Naisia kiinnostuneita sinusta? Vai koko kunnan?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Ei taida olla yksikään.
- Anonyymi00002UUSI
Tuntuu kuin eläisi elämää jollain huijauskoodilla, jota en ole ainakaan tietoisesti halunnut ottaa käyttöön.
- Anonyymi00004UUSI
Toivon että kuvittelen ja yliajattelen, mutta kerran mulla oli todella outo kokemus lääkärillä. Naislääkäri pyysi ottamaan vaatteita pois, joka on tietenkin täysin normaalia. Mutta se oli todella outoa, että hän itse alkoi auttamaan minua aikuista miestä niiden ottamisessa pois tarttumalla niihin ja vetämällä niitä pois.
Olin täysin terve fyysisesti eikä minulla ollut mitään esteitä ottaa niitä itse pois. Pyysin, että haluan ottaa itse ja sainkin sen jälkeen niin tehdä. Onko tuollainen normaalia? Jäi ainakin todella outo fiilinki tuosta ja tunne, että henkilökohtainen rajani on ylitetty ilman lupaa. Jos ajattelee, että mieslääkäri tekisi noin nuorelle naiselle, niin se olisi ainakin automaattisesti seksuaalista häirintää. Ärsyttää vaan niin paljon, että on erilaiset standardit sukupuolesta riippuen ja miesten kokemaa häirintää ei oteta yleensä yhtä vakavasti kuin naisten, vaikka sitäkin tapahtuu.
Mutta ei keskitytä nyt enempää tuollaisiin, kun minulla on ihminen, jonka huomio niin sanallisesti kuin fyysisestikin on täysin tervetullutta myös tai oikeastaan varsinkin oikeassa elämässä. Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä on eikä ihan pienestä kunnasta olekaan kysymys.
- Anonyymi00005UUSI
Onko pohjoisessa..
- Anonyymi00006UUSI
Kyllä on. Pipit märkänä soittelevat päivät ja yöt. Vain yhtä haluan en muita.
- Anonyymi00007UUSI
En tiedä ja ei sillä tiedolla merkitystä olisikaan.
- Anonyymi00008UUSI
Kiinnostusta voi olla, mutta onhan fanitkin kiinnostuneita laulajista, vaikka en laulaja olekaan. Tärkeintä ei ole määrä vaan laatu. Yksi ja ainoa rakas minulle, kiitos.
- Anonyymi00009UUSI
Ja tämä ei ollut pyyntö vaan toteamus.
- Anonyymi00010UUSI
Sillä yhdellä miehellä taitaa olla koko suomi kiinnostuneita naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja119558Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483