse kävin, niin oletin että ne luulee muo myymälävarkaaksi ja ehkä noin puolet heistä luulikin. Joku ilmiselvästi heidät silti usuttanut mun päälle, mutta pohjimmiltaan ne on KOSTANEET sitä etten ostanut heiltä huumeita.

Mä en todellakaan voi sille yhtään mitään että te OLETATTE. Se ei todeksi sillä muutu. On surullista tajuta että nää tyhmät narkkarit vain KOSTAA mulle sitä että ne on luulleet että käyttäisin päihteitä. Surullista :( Ei mitään syytä eikä mitään järkeä.

...Ja sitten ne yrittää saada muo hiljaiseksi??? Vielä lisää surullista. Niin sääli. Niin turhaa.

Niin armottoman turhaa kaikki nämä vuosiKYMMENET. Minä kun en narkkariks teidän luuloista muutu enkä ole koskaan ennenkään teille valehdellut. Näin mä olen elänyt 100% koko elämäni eli syy on vain teidän tyhmyydessä, kun ette tajua jotain, mikä on ollut jo vuosiKYMMENIÄ eikä ole missään vaiheessa ollut yhtään mitään muutakaan.

Mä en ole syyllinen teidän tyhmyyteen. Mitä se SITÄ mulle kostatte?

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

...Juu ja mainittakoon että ne laittoi ALAIKÄISET vainoamaan minua.

Ja työtä käskettyä siellä teini tuli Lidlissä minua kiristämään "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä", joka ei ollut hirveän uhkaavaa :/

Että te laitatte LAPSET vainoamaan minua, seuraamaan minua, kuvaamaan minua ja KIRISTÄMÄÄN minua olemattomilla.

Että te niinku todella luulitte että te tuolla saisitte mitään aikaa. No, onnistuitte te nolata itsenne.

Että mitään syytä ei koskaan ollut laittaa lapsia vainoamaan minua, häiritsemään ja ahdistelemaan minua. Mitään syytä ei ikinä ollut että siinä teitte, laitoitte alaikäiset tuollaiseen, ihan ilman mitään syytä. Ja syytä te niin EPÄTOIVOISESTI olette etsineet, raivolla, mutta muo ei todellakaan voi kiristää millään.

Ja mitä te niin MINUA haluatte? ;)
        Mitä te multa? Miksi te niin pelkäätte minua? Te olette olleet ääääääääärimmäisen epätoivoisia sen kanssa ettei teillä ole mitään millä pakottaa minua tekemään teille mitään. Miksi moinen pelko ja kauhu?

Mitä te pelkäätte?

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ja työtä käskettyä siellä teini tuli Lidlissä minua kiristämään "Mulla on kuva kun sä kaivat sitä", joka ei ollut hirveän uhkaavaa :/

Että te laitatte LAPSET vainoamaan minua, seuraamaan minua, kuvaamaan minua ja KIRISTÄMÄÄN minua olemattomilla.

Että te niinku todella luulitte että te tuolla saisitte mitään aikaa. No, onnistuitte te nolata itsenne.

Että mitään syytä ei koskaan ollut laittaa lapsia vainoamaan minua, häiritsemään ja ahdistelemaan minua. Mitään syytä ei ikinä ollut että siinä teitte, laitoitte alaikäiset tuollaiseen, ihan ilman mitään syytä. Ja syytä te niin EPÄTOIVOISESTI olette etsineet, raivolla, mutta muo ei todellakaan voi kiristää millään.

Mitä te multa? Miksi te niin pelkäätte minua? Te olette olleet ääääääääärimmäisen epätoivoisia sen kanssa ettei teillä ole mitään millä pakottaa minua tekemään teille mitään. Miksi moinen pelko ja kauhu?

Mitä te pelkäätte?

...Ei näytä tuottaneen tulosta se Vuokratalojen kivien ja männynkäpyjen kääntely ja vääntely ylösalaisin.

Mikä teillä nyt on niin hätänä, hei? :DDD

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mitä te pelkäätte?

"Mulla on kuva kun sä kaivat sitä"

...Te ootte tosi söpöjä :)

Ja kaupanhenkilökunta ihan laittoi lehteen munakennojen avaamisesta? Wow. Onneksi teillä on kuitenkin tuota kovaa kamaa. Vapise kansa!

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

"Mulla on kuva kun sä kaivat sitä"

...Te ootte tosi söpöjä :)

Ja kaupanhenkilökunta ihan laittoi lehteen munakennojen avaamisesta? Wow. Onneksi teillä on kuitenkin tuota kovaa kamaa. Vapise kansa!

