1 euron bensa, Ja "Köyhiltä EI leikata".

Anonyymi-ap

Kumpikaan persujen lupauksista EI PITÄNYT. Persujen Oma sana EI pitänyt. #Petosjytky.

25

54

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei yllätä minua, jotkut toopet ovat noihin uskoneet.

• Anonyymi00004

"Ei yllätä minua, jotkut toopet ovat noihin uskoneet."

Ainakaan minä en noita aloittajaTrollin satuja uskonut!! Yleensähän VALHEEN tunnistaa siitä, ettei viestissä oli mitään linkkiä!!!!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ainakaan minä en noita aloittajaTrollin satuja uskonut!! Yleensähän VALHEEN tunnistaa siitä, ettei viestissä oli mitään linkkiä!!!!

Kirjoitti tyhjänpyörittäjäpersu, joka itse ulvoo linkeistä ja kopioista. Tilanteen mukaan.

Mistäs olet oppinut kolossaalisen valehtelun? Jussiltako?

• Anonyymi00011
        UUSI

Totaalinen Petosjytky.

• Anonyymi00019
        UUSI

Kuka muka tuohonkaan ÄärivihervassudemuTrollin aloitukseen USKOI!!??

ONNEKSI suomalaiset ovat heräämässä ja huomanneet, ettei SSDP.n kaltaiseen äärivihervasemmistolaiseen puolueeseen voi luottaa... SSDP:n kannatuhan on ollut laskusuunnassa jo pitkään, mutta siltä noita TOOPEJA riittää!!!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kirjoitti tyhjänpyörittäjäpersu, joka itse ulvoo linkeistä ja kopioista. Tilanteen mukaan.

Mistäs olet oppinut kolossaalisen valehtelun? Jussiltako?

"Kirjoitti tyhjänpyörittäjäpersu, joka itse ulvoo linkeistä ja kopioista. Tilanteen mukaan. Mistäs olet oppinut kolossaalisen valehtelun?"

Eikö sinua yhtään NOLOTA, ettet pysty yhtäkään linkkiä valheesi tueksi laittamaan, vaan pitää sen sijaan alkaa aukomaan päätä!? Niin tyypillistä äärivihervassudemuilua!!!!

• Anonyymi00002

"Meille ei kokoomuksen leikkaukset käy".
      Tuli leipälautaa persuksiin, sakset silppusi vähävaraisten edut ja lopuksi blenderi sotki kaikki sotkut, tulos vihreää mönjää jota Purra juo. Torilla huuteli, "menkää töihin, menkää töihin", mutta ei ainoatakaan työpaikkaa luonut. Työttömyys tapissa ja konkurssit joka päiväistä puhumattakaan järkyttävästä velasta.
      Tuolla huutaa pää punaisena "edellisen hallituksen syy".
      Tuntuu ihan Trumpin kässäriltä.

• Anonyymi00003

Eipä ole tälläkään aloittajaTrollilla IHAN KAIKKI VALOT PÄÄLLÄ!!

En nähnyt VALHEVIESTIN mukana linkkiä, missä tuollainen lupaus on tehty!!
      Edelleenkään köyhiltä leikkaaminen ei käy Perussuomalaisille. Verrataan vaikkapa siihen, mitä 2019-2023 kauhukabinetti leikkasi, sillä pelkästään ostovoimasta katosi tuolloin 15vuotta!!!!!

• Anonyymi00007

Pitikö pitkään harjoitella omaan silmään pissaamista.

• Anonyymi00008
        UUSI

Älä puhu skeidaa, kuka antoi varakkaille veroalet, kuka nosti terv.kesk. maksut 80%, ei ainakaan edellinen hallitus.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Älä puhu skeidaa, kuka antoi varakkaille veroalet, kuka nosti terv.kesk. maksut 80%, ei ainakaan edellinen hallitus.

"kuka antoi varakkaille veroalet"
        Niin, tuolla "veroalellahan" luonnollisesti tarkoitat VÄLIAIKAISEN ns. SOLIDAARISUUSVERON perinnän loppumista!?

