Kumpikaan persujen lupauksista EI PITÄNYT. Persujen Oma sana EI pitänyt. #Petosjytky.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ei yllätä minua, jotkut toopet ovat noihin uskoneet.
- Anonyymi00004
"Ei yllätä minua, jotkut toopet ovat noihin uskoneet."
Ainakaan minä en noita aloittajaTrollin satuja uskonut!! Yleensähän VALHEEN tunnistaa siitä, ettei viestissä oli mitään linkkiä!!!! - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakaan minä en noita aloittajaTrollin satuja uskonut!! Yleensähän VALHEEN tunnistaa siitä, ettei viestissä oli mitään linkkiä!!!!Kirjoitti tyhjänpyörittäjäpersu, joka itse ulvoo linkeistä ja kopioista. Tilanteen mukaan.
Mistäs olet oppinut kolossaalisen valehtelun? Jussiltako? - Anonyymi00011UUSI
Totaalinen Petosjytky.
- Anonyymi00019UUSI
Kuka muka tuohonkaan ÄärivihervassudemuTrollin aloitukseen USKOI!!??
ONNEKSI suomalaiset ovat heräämässä ja huomanneet, ettei SSDP.n kaltaiseen äärivihervasemmistolaiseen puolueeseen voi luottaa... SSDP:n kannatuhan on ollut laskusuunnassa jo pitkään, mutta siltä noita TOOPEJA riittää!!! - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kirjoitti tyhjänpyörittäjäpersu, joka itse ulvoo linkeistä ja kopioista. Tilanteen mukaan.
Mistäs olet oppinut kolossaalisen valehtelun? Jussiltako?"Kirjoitti tyhjänpyörittäjäpersu, joka itse ulvoo linkeistä ja kopioista. Tilanteen mukaan. Mistäs olet oppinut kolossaalisen valehtelun?"
Eikö sinua yhtään NOLOTA, ettet pysty yhtäkään linkkiä valheesi tueksi laittamaan, vaan pitää sen sijaan alkaa aukomaan päätä!? Niin tyypillistä äärivihervassudemuilua!!!!
- Anonyymi00002
"Meille ei kokoomuksen leikkaukset käy".
Tuli leipälautaa persuksiin, sakset silppusi vähävaraisten edut ja lopuksi blenderi sotki kaikki sotkut, tulos vihreää mönjää jota Purra juo. Torilla huuteli, "menkää töihin, menkää töihin", mutta ei ainoatakaan työpaikkaa luonut. Työttömyys tapissa ja konkurssit joka päiväistä puhumattakaan järkyttävästä velasta.
Tuolla huutaa pää punaisena "edellisen hallituksen syy".
Tuntuu ihan Trumpin kässäriltä. - Anonyymi00003
Eipä ole tälläkään aloittajaTrollilla IHAN KAIKKI VALOT PÄÄLLÄ!!
En nähnyt VALHEVIESTIN mukana linkkiä, missä tuollainen lupaus on tehty!!
Edelleenkään köyhiltä leikkaaminen ei käy Perussuomalaisille. Verrataan vaikkapa siihen, mitä 2019-2023 kauhukabinetti leikkasi, sillä pelkästään ostovoimasta katosi tuolloin 15vuotta!!!!!- Anonyymi00007
Pitikö pitkään harjoitella omaan silmään pissaamista.
- Anonyymi00008UUSI
Älä puhu skeidaa, kuka antoi varakkaille veroalet, kuka nosti terv.kesk. maksut 80%, ei ainakaan edellinen hallitus.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä puhu skeidaa, kuka antoi varakkaille veroalet, kuka nosti terv.kesk. maksut 80%, ei ainakaan edellinen hallitus.
"kuka antoi varakkaille veroalet"
Niin, tuolla "veroalellahan" luonnollisesti tarkoitat VÄLIAIKAISEN ns. SOLIDAARISUUSVERON perinnän loppumista!?
