Mietin tätä usein. Miten sinä lähestyisit minun kanssani intiimiä toimintaa?
Sinun pitäisi tietää syy sille, miksi mietin tätä asiaa.
Se on ehkä suurin syy sille, mitä minä pelkään. Ja miksi minä olen niin vaikea...
Toivon, että sinä ymmärrät sen, että minä en pelkää sinua.
Miten sinä lähestyisit
11
226
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Suudelmia aluksi
- Anonyymi00004UUSI
Samoin....
- Anonyymi00002UUSI
Herkällä kädellä ja hellästi.
Sinäkö olet ajatellut jo niin pitkälle? 😱
Hyvä, että et pelkää. Se onkin kamalinta, jos toinen pelkää ja vielä täysin ilman mitään syytä.- Anonyymi00005UUSI
No se on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta, niin tietysti sitä tulee mietittyä.
- Anonyymi00003UUSI
Ehkä katseet kertoisi mitä haluan
- Anonyymi00006UUSI
Ei nyt ole kyse halusta.
- Anonyymi00007UUSI
Meidän ei tarvitse yliajatella tuota hetkeä kaivattuni kanssa.
- Anonyymi00008UUSI
Meidän tarvitsee. Ja hän kyllä tietäisi miksi.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Meidän tarvitsee. Ja hän kyllä tietäisi miksi.
Yliajatteleminen ei auta asiaa yhtään, sama mikä on syy.
Ja sanon tämän läheisyydenpelkoisena tyyppinä. Olennaista on rauhallinen eteneminen ja molemminpuolinen tunnustelu siitä missä mennään.
sivu - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yliajatteleminen ei auta asiaa yhtään, sama mikä on syy.
Ja sanon tämän läheisyydenpelkoisena tyyppinä. Olennaista on rauhallinen eteneminen ja molemminpuolinen tunnustelu siitä missä mennään.
sivuEiköhän tässä oo joku pyörätuoli / neliraajahalvausjuttu miks kysy
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eiköhän tässä oo joku pyörätuoli / neliraajahalvausjuttu miks kysy
Ihan sama mistä on kyse, yliajatteleminen ei auta asiaa yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463