Halia vai rapsutuksia?
Vastaukset 28
- Anonyymi00001UUSI
Pusuja!
- Anonyymi00009UUSI
Olin tulossa ihan samaa kommentoimaan
- Anonyymi00002UUSI
Tuskin kukaan ihminen kaipaa rapsutuksia. Koira tai kissa ehkä.
- Anonyymi00003UUSI
Haleja. Tai oikeastaan lusikassa leffaa. Tai nainen kainalossa. Tai vaan tapittamista ja pusuja. En osaa päättää. Kissaani rapsutan, mut mua voi silittää ja hipsutella.
- Anonyymi00004UUSI
läheisyyttä :)
- Anonyymi00005UUSI
Musta oli ihana silitellä sua.
- Anonyymi00006UUSI
Halaus tekisi hyvää. Sellainen tiukka ja pitkään kestävä rutistus.
- Anonyymi00007UUSI
Sellaisen minäkin haluaisin.
- Anonyymi00008UUSI
Minä tahtoisin että yksi nainen vaan pitäisi minua rakkaimpana maailmassa. Riittäisi ihan käsikädessäkin oleminen. Mieheltä.
- Anonyymi00010UUSI
Halisin ja pusisin puhki sen miehen.
- Anonyymi00011UUSI
Ääsh. Kuulostaa liian lällyltä. Ohitan.
- Anonyymi00012UUSI
Nukkua vieressäsi samassa peitoissa Sinua vasten
- Anonyymi00013UUSI
Ainoa kosketus mitä saan, on kun halaan jonkun kaverin tai lapseni kanssa. Kyllä kosketuksen puute saa ihmisen koko olemuksellaan hiipumaan vähitellen pois. Perustarve. Sanotaan että kaikkeen tottuu, mutta ei tämä mitään elämää enää ole.
- Anonyymi00014UUSI
Ai niin ja itse koskettelen tietysti välillä itseäni, hoidan päänsäryt yms. parantavilla käsilläni.
- Anonyymi00015UUSI
Tajusin juuri, että toisella täytyy olla avain siihen oveen, joka on lukittu. Oven takana on kaikkea, mitä kuvitella saattaa, mutta muuten kaikki on lukittua.
Miksi yrittää murtaa väkisin. Hänellä on avainnippu, näin sen, mutta se ei ole minun oveeni.- Anonyymi00016UUSI
Meinaatko et miehen haaremiin on avaimet. Etä perheitä on useita ympäri Suomen?
- Anonyymi00017UUSI
Niin se menee. Kaikin keinoin mietin aina, että miten kelpaisin. Yritin olla mieliksi, mutta aina epäonnistuin siinä surkeasti. Ei ollut edes tarkoitettu menevän niin. Mutta opin jotakin itsestäni.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin se menee. Kaikin keinoin mietin aina, että miten kelpaisin. Yritin olla mieliksi, mutta aina epäonnistuin siinä surkeasti. Ei ollut edes tarkoitettu menevän niin. Mutta opin jotakin itsestäni.
Ja vastaus tuohon 02:33:20
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Meinaatko et miehen haaremiin on avaimet. Etä perheitä on useita ympäri Suomen?
Ihminen on oman itsensä vanki, lukinnut itsensä odottamaan, että jollakin ihmisellä olisi ne oikeat sanat. Mutta oveni on varmuuslukittu, en siitä ketään syytä, ettei avaimia löytynyt.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin…aina ajattelin, että jos vain pääsisimme siihen hetkeen, jossa olisimme auki toisillemme.
Välissä oli niin monta estettä. Sydämessä oli niin paljon asioita, silti kukaan muu ei ollut mitään niin kuin hän.
Vieläkin kuvittelen välillä, että se voisi mennä niin. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin…aina ajattelin, että jos vain pääsisimme siihen hetkeen, jossa olisimme auki toisillemme.
Välissä oli niin monta estettä. Sydämessä oli niin paljon asioita, silti kukaan muu ei ollut mitään niin kuin hän.
Vieläkin kuvittelen välillä, että se voisi mennä niin.Ymmärrän täysin. Olen kokenut saman ja siitä en ole toipunut. Tarjosin sydäntäni hänelle ja hän vain pilaili kustannuksellani. En keksi enää verukkeita, vaan näen häijyn totuuden. Kauan k*setin itseäni, kun en vain kestänyt nähdä totuutta.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Olen kokenut saman ja siitä en ole toipunut. Tarjosin sydäntäni hänelle ja hän vain pilaili kustannuksellani. En keksi enää verukkeita, vaan näen häijyn totuuden. Kauan k*setin itseäni, kun en vain kestänyt nähdä totuutta.
Ai 🤨
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ai 🤨
Niin, kyllä teki kipeää.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin, kyllä teki kipeää.
En usko sanaakaan.
- Anonyymi00018UUSI
Haluan löytää merkityksen kaikelle, sen täytyy olla jossain. Löytää merkityksettömyys tuntuisi liian surulliselta.
- Anonyymi00020UUSI
Kosketus ja katse.
- Anonyymi00026UUSI
Ihmisten edessä:
"Sillä tämä ilta kävellään käsi kädessä
Ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
Sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
Joka harvoille luetaan" - Anonyymi00027UUSI
Ikävä mun kissan kehräystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509