...Ei oo mennyt 10 vuoden vaino hukkaan.

Vielä keksisi että MIKSI te tätä mulle teette? Mitä te mulla? Oikeasti?

Miksi te tarvitsette JUST minua nyt näinkin epätoivoisesti. Vai eikö teillä todellakaan ole TUON enempää lainkaan mitään elämää? Omaa teillä ei ole ollenkaan, mutta noinkin pienet mun jutut saa teidän KIRISTÄMÄÄN minua ja julkaisemaan asioita lehdessä? wtf? Voi sanoa että tää oli se ainoa mitä teillä edes on, että te yrititte :( mutta kun ei teillä kerta kaikkiaan ole yhtään mitään muuta. Ei mitään.

Älä uhittele mulle, kun ainoa rikollinen tässä olet sinä itse. Miksi mä pelkäisin sitä että sä olet rikollinen? Sähän itse selkeästi pelkään minua henkesi edestä... en vain tajua että miksi. Te ootte aivan paniikissa ja yritätte kiristää minua. wtf?

Oikeasti. Mikä v* teillä on? Heittääkö vähän päässä?

• Anonyymi00016
      UUSI

"tarvittaessa myös järjestyksenvalvonnan on otettava jämäkämpi ote tilanteeseen."

No, minä on olen mm. käynyt viemässä kirjeitä, postikortteja ja papereita kelaan ym. vastaavaa, mutta nimenomaan nämä "valvojat" kokivat sen liian vaaralliseksi ja ahdistelivat minut sieltä pois.

En saanut olla kaupassakaan.

Mitään v* VALVONTAA me emme ole koskaan tuonne tarvinnut. On muuten perusoikeudellinen rikos. Meillä on mm. postisalaisuus eikä kuulu KENELLEKÄÄN edes se että meikä kävi siellä postilaatikolla. Minun postitteluja ei saa MITENKÄÄN seurata. Se itsessään on jo salaisuus että minä... juuri minä... kävin sinne jotain laittamassa.

• Anonyymi00017
        UUSI

...Ps. oli muuten TOSI jännä vielä paperisena ilmiantoja poliisille, kun just samalla reissulla minua ODOTTI simputtava vartija. Ihan natsi. Oli muuten TOSI hauska jättää siis siihen postilaatikkoon kirjettä, jossa juuri kerron mm. näistä. Tosi illuminati.

Että MITÄHÄN nämäkin "valvojat" sitten sillä tiedolla tekisivät että näkisi siinä kirjeen päällä lukevan poliisilaitos? Että ... ihan rehellisesti kysyn että simputtaisiko ne silloin VÄHEMMÄN vain ENEMMÄN minua, kun meikä käy niitä kirjeitä tuolla viemässä?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

...Ps. oli muuten TOSI jännä vielä paperisena ilmiantoja poliisille, kun just samalla reissulla minua ODOTTI simputtava vartija. Ihan natsi. Oli muuten TOSI hauska jättää siis siihen postilaatikkoon kirjettä, jossa juuri kerron mm. näistä. Tosi illuminati.

Että MITÄHÄN nämäkin "valvojat" sitten sillä tiedolla tekisivät että näkisi siinä kirjeen päällä lukevan poliisilaitos? Että ... ihan rehellisesti kysyn että simputtaisiko ne silloin VÄHEMMÄN vain ENEMMÄN minua, kun meikä käy niitä kirjeitä tuolla viemässä?

...ja vielä kerran: TE ETTE SAA KERTOA kenellekään sitä että minä olen käynyt postilaatikolla.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

...ja vielä kerran: TE ETTE SAA KERTOA kenellekään sitä että minä olen käynyt postilaatikolla.

...Ja meikä SAA salassa tuolla kulkea. Se ei ole rikos. Teidän touhut on rikos. Minun asiani ei itseasiassa kuulu teille mitenkään. Ja olkaa vain iloisia siitä ettei mitään ongelmaa tai vaivaa ole minusta koskaan ollut. Miksei se riitä?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

...Kun meikäkin selvittelee/ilmiantaa rikoksia tai teen yhtään mitään vastaavaa, niin olen 100% varma ettei tästä KOSKAAN mene tieto jollekin h*mo vartijointifirmalle... ei ainakaan laillisesti. Teitä ei IKINÄ oteta mukaan mihinkään rikosselvittelyihin. Poliisit sellaisen tekee. Mitään järkkäreitä ja vartijoita ei IKINÄ tulla mitenkään konsultoimaan tästä.

