Mies onko ihan puolen kunnan verran

Anonyymi-ap

Naisia kiinnostuneita sinusta? Vai koko kunnan?

10

140

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei taida olla yksikään.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tuntuu kuin eläisi elämää jollain huijauskoodilla, jota en ole ainakaan tietoisesti halunnut ottaa käyttöön.

• Anonyymi00004
        UUSI

Toivon että kuvittelen ja yliajattelen, mutta kerran mulla oli todella outo kokemus lääkärillä. Naislääkäri pyysi ottamaan vaatteita pois, joka on tietenkin täysin normaalia. Mutta se oli todella outoa, että hän itse alkoi auttamaan minua aikuista miestä niiden ottamisessa pois tarttumalla niihin ja vetämällä niitä pois.

Olin täysin terve fyysisesti eikä minulla ollut mitään esteitä ottaa niitä itse pois. Pyysin, että haluan ottaa itse ja sainkin sen jälkeen niin tehdä. Onko tuollainen normaalia? Jäi ainakin todella outo fiilinki tuosta ja tunne, että henkilökohtainen rajani on ylitetty ilman lupaa. Jos ajattelee, että mieslääkäri tekisi noin nuorelle naiselle, niin se olisi ainakin automaattisesti seksuaalista häirintää. Ärsyttää vaan niin paljon, että on erilaiset standardit sukupuolesta riippuen ja miesten kokemaa häirintää ei oteta yleensä yhtä vakavasti kuin naisten, vaikka sitäkin tapahtuu.

Mutta ei keskitytä nyt enempää tuollaisiin, kun minulla on ihminen, jonka huomio niin sanallisesti kuin fyysisestikin on täysin tervetullutta myös tai oikeastaan varsinkin oikeassa elämässä. Hyvää yötä! ❤️

• Anonyymi00003
      UUSI

Kyllä on eikä ihan pienestä kunnasta olekaan kysymys.

• Anonyymi00005
        UUSI

Onko pohjoisessa..

• Anonyymi00006
      UUSI

Kyllä on. Pipit märkänä soittelevat päivät ja yöt. Vain yhtä haluan en muita.

• Anonyymi00007
      UUSI

En tiedä ja ei sillä tiedolla merkitystä olisikaan.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kiinnostusta voi olla, mutta onhan fanitkin kiinnostuneita laulajista, vaikka en laulaja olekaan. Tärkeintä ei ole määrä vaan laatu. Yksi ja ainoa rakas minulle, kiitos.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ja tämä ei ollut pyyntö vaan toteamus.

• Anonyymi00010
      UUSI

Sillä yhdellä miehellä taitaa olla koko suomi kiinnostuneita naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      787
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      119
      558
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      183
      500
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe