A) Hän ei ikinä ota yhteyttä ellei ole jotain vailla tai hyödy sinusta jotenkin.
B) Hän on passiivisagressiivinen kun hänen kanssaan yrittää kommunikoida. Hän tiuskii, pitää lapsellista mykkäkoulua kontrolloidakseen sinua, saadakseen sinut tuntemaan olosi syylliseksi vaikket olisi tehnyt mitään hänelle.
C) Hän on uhri, hän ei ole tehnyt mitään kellekkään. Hän haukkuu muita ja nauraa muille ylimielisesti tunteakseen itsensä paremmaksi ja kun sinä poistut samasta pöydästä, hän haukkuu ja mustamaalaa sinuakin.
D) hän valehtelee, manipuloi ja käyttää rahallisesti toisia häikäilemättömästi hyväkseen. Hän vain ottaa muttei anna mitään itse takaisin.
E) hän ei kanna vastuuta mistään. Jos seurustelet tuollaisen henkilön kanssa niin jos mainitset asiasta niin kaikki on sinun vikasi.
F) Hän on sisimmässään reppana jolle isä tai äiti ei opettaneet moraalia ja vastuunkantoa.
Tässä teille esimerkki oikeasta narsistista
60
408
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
Keittiö psykologi vauhdissa
- Anonyymi00002
Keittiöpsykologit on järkeviä, joten..
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on joku muu kuin hän.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
tunnistat ajojahdin
- Anonyymi00008
Koita nyt kehitellä jotain nasevaa palstaäijän aneemisesta provoilusta ja johtaa kansaa kuin messias
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
tunnistat ajojahdin
Teillä kahdella teletapilla taitaa olla oma pieni suttuinen todellisuus
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Teillä kahdella teletapilla taitaa olla oma pieni suttuinen todellisuus
Voi kun olisikin :)
- Anonyymi00039
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi kun olisikin :)
Missä aapeeäijä se retardi kenohymiö :/ millä välillä triggeröit ikäänkuin samaa yleisöä?
- Anonyymi00049
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aloituksessa on paljon järkeen käyvää, mut tässä on aina se toinen puolikin, miten lukija sen esim. kokee? Jos lukijalla itsellä on taipumusta tällaiseen tapaan toimia niin jättää tällaisen helposti lukematta.
Eivät halua pahoittaa mieltään sillä, että totuus itsestä voi satuttaa omaa mieltä? Toiset ovat mustamaalaajia, eivät lue asioita ajatuksen kanssa ja siksi osoittaa tällaiset enemmän muiden tavaksi toimia?
Vähättelyt asioista voivat olla todiste sille, ettei näe noissa mitään epänormaalia. Näihin lokeroiminen ei ole helppoa, negatiivisia mielikuvia on helppo synnyttää muista, hetken mielijohteesta.
Välittämättä seurauksista, säälimätön (vastuuton). Narsismia tavallaan sekin. Syyllinen on aina joku muu kuin itse (peiliin katsominen on toisille mahdoton ajatuksena jo).
Riidat syntyvät yleensä aina väärin ymmärtämisen kautta. Onko se molemminpuolista vai yksipuolista? Luottamuksen puutetta tai uskon puutetta hyvään toisessa. - sivusta.
- Anonyymi00003
Voi, sinua vanha ukko ahdistelija. Enään ei kannata sitten tuota naamaa näytellä.
- Anonyymi00006
A) Hän nuori
B) Hän toinen nuori
C) Hän vanhempi
D) Hän maalattuna
E) Hän mies
F) Hän anonyymi joku- Anonyymi00056
Jaha aapeeäijä pelastakaa sotamies ryan or what ever
- Anonyymi00007
Yritätkö härnäämällä saada häntä vastaamaan sinulle ?
- Anonyymi00012
Eiköhän vika piile sinun latvassa, mikäli koet palstaäijän provoileman älyvapaan tsipedi tsapedin härnäävänä, syystä mitä normaalit ihmiset ei voi ymmärtää..
- Anonyymi00010
Kohdista ensin suoraan kohteeseen ennenkuin saat monet muut täällä voimaan huonosti. Omivat tekstisi itseensä. Hyvin pilasit monien päivän tuolla. Pelkkä veikkaus mutta ei paljon väärässä palstan tuntien.