Onhan siitä silti ollut uutisissakin, kun äärioikeistolainen poliisi välitti salassapidettävää tietoa ja kehuskeli vielä kertovansa niin paljon kuin vain pystyy.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

...On silti ollut paljonpuhuvaa että koen että minua on RANKAISTU joka kerta, kun olen tehnyt jostain virallisen ilmoituksen tai valituksen.

Sanotaanko näin ettei minulle ole välittynyt kuva siitä että täällä vartijointiliike olisi jotenkin rikoksia VASTAAN. Selkeästi täällä ahdistaa se että rikokset selvitettäisiin.

Ja meikä on todellakin KAIKEN kertonut poliisille (tai yrittänyt, esim. paperikirjeellä, joista en voi 100% tietää että meneekö ne ikinä perille asti) että jos teitä joku mysteeri kummastuttaa ja koette että tämä tieto teille KUULUISI, nii voitte sieltä päin näitä asioita kysellä. Jos... se teille KUULUU, niin poliisi sen tiedon teille varmaan kertoo :)

• Anonyymi00038
      UUSI

Hanna valtasi sitten tämänkin asiallisen viestiketjun henk.koht. höpinöillään.

• Anonyymi00039
        UUSI

Mitä te kirjoittelette EPÄhenkilökohtaisia juttuja? Eikö olisi järkevämpää käyttää tätä keskustelufoorumina. Ja kenen muun kuin omia näkemyksiä te nyt sitten laitatte? Ei tämä ole uutissivusto!

Ja miten tätä kukaan "valtaa"? En vain tajua että MITEN te tätä f.o.o.r.u.m.i.a. käytätte. Ei saisi olla omakohtaista eikä saisi kirjoittaa, kun se jotenkin "pilaa" ketjun. Mystistä.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mitä te kirjoittelette EPÄhenkilökohtaisia juttuja? Eikö olisi järkevämpää käyttää tätä keskustelufoorumina. Ja kenen muun kuin omia näkemyksiä te nyt sitten laitatte? Ei tämä ole uutissivusto!

Ja miten tätä kukaan "valtaa"? En vain tajua että MITEN te tätä f.o.o.r.u.m.i.a. käytätte. Ei saisi olla omakohtaista eikä saisi kirjoittaa, kun se jotenkin "pilaa" ketjun. Mystistä.

Lueppa mitä olet täällä kirjoitellut. Loukannut kymmeniä ihmisiä ja yrityksiä. Sekä Viranomaisia.
        Sellainen on ala arvoista.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Lueppa mitä olet täällä kirjoitellut. Loukannut kymmeniä ihmisiä ja yrityksiä. Sekä Viranomaisia.
        Sellainen on ala arvoista.

Loukkaaminen on mahdotonta. En ole mitenkään vastuussa heidän virheistään.

• Anonyymi00042
      UUSI

Miksi muutamat vanhemmat miehet on aamusta iltaan kylillä?Kun menee asioille siellä ne on,yks kävelee,pyöräilee varmaan10-20 kertaa päivässä ja seurailee,on jotenkin sairasta.Ja ahdistavaa,ei 70-80v ole mitään mahiksia naisiin,pysykää kotonanne.

• Anonyymi00043
        UUSI

Anna heitin olla. Mitä sulle kuuluu kuka siellä kylillä kulkee. Pienet on sulla kuviot.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Anna heitin olla. Mitä sulle kuuluu kuka siellä kylillä kulkee. Pienet on sulla kuviot.

Eli ahdistelijoiden pitää antaa olla? Ai, miksi? Mitä sä nyt TUOLLAISTA ohjetta annat. Harmittaako omat rikkeet? Ootko käynyt koskaan ukoille sanomassa että he hommaisi elämän. Sen OMAN. Tosissaan sen OMAN.

Kun ei nainen ole sun oma, niin ei ole, eikä silloin siihen ole mitään oikeutta. Siis mitään. Lainkaan. Ja jos nyt SATTUMALTA näkee, niin joo, mutta kun sä yhtään alat vaikuttaa niin ettei toinen edes pystyisi kulkea ilman että tulee nähdyksi, niin se muuttuu vainoksi.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Eli ahdistelijoiden pitää antaa olla? Ai, miksi? Mitä sä nyt TUOLLAISTA ohjetta annat. Harmittaako omat rikkeet? Ootko käynyt koskaan ukoille sanomassa että he hommaisi elämän. Sen OMAN. Tosissaan sen OMAN.

Kun ei nainen ole sun oma, niin ei ole, eikä silloin siihen ole mitään oikeutta. Siis mitään. Lainkaan. Ja jos nyt SATTUMALTA näkee, niin joo, mutta kun sä yhtään alat vaikuttaa niin ettei toinen edes pystyisi kulkea ilman että tulee nähdyksi, niin se muuttuu vainoksi.

