Olen matkustamassa ensimmäistä kertaa Amsterdamiin tuossa syksyn kähmässä..tietäisikö joku sieltä hyviä metalli/rock baareja? Myös gootti-rock-henkisiä vaateliikkeitä olisi kiva löytää.
Metalli/rock-baareja?Goth jne.vaateliikkeitä?
Mustikki---
2
728
Vastaukset
- Yodie
Hei!
Itse olen juuri tullut Amsterdamista. En siellä viikkoa enempää ollut, mutta äkkiä sen oppi. Hieno kaupunki etten sanois. Siellä museum planilla on HardRock Café. Niitä goottikauppoja löytää kyllä kun ihan ydinkeskustan ulkopuolelle uskaltautuu. Enpä nyt muista kadunnimiä, mutta kyllä niitä siellä oli!
Toivottavasti tapaat hauskoja ihmisiä, ei kannata kainostella. Hauskaa matkaa!- Mustikki---
Kiitoksia vihjeistä! Eiköhän sieltä neljän päivän sisällä jotakin mukavaa löydy ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179181Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893790- 212258
- 871403
- 1161178
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063