"kuka nosti terv.kesk. maksut 80%"
Sen nosti kyseinen HYVINVOINTIALUE, joista muuten 18 on oppositiopuolueiden hallinnassa, siis samojen, jotka paskoivat Suomen talouden ja hyvinvoinnin 2019-2023!! Hallitushan EI OLE KIELTÄNYT antamasta palveluita vaikka ilmaiseksi, nostamasta hoitajamitoitusta vaikka 2:een tai lyhentämästä hoitoonpääsyä 1minuuttiin!!!
- Anonyymi00005
"1 euron bensa"
Unohdit laittaa linkin, missä tuollainen lupaus on Perussuomalaisten toimesta annettu!! - Anonyymi00006
Heikko provoaloitus
- Anonyymi00010UUSI
Persupösilöt yrittävät kieltää lupaustensa pettämiset, mutta se on myöhäistä pieraista, kun huonot ovat jo housuissa.
PS on paskanpuhujien poliittinen lahko. Ja rikostuomittujen puolue.- Anonyymi00022UUSI
"Persupösilöt yrittävät kieltää lupaustensa pettämiset.."
LAITA NYT SE LINKKI, niin voidaan sitten yhdessä katsoa, kuka petti ketä!!!!
- Anonyymi00012UUSI
Persu pettää aina.
- Anonyymi00023UUSI
Persu pettää aina ja Demari vaan joka kerta!!!!
- Anonyymi00013UUSI
Purran /Orpon saavutukset:EUn korkein työttömyys ja kallein polttoaine.
Ja poliitikot ihmettelee kun kansa ei kuluta!- Anonyymi00024UUSI
"Purran /Orpon saavutukset: EUn korkein työttömyys"
Annettakoon kunnia sille, kenelle se kuuluu. Kyllähän pohjatyön teki 2019-2023 kauhukabinetti, mm. tuomalla 250000 uutta suomalaista matalasuhdanteessa!!!!
"ja kallein polttoaine."
Marinin kaudella, kun bensa maksoi 2,85€/litralta, tekosyyksi tuli naapurin aloittama sota, JOKA JATKUU EDELLEEN, lisänä tullut Hormusin sulku, mutta noitahan ei Orpon aikana lasketa syyksi....
- Anonyymi00014UUSI
Köyhät kyykkyyn sanoo ville rytman riikan säestämänä!
- Anonyymi00015UUSI
Köyhiltä voi leikata.
Olen kyllä rikastunut aika tukevasti tällä hallituskaudella, mutta en tarpeeksi.
Kyllä köyhillä on mistä leikata.
- Anonyymi00016UUSI
Vaikuttaa siltä, että persujen todellinen motto on "epärehellisyys kunniaan".
- Anonyymi00017UUSI
Seuraavaksi persut lupaavat ruplan bensaa.
- Anonyymi00018UUSI
Tekivät paskan puhumisen maailman ennätyksen männä vaaleissa valtaan päästäkseen.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tekivät paskan puhumisen maailman ennätyksen männä vaaleissa valtaan päästäkseen.
"Tekivät paskan puhumisen maailman ennätyksen männä vaaleissa valtaan päästäkseen."
AI HURJA!!!!! Ihanko itse keksit moisen!? Lienee aivan turhaa keskustella kanssasi edellisten hallituspuolueiden vaalilupauksista... kuinka moni piti paikkansa, kun hallitusneuvotteluissa takit ovat pyörineet niin, että lupaukset ovat AINA muuttuneet. PM-puolue määrittää linjan ja mukaan tulevat tekevät sitten "kauppoja" saadakseen omia lupauksiaan täytettyä. Oppositiossahan Perussuomalaiset eivät olisi voineet lunastaa YHTÄKÄÄN lupausta, nyt sentään useita + JOS 2019-2023 kauhukabinetti olisi saanut jatkaa, olisi Suomen tilanne nyt TODELLA PALJON SURKEAMPI!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja176878- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276689Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622