...Oli se joku tiskistelijä, joka jopa tiesi parin rytmit eli tiesi milloin ne tekee. Oli mennyt tarkoituksella verhojen RAOSTA katselemaan/kuvailemaan, vaikka ilmiselvästi oli verhot vielä TARKOITUKSELLA laitettu esteeksi. Että kun tajuaa että ei ole TERVETULLUT, niin voisi varmaan sitten y.m.m.ä.r.t.ä.ä. ja totella sitä viestiä, joka on jo annettu.

Jos ei ole lupaa, niin ei ole lupaa. Ilman lupaa se on laitonta.

• Anonyymi00051
      UUSI

Kuinkahan paljon ,tämän kylän vainooja ukot on ottaneet kuvia vainoamistaan naisista? Onneks se yks taisi joutua hoitoon, kun vainosi kauppojen kassojakin.Ja kävi jatkuvasti naisten ovilla.

• Anonyymi00052
        UUSI

Jos tää on se "outo mies pyörimässä" -tyyppi, niin minulle kyllä värittyi hyvin erilainen kuva hänestä. Jokin tapaus niin ensin annettiin ymmärtää että asialas olisi muka vain seonnut ja muuttunut aggressiiviseksi. Sitten myöhemmin kävi ilmi että sitä oli menty koskemaan ja se oli SIITÄ suuttunut.

Sitä paitsi kaupat itse kuvailee ja julkaisee asiakkaistaan juttuja lehteen ilman lupaa. Ja kassat on kyllä niin hardcore rikollisia ettei mikään moinen heitä voisi haitata!

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Jos tää on se "outo mies pyörimässä" -tyyppi, niin minulle kyllä värittyi hyvin erilainen kuva hänestä. Jokin tapaus niin ensin annettiin ymmärtää että asialas olisi muka vain seonnut ja muuttunut aggressiiviseksi. Sitten myöhemmin kävi ilmi että sitä oli menty koskemaan ja se oli SIITÄ suuttunut.

Sitä paitsi kaupat itse kuvailee ja julkaisee asiakkaistaan juttuja lehteen ilman lupaa. Ja kassat on kyllä niin hardcore rikollisia ettei mikään moinen heitä voisi haitata!

...Tosissaan ÄLKÄÄ hiplatko ja ahdiskelko asiakkaita. Ja jos joku onnekas saa päänsä lattiaan, niin hienoa!!! Että voisi sitä omaa käytöstään miettiä että jos käy PÄÄLLE, niin ei nillitä, jos tulisikin nenään. Ja tässäkään ei ole ollut tapausta että asiakkaista olisi koskaan ollut edes mitään haittaa. Arvoton vartija silti on ansainnut moninkertaisesti sinne hanuriin ja kiva niin että antoi myös luvan sille. Että loppuu se nillitys, kun ei ihmiset tykkääkään teidän hilpaamisesta, ok?

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

...Tosissaan ÄLKÄÄ hiplatko ja ahdiskelko asiakkaita. Ja jos joku onnekas saa päänsä lattiaan, niin hienoa!!! Että voisi sitä omaa käytöstään miettiä että jos käy PÄÄLLE, niin ei nillitä, jos tulisikin nenään. Ja tässäkään ei ole ollut tapausta että asiakkaista olisi koskaan ollut edes mitään haittaa. Arvoton vartija silti on ansainnut moninkertaisesti sinne hanuriin ja kiva niin että antoi myös luvan sille. Että loppuu se nillitys, kun ei ihmiset tykkääkään teidän hilpaamisesta, ok?

...Ootteko nähneet sen videon, missä turvallisuusajan petteri TÖNII sitä "valepoliisia". Ihan tönimällä tönii ja tuuppii. Että..?
        Ja pääsi eräs hengestään, kun on järkkäreillä "jännää". Ei pitäisi olla noi arkaa sakkia, jos alkaa asiakkaat kuolemaan sen takia.

Tosissaan kun henkilökunta on OHJEISTETTU ahdistelemaan asiakkaita ja tällä on muka joku hyväkin tarkoitus? Niin eihän ne nyt voisi koskaan sitten valittaa, kun samaa tulee takaisin päin. Sehän kato tarkoittaisi että neito on RIKOLLINEN. Sen nyt vain kuule täytyy kestää se koskettelu, kun toisella on kuitenkin SYY koskea suo. Ja kassa nyt KUUUUUUUUNTELEE ja katsoo silmiin, kun sulle puhutaan. Sulle PUHUTAAAN. Ja jos sä et vastaa, niin sut heitetään pihalle kaupasta, ok?? OK? Te teitte säännöt.