"kuka nosti terv.kesk. maksut 80%"
        Sen nosti kyseinen HYVINVOINTIALUE, joista muuten 18 on oppositiopuolueiden hallinnassa, siis samojen, jotka paskoivat Suomen talouden ja hyvinvoinnin 2019-2023!! Hallitushan EI OLE KIELTÄNYT antamasta palveluita vaikka ilmaiseksi, nostamasta hoitajamitoitusta vaikka 2:een tai lyhentämästä hoitoonpääsyä 1minuuttiin!!!

• Anonyymi00005

"1 euron bensa"

Unohdit laittaa linkin, missä tuollainen lupaus on Perussuomalaisten toimesta annettu!!

• Anonyymi00006

Heikko provoaloitus

• Anonyymi00010
      UUSI

Persupösilöt yrittävät kieltää lupaustensa pettämiset, mutta se on myöhäistä pieraista, kun huonot ovat jo housuissa.

PS on paskanpuhujien poliittinen lahko. Ja rikostuomittujen puolue.

• Anonyymi00022
        UUSI

"Persupösilöt yrittävät kieltää lupaustensa pettämiset.."

LAITA NYT SE LINKKI, niin voidaan sitten yhdessä katsoa, kuka petti ketä!!!!

• Anonyymi00012
      UUSI

Persu pettää aina.

• Anonyymi00023
        UUSI

Persu pettää aina ja Demari vaan joka kerta!!!!

• Anonyymi00013
      UUSI

Purran /Orpon saavutukset:EUn korkein työttömyys ja kallein polttoaine.
      Ja poliitikot ihmettelee kun kansa ei kuluta!

• Anonyymi00024
        UUSI

"Purran /Orpon saavutukset: EUn korkein työttömyys"
        Annettakoon kunnia sille, kenelle se kuuluu. Kyllähän pohjatyön teki 2019-2023 kauhukabinetti, mm. tuomalla 250000 uutta suomalaista matalasuhdanteessa!!!!

"ja kallein polttoaine."
        Marinin kaudella, kun bensa maksoi 2,85€/litralta, tekosyyksi tuli naapurin aloittama sota, JOKA JATKUU EDELLEEN, lisänä tullut Hormusin sulku, mutta noitahan ei Orpon aikana lasketa syyksi....

• Anonyymi00014
      UUSI

Köyhät kyykkyyn sanoo ville rytman riikan säestämänä!

• Anonyymi00015
        UUSI

Köyhiltä voi leikata.
        Olen kyllä rikastunut aika tukevasti tällä hallituskaudella, mutta en tarpeeksi.

Kyllä köyhillä on mistä leikata.

• Anonyymi00016
      UUSI

Vaikuttaa siltä, että persujen todellinen motto on "epärehellisyys kunniaan".

• Anonyymi00017
      UUSI

Seuraavaksi persut lupaavat ruplan bensaa.

• Anonyymi00018
        UUSI

Tekivät paskan puhumisen maailman ennätyksen männä vaaleissa valtaan päästäkseen.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tekivät paskan puhumisen maailman ennätyksen männä vaaleissa valtaan päästäkseen.

"Tekivät paskan puhumisen maailman ennätyksen männä vaaleissa valtaan päästäkseen."

AI HURJA!!!!! Ihanko itse keksit moisen!? Lienee aivan turhaa keskustella kanssasi edellisten hallituspuolueiden vaalilupauksista... kuinka moni piti paikkansa, kun hallitusneuvotteluissa takit ovat pyörineet niin, että lupaukset ovat AINA muuttuneet. PM-puolue määrittää linjan ja mukaan tulevat tekevät sitten "kauppoja" saadakseen omia lupauksiaan täytettyä. Oppositiossahan Perussuomalaiset eivät olisi voineet lunastaa YHTÄKÄÄN lupausta, nyt sentään useita + JOS 2019-2023 kauhukabinetti olisi saanut jatkaa, olisi Suomen tilanne nyt TODELLA PALJON SURKEAMPI!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      176
      878
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      792
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      689
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe