mikään ei ole niin syvältä perseestä kuin suomi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012266461.html
suomi todella syvältä
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kiitämme ? Sdp vas vihr kesk hallitusta. Jakeluvelvoite, verot ja elämän vastaisuus maksaa. Paljon. Hyi hemmetti mitä sakkia ovatkaan. Apul pormestari arhivaara spreijailee julkisia tiloja sotkuillaan ja sdp torvien tööttäilyä. Idiootteja.
- Anonyymi00004
Anonyymi00001
Niin turhaa, niin turhaa on haukkua edellistä hallitusta. Nyt vallassa on Orpon hallitus, jossa Purra on valtiovarainministeri.
Aloittajan linkistä suraava lainaus:
"Lintilä ihmetteli, miksi hallituksen mielestä sähkön hintaan tulee poikkeuskeinoin puuttua, mutta polttoaineiden hinnan alentamiseen ei löydy tahtoa.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) totesi, että Hormuzinsalmen taloudelliset vaikutukset ovat laajoja ja valitettavasti näkyvät myös bensapumpuilla."
Polttoöljyn kallis hinta vaikuttaa kuljetushintoihin, maaseudulla polttoaineiden korkeat hinnat vaikuttavat jo kannattavuuteen ja mahdollisuuteen harjoittaa maatalouden elinkeinoja.
Ellei mitään tehdä, saadaan pian tyytyä ulkomaisiin elintarvikkeisiin kotimaisten sijaan, mikä on hyvin huono juttu Suomen heikolle talouskasvulle.
- Anonyymi00002
Me molemmat olemme onnellisia, kun lähdet maasta
- Anonyymi00003
Täältähän pääsee pois! Kukaan ei estä!
- Anonyymi00005UUSI
Suomlainen, 100% varmuudella täysi kusipää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680