Moikka olemme tulossa mökille Parkanoon ja ajatus oli mennä katsomaan ralleja ,onko tietoa onko sinne liput kun todella huonosti on tietoa?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
On liput kyllä
- Anonyymi00002UUSI
Jos haluatte mennä reitille katsomaan lippupaketin voi ostaa Exessolta. Tästä löytyy reitit ja kaikki muu tarvittava tieto, hinta 25 € sisältää kahden hengen pääsyn kaikille pätkille.
Jos haluaa nähdä autoja, muttei lähteä pätkille niin, lähtö Parkanon torilta klo 11, huoltoparkissa Fennosteelilla ekat autot noin 12.20 ja maalissa ekat autot Brankkarilla noin klo 17.
Jos Facebook tai Instagram löytyy niin tietoa löytyy Autotarvikerallisarjan sivustoilta ja instasta myös Fennoralli sivulta.- Anonyymi00005UUSI
Saako netistä liput tai muualta?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saako netistä liput tai muualta?
Ei valitettavasti eli käsiohjelmia, joissa kaikki kartat, kilpailijat ja ohjeet, myynnissä Parkanossa, Ikaalisissa ja Kihniössä. Yksittäisiä lippuja erikoiskokeelle myydään myös pätkillä.
- Anonyymi00003UUSI
Rallipaketit myynnissä Exessolla hintaan 25 €. Sisältää kartan, katsojaohjeen ja sisäänpääsyn kahdelle henkilölle kaikille erikoiskokeille. Yksittäiset erikoiskoeliput myynnissä erikoiskokeilla 10€/kpl
- Anonyymi00008UUSI
Eikö myydä ryhmä lippua? Esim jos 2 aikuista ja lapset on..
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö myydä ryhmä lippua? Esim jos 2 aikuista ja lapset on..
Yksi rallipaketti riittää. Eli kahden henkilön pääsy pätkille sillä, lapset ei maksa mitään. Hinta siis koko perheeltä 25 €.
- Anonyymi00004UUSI
Ja mistä suunnasta Parkanoon olette tulossa niin rallipaketteja myynnissä myös Kihniössä Maurintorilla ja Ikaalisissa Sammin st1 huoltsikalla.
- Anonyymi00006UUSI
Seinäjoelta tulemme
- Anonyymi00010UUSI
Mikä pvm?
- Anonyymi00011UUSI
Huomenna 12.9.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452096Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja189934Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660