Meille tulee yksi kaveri tutustumaan vakkari ehdokkaana jos 24v rouva huolii.
Lopullisen valinnan tehdään ku meille sopiva mies löytyy.
Sopiva mies saa luvan panna vaimoa myös ilman minun mukana oloa.
Olen aina välillä jopa parin viikon ajan reissuhommissa ja mies saisi viettää aikaansa vaimoni kanssa sängyssä.
Odotus on tuskallisen hidasta mutta klo 20.00 pitäisi koe miehen tulla kokeilemaan vaimoni panemista.
Vakkariksi
52
1248
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
Ei vakkariksi taida noin päästä.
- Anonyymi00011
Hyvältä vaikuttaa tällä hetkellä mutta aika näyttää tuleeko vakkariksi.
- Anonyymi00002
Miten kävi?
- Anonyymi00010
Ihan on mukavan oloinen mies ja innokas panemaan rouvaa.
Innoissaan oli rouvakin kun sai pitkästä aikaa vieraampaa miestä.
Mies tulee taas viikonloppuna rouvaa panemaan.
Miehellä on pikkasen isompi peli vehje kuin mulla.
Mutta kaikkein tärkeintä on että miehen kotiin on 567m Googlen mukaan.
Vaimo kävi kaupassa ja kävi samalla vierailulla miehen kotona.
Mies oli ottanut vaimoni innoissaan vastaan ja oli mielellään pannut vaimoa pari kertaa ennen kuin oli päästänyt vaimoni kotiin.
Ei vaimo ollutkaan halukas kesken lähtemään.
- Anonyymi00007
Kiitos, kun avauduit tästä.
- Anonyymi00012
Löytäispä itsekin halukkaan nuoren rouvan lähistöltä.
M44 - Anonyymi00013
Ihan mahtavaa kyllä, upeaa!
- Anonyymi00014
Meillä vaimo on vielä haku päällä vakkarin haussa.
Viimeiseksi vaimo kysyi mitä mieltä minä olisin jos kokeiltaisiin Jonin (Joni on minun kaveri) kanssa seksiä?
Joni on kuulemma ollut jonkin verran kiinnostunut vaimosta ja olisi ehkä halukas panemaan kimpassa 24-vuotiasta rouvaa.
Taitaa vaimonii olla innostunut kunnolla vieraistakin miehistä.- Anonyymi00015
Onko Joni koskaan nähnyt vaimoasi alasti livenä tai kuvissa?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näytin kerran vaimoni kuvia vaimoni ollessa vieressäni.
Tapauksen jälkeen on vaimoni tullut saunaan meidän kanssa kun ei halua yksin saunoa ja olin näyttänyt jo Jonille vaimoni alastonkuvia.
Jonin alakerta oli näyttänyt hänen pitävän vaimoni