Kokisin sen jopa naisena todella hienona asiana. "Sinut haluan".
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Kosi! Kosi! Kosi! 👏👏👏👏👏👏🥹
Varmasti menee naimisiin - Anonyymi00002UUSI
Kyllä kannattaa kosia, miestä. Näytät että sinä oikeasti haluat hänet etkä haikaile muita.
- Anonyymi00005UUSI
Sillä on monia tarkoituksia, symbolinen se tärkein, jotenkin saisi perille asti että muut ei sillä tavalla kiinnosta. Enkä ihmettele jos tämä kestäisi sen lopunelämän..
Herkkää..
- Anonyymi00003UUSI
Kosi KOSI KOSI KOSI!!!! Me halutaan nähdä tämä 😂 mies antautuu naimisiin
- Anonyymi00006UUSI
Ei epäilystä........
- Anonyymi00004UUSI
Koska on häät?
- Anonyymi00007UUSI
Tuollaisen naisen haluaisin itselleni, joka näyttää, että haluaa minut. Olisin ekaa kertaa onnellinen. Sitoutuisin hänelle loppu elämäksi. Rakastaisin hänet piloille.
- Anonyymi00008UUSI
Tämähän se.
- Anonyymi00017UUSI
Ai stna miehet 😂
- Anonyymi00009UUSI
Noniin. nyt naimisiin. pappi paikalle
- Anonyymi00010UUSI
En usko. pelkkää jorgonia
- Anonyymi00012UUSI
Tuskin tän enempää tosissaan voi olla.
- Anonyymi00011UUSI
Nössöjä
- Anonyymi00013UUSI
Ehottomasti. Muutako kosimaan oitis, jos se on se sun juttu.
- Anonyymi00014UUSI
Se on ihan mun juttu tässä tapauksessa!
- Anonyymi00015UUSI
Alan kallistua siihen etten löydä koskaan suomesta hyvää miestä, en ainakaan tämän ketjun perusteella. t.nainen sivusta(ei mies vaan nainen!!)
- Anonyymi00016UUSI
Senkus pirautat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1111543Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 54716
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja144715Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37601Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40591Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö214579- 61550
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546