• Anonyymi00053
      UUSI

Mirkku vois vainota mua, oi missä olet.

T: Keijo

Ps: Pena on seniili

• Anonyymi00061
        UUSI

Ps. kiva tää teidän someviestittely. Eikö puhelins* olekaan enää teidän juttu?

• Anonyymi00057
      UUSI

No noita outoja tyyppejä on monta,ei vain yksi mies.Osa on entisiä alkoholisteja,ehkä siksi vainoavat?

• Anonyymi00058
        UUSI

Villiveikkaukseni on että täällä ei vain ole ikinä opittu rakkauden taikaa. On nuorena "opittu" salakuvaamaan ja huijaamalla saamaan, niin on luultu että tää on se tekniikka.

Kaikki pojat aina huijasi ja eräskin onnistui juottaa minut känniin. Voi vain TODELLAKIN kysyä että miksi se niin minulle teki. Siinä oli muut vieressä ja kokivat että tämä tilanne oli jotenkin ok, muka?!

Eipä siis sakki ympärilläkään mitenkään kritisoi, vaikka toinen vieressä rikkoo lakia päästääkseen ***.

Että varmasti on harvinaisuus tai jopa mahdottomuus täällä Orimattilassa mies, joka olisi saanut sillä oikealla ja NORMAALILLA tavalla.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Villiveikkaukseni on että täällä ei vain ole ikinä opittu rakkauden taikaa. On nuorena "opittu" salakuvaamaan ja huijaamalla saamaan, niin on luultu että tää on se tekniikka.

Kaikki pojat aina huijasi ja eräskin onnistui juottaa minut känniin. Voi vain TODELLAKIN kysyä että miksi se niin minulle teki. Siinä oli muut vieressä ja kokivat että tämä tilanne oli jotenkin ok, muka?!

Eipä siis sakki ympärilläkään mitenkään kritisoi, vaikka toinen vieressä rikkoo lakia päästääkseen ***.

Että varmasti on harvinaisuus tai jopa mahdottomuus täällä Orimattilassa mies, joka olisi saanut sillä oikealla ja NORMAALILLA tavalla.

...Ja EI, ei siellä saa kukaan muukaan, kun jostain syystä siellä ei saa naiset olla julkisella paikalla. Voi vain ihmetellä että MIKÄ se nainen on, joka on sinne vielä saanut jäädä. Voi vain kysyä. Ainakin kauppojen ohjeistukset on sitä rataa että ammattilaisia ovat aivan varmasti.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

...Ja EI, ei siellä saa kukaan muukaan, kun jostain syystä siellä ei saa naiset olla julkisella paikalla. Voi vain ihmetellä että MIKÄ se nainen on, joka on sinne vielä saanut jäädä. Voi vain kysyä. Ainakin kauppojen ohjeistukset on sitä rataa että ammattilaisia ovat aivan varmasti.

SINÄ SAAT KOHTA 2 KK BANNIA JOS ET YMMÄRRÄ LOPETTAA KIRJOITTAMISTASI JOKA EI LIITY ALOITUKSEEN!

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

SINÄ SAAT KOHTA 2 KK BANNIA JOS ET YMMÄRRÄ LOPETTAA KIRJOITTAMISTASI JOKA EI LIITY ALOITUKSEEN!

Yritätkö sä nyt oikein isoilla kirjaimilla sanoa että joku muka TARVITSEE noita h*oria tuolla?

Eikö olisi jotenkin egolokkkk..(miten se kirjoitetaan?) luonnonmukaisempaa antaa naisten vain olla eikä häätää niitä ensin tarkoituksella pois ja sitten palkata tilalle maksullisia. Harmittaako nyt NIIIN paljon että te ette saa. Kato, kun kyllä ne naiset varmasti jonkun löytää, mutta se joku nyt et vain satu olemaan sinä. Että sä niinku häädät sen luonnollisen valinnat pois ja palkkaat itsellesi tänne naisia? Eivät ole joutilaina; häh? Ihanko näin? Kaikkiko noi te muka tarvitsette?

• Anonyymi00064
      UUSI

Mitä joutilaita? Voisitko älykkö tarkentaa?
      Täytyy olla itsetunto heikoissa kantimissa jos katselua et kestä. Tai sitten olet vain ruma omastakin mielestä. Pysy sinä pois näkyvistä.

• Anonyymi00065
        UUSI

joku hiiri inisee….

• Anonyymi00066
      UUSI

Ite oot Mikki Hiiri.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1937
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      808
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe