Niin haluaisin. Haluaisin, että saisit uutta voimaa ja intoa, että voisit hyvin ja hymy nousisi entistä helpommin huulille. Että kohdatessasi vastoinkäymisiä voisit ottaa ne vastaan pystypäin. Että tuntisit itsesi tärkeäksi, mitä oletkin, ja voisit tuottaa paljon iloa ympärillesi. Olisit vahva, niin vahva, että näyttäisit minulle herkät kohtasi.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Nössööö!
- Anonyymi00002UUSI
Joo, erityisen satutetuksi.
- Anonyymi00003UUSI
Ei pysty omia, ei tunnista aloittajaa.
- Anonyymi00004UUSI
Kuuntele sydäntä, se kertoo sinulle kuka viereesi jää.
- Anonyymi00005UUSI
Rohkaisevaa yhtä kaikki 👍🏻👏🏻👏🏻
Hyvä että täältä jo löytyy myös positiivisia aloituksia kaikkien negatiivisten vastausten vastapainoksi ja välittämättä niistä! - Anonyymi00006UUSI
Eikö se muka näy että oon alkunut puhkeamaan kukkaan. 😉
- Anonyymi00007UUSI
Voisin aivan hyvin itkeä edessäsi
- Anonyymi00008UUSI
Eikö minulla muka ole voimaa ja intoa? Enkö osaa mielestäsi kohdata vastoinkäymisiä? Ja mielestäsi olen heikko enkä osaa tuntea itseäni tärkeäksi?
Ja anna kun arvaan: mielestäsi tarvitsen sinua. Muuten olen kaikkia yllä olevia?
Haista p
Ainoa, joka yrittää polkea minun itsetuntoa maahan, olet sinä ja se kaverisi. Minulla on kaikki hyvin, kunhan en ole missään tekemisissä sinun tai kaltaistesi kanssa. Siksi katkonkin välit kaikkiin toksisiin ihmisiin ja poistan heidät elämästäni.- Anonyymi00009UUSI
Siinä heti yksi joka luulee että tämä oli kirjoitettu sille 🥳
Otahan lääkkeesi ja mene nukkumaan ei kaikki miehet tässä palstalla sinulle kirjoittele, varmasti näin kyllä toivot että pääset niitä aivopierujasi huutelemaan heille!
- Anonyymi00010UUSI
Sulle ei saa herkkyyttä ja haavoja näyttää
Sä teet siitä aseen mua vastaan mies
Joka kerta sä teet niin .
Koska et itse hyväksy itseäsi sellaisena koskaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja176878- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276689Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622