- Anonyymi00011
Mene keskustelemaan aiheesta johonkin persoonallisuushäiriöpalstalle, pliis.
- Anonyymi00014
Hyvinhän tohtori sökerö, eli gubbe saa huomiota näillä triggereillä todella tasapainoisilta
- Anonyymi00013
A) Sinä olet ap. sairas
B) Sairas ja vouhottaja
C) Omit itselle S24 palstan kokonaan
D) Vaarallinen psykopaatti
E) Itsekeskeinen narsisti
F) Kontrolli friikki- Anonyymi00017
Nyt lähti aapeeäijällä mopedi keulimaan t ylläpito ilmeisesti
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nyt lähti aapeeäijällä mopedi keulimaan t ylläpito ilmeisesti
Ei ole ylläpidon tekstiä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole ylläpidon tekstiä.
No ei ole ei. Oli piilovinoilua, anna olla
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
No ei ole ei. Oli piilovinoilua, anna olla
Kenelle noin vihainen pitää olla muodon vuoksi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kenelle noin vihainen pitää olla muodon vuoksi.
Keskity sinä mieluummin saamaan palstaäijän aloituksesta mahdollisimman monta psyk..kedeelistä episodia
- Anonyymi00015
Olet nuori ja hän sinulle liian vanha !
- Anonyymi00016
Etkö tunne Leijonaa 🦁
- Anonyymi00018
Puhutko miehelle vai naiselle. Ei oikein saa selvää tekstistäsi Bynny.
- Anonyymi00021
Lue oma tekstisi. Jos sinusta kirjoitettaisiin noin. Vastaisitko ? Tuntematta oikeesti ?
- Anonyymi00024
Kusitko lopulta omaan nilkkaasi.
Täällä sinua pyörittää moni hän. - Anonyymi00025
Koko palsta lainehtii kusta ap. sinun takia. Saatanan pentu.
- Anonyymi00026
Jos joku niin aloituksesi kuuluisi poliisi tutkintaan vaikka itse höyrysit täällä poliisi jutuista jo aiemmin.
- Anonyymi00030
No sinä käärit touhukas täti hihat alleihin ja meet kiusaamaan niitä skoudeja guben aloituksen ja aloitusten perusteella netissä tai livenä. T naiselta
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
No sinä käärit touhukas täti hihat alleihin ja meet kiusaamaan niitä skoudeja guben aloituksen ja aloitusten perusteella netissä tai livenä. T naiselta
Kivi paperi sakset kuka kuulee kammarilla
- Anonyymi00027
ap on ihmisolento, joka sotkee tahallaan muiden keskustelut luulleen ne olevan hänelle. Juna meni hänellä ajat sitten, mutta levy jäi pyörimään päässä! Sivusta tämäkin.
- Anonyymi00028
Ton siitä saa ap. kun kaiken omii täällä itselle. Menikö napaan asti ?
- Anonyymi00029
Tämä tapaus se ei luovuta, nyt jo kolmas versio menossa palstaäijän provosta ja yllätys yllätys tähän saittiin kiinnittyen
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tämä tapaus se ei luovuta, nyt jo kolmas versio menossa palstaäijän provosta ja yllätys yllätys tähän saittiin kiinnittyen
Menikö mapaan asti, siitä tuli nopeasti lentävä sloagan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuka on sinun palstaäijä ?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kuka on sinun palstaäijä ?
Mikä tun minun, se on tämä aloittaja. Älä leiki tyhmää "inspehtori"
- Anonyymi00055
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mikä tun minun, se on tämä aloittaja. Älä leiki tyhmää "inspehtori"
Mitä sana tarkoittaa, kirkollisvirkaa? Ei
- Anonyymi00032
Oletko hän joka kirjoittaa normaalisti minä, minä, minä, minä. Omit kirjoitukset itselle vaikka kirjoitettu hän joka kirjoittaa mä, mä, mä, mä
- Anonyymi00040
Ei aapeeäijän aneemisesta listauksesta herneen nenään vetäminen taida lähisuhteisiin perustus, vaan kohdat C ja F herättää voimakkaita tunteita "tasapainoisissa " tapauksissa oletettavasti. Jokainen voi miettiä, että miksi. T naiselta
- Anonyymi00057
Nyt sitä poliisitutkintaa ja vähän hätäseen
- Anonyymi00042
Toi ei mua kosketa. Olen 8llut reissussa muutaman viikon. Palsta kertoo totuuden taas yhdellä silmäyksellä miten hulluja ihmiset on.
- Anonyymi00043
Käytitkö toisen poissaolon palstalta hyödyksi itselle näin mittavassa operaatiossa ?
Pääsitkö nyt tarpeeksi pätemään ? - Anonyymi00044
Ao. Olet hullu en nöe sua mitenkään muuna.
- Anonyymi00061
Aap0lervOko?
- Anonyymi00045
A kohta sopii Autisminkirjoisiin myös. He ottavat yhteyttä kun on pakko ottaa, he eivät välttämättä ymmärrä aiheuttavansa pahennusta.
Autismin kirjoisille kuten kaikille opetetaan ystävä ei hylkää. Autisminkirjonen ottaa sen kirjaimellisesti. - Anonyymi00046
Tekee rakkauspiirityksiä, rakkausylistyksiä vailla mitään muuta tarkoituksia kuin hänen itsensä hyötyminen. Tähän koukkuun lankeaa moni, nainen. Tämä on se koukku, joka tuottaa mielihyvää, ja samaan aikaan mielipahaa kun huomiossa lopulta on vain oma hyötynsä.
- Anonyymi00052
Jaa no koska oot mr fantastikko, eli aapee päässyt soveltamaan näitä hienoja menetelmiä oikein käytännössä? Rivienvälien lukutaito ei ole mitään rakettitiedettä toverit
- Anonyymi00047
- Anonyymi00048
Kukahan se täällä mustamaalaa?
- Anonyymi00051
Vielä kerran kysyn sinulta oman elämäsi main Kara kääri, että millä logiikalla aapeeäijän silppu mustamaalaa esim henkilöön menevästi? Herneiden nenään vetäminen netissä anonyymilla palstan tekstistä ei oikein riitä esim salidraamaan asti, edes pikkuhiljaa edeten tmv
- Anonyymi00050
käyttää rahallisesti toisia häikäilemättömästi hyväkseen. Miten palstalla onnistuu rahahommat, ei ymmärrä.
- Anonyymi00053
Palkkaan kavereita seuraan henkilöitä irl, yksinkertaista.
- Anonyymi00059
Anonyymi00053 kirjoitti:
Palkkaan kavereita seuraan henkilöitä irl, yksinkertaista.
Syyllistyt rikokseen. " kaverisi"
- Anonyymi00054
Ap. Paljon menetit rahaa ?
- Anonyymi00060
Tällainen suurinpiirtein kotioloissa läheislleen oi niin ihanan auvoisa elämä mikähän mahto v ituiksi kun tehdään valintoja pelkän ulkonäön mukaan opettelematta tuntemaan narsistista on lähes mahdotonta päästä eroon ennen kuin löytää seuraavan hyväksikäytettävän
- Anonyymi00062
Tuollainen itsekäs käytös voi ola myös uupuneen tai traumatisoituneen tahatonta käytöstä.
Tahallinen pahuus on suunnitelmallista hovin käyttöä jonkun tuhoamiseen.
Aloituksessa mainittu käytös oli ennen sallittua kaikille miehille, sotatraumasta ym vastaavasta patriarkaatn säännöistä johtuen, mies sai karjua ja kurittaa muuta perhettä ja olla itsekäs. Melkein kaikki miestaiteilijat olivat täysiä ” mulkkuja”, samoin tehtaanjohtajat, ja melkein mies kuin mies käyttäytyi noin, pomot, esihenkilöt.
Sittten mentiin siihen että alaiset kiusaavat pomoja. Työn tekoa ei saa vaatia, tai kelan pomokin joutui silmätikuksi kun sanoi tosiasian että työttömiä on paljon. - Anonyymi00063
Kaikki leimataan helposti narsistiksi nykypäivänä. Kyllä niitä on paljon muitakin syitä käytökselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681320
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574