Kumpaa sinulla on enemmän ikävä

Anonyymi-ap

Halia vai rapsutuksia?

28

204

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Pusuja!

• Anonyymi00009
        UUSI

Olin tulossa ihan samaa kommentoimaan

• Anonyymi00002
      UUSI

Tuskin kukaan ihminen kaipaa rapsutuksia. Koira tai kissa ehkä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Haleja. Tai oikeastaan lusikassa leffaa. Tai nainen kainalossa. Tai vaan tapittamista ja pusuja. En osaa päättää. Kissaani rapsutan, mut mua voi silittää ja hipsutella.

• Anonyymi00004
      UUSI

läheisyyttä :)

• Anonyymi00005
      UUSI

Musta oli ihana silitellä sua.

• Anonyymi00006
      UUSI

Halaus tekisi hyvää. Sellainen tiukka ja pitkään kestävä rutistus.

• Anonyymi00007
        UUSI

Sellaisen minäkin haluaisin.

• Anonyymi00008
      UUSI

Minä tahtoisin että yksi nainen vaan pitäisi minua rakkaimpana maailmassa. Riittäisi ihan käsikädessäkin oleminen. Mieheltä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Halisin ja pusisin puhki sen miehen.

• Anonyymi00011
      UUSI

Ääsh. Kuulostaa liian lällyltä. Ohitan.

• Anonyymi00012
      UUSI

Nukkua vieressäsi samassa peitoissa Sinua vasten

• Anonyymi00013
      UUSI

Ainoa kosketus mitä saan, on kun halaan jonkun kaverin tai lapseni kanssa. Kyllä kosketuksen puute saa ihmisen koko olemuksellaan hiipumaan vähitellen pois. Perustarve. Sanotaan että kaikkeen tottuu, mutta ei tämä mitään elämää enää ole.

• Anonyymi00014
        UUSI

Ai niin ja itse koskettelen tietysti välillä itseäni, hoidan päänsäryt yms. parantavilla käsilläni.

• Anonyymi00015
      UUSI

Tajusin juuri, että toisella täytyy olla avain siihen oveen, joka on lukittu. Oven takana on kaikkea, mitä kuvitella saattaa, mutta muuten kaikki on lukittua.

Miksi yrittää murtaa väkisin. Hänellä on avainnippu, näin sen, mutta se ei ole minun oveeni.

• Anonyymi00016
        UUSI

Meinaatko et miehen haaremiin on avaimet. Etä perheitä on useita ympäri Suomen?

• Anonyymi00017
        UUSI

Niin se menee. Kaikin keinoin mietin aina, että miten kelpaisin. Yritin olla mieliksi, mutta aina epäonnistuin siinä surkeasti. Ei ollut edes tarkoitettu menevän niin. Mutta opin jotakin itsestäni.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin se menee. Kaikin keinoin mietin aina, että miten kelpaisin. Yritin olla mieliksi, mutta aina epäonnistuin siinä surkeasti. Ei ollut edes tarkoitettu menevän niin. Mutta opin jotakin itsestäni.

Ja vastaus tuohon 02:33:20

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Meinaatko et miehen haaremiin on avaimet. Etä perheitä on useita ympäri Suomen?

Ihminen on oman itsensä vanki, lukinnut itsensä odottamaan, että jollakin ihmisellä olisi ne oikeat sanat. Mutta oveni on varmuuslukittu, en siitä ketään syytä, ettei avaimia löytynyt.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin…aina ajattelin, että jos vain pääsisimme siihen hetkeen, jossa olisimme auki toisillemme.
        Välissä oli niin monta estettä. Sydämessä oli niin paljon asioita, silti kukaan muu ei ollut mitään niin kuin hän.
        Vieläkin kuvittelen välillä, että se voisi mennä niin.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin…aina ajattelin, että jos vain pääsisimme siihen hetkeen, jossa olisimme auki toisillemme.
        Välissä oli niin monta estettä. Sydämessä oli niin paljon asioita, silti kukaan muu ei ollut mitään niin kuin hän.
        Vieläkin kuvittelen välillä, että se voisi mennä niin.

Ymmärrän täysin. Olen kokenut saman ja siitä en ole toipunut. Tarjosin sydäntäni hänelle ja hän vain pilaili kustannuksellani. En keksi enää verukkeita, vaan näen häijyn totuuden. Kauan k*setin itseäni, kun en vain kestänyt nähdä totuutta.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Olen kokenut saman ja siitä en ole toipunut. Tarjosin sydäntäni hänelle ja hän vain pilaili kustannuksellani. En keksi enää verukkeita, vaan näen häijyn totuuden. Kauan k*setin itseäni, kun en vain kestänyt nähdä totuutta.

Ai 🤨

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ai 🤨

Niin, kyllä teki kipeää.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Niin, kyllä teki kipeää.

En usko sanaakaan.

• Anonyymi00018
      UUSI

Haluan löytää merkityksen kaikelle, sen täytyy olla jossain. Löytää merkityksettömyys tuntuisi liian surulliselta.

• Anonyymi00020
      UUSI

Kosketus ja katse.

• Anonyymi00026
      UUSI

Ihmisten edessä:
      "Sillä tämä ilta kävellään käsi kädessä
      Ihmisten edessä
      Älä sinä muiden katseista välitä
      Sillä me ollaan yhdessä
      Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
      Joka harvoille luetaan"

• Anonyymi00027
      UUSI

Ikävä mun kissan kehräystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      248
      1060
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      880
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      223
      822
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      706
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      648
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      91
      581
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      528
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      509
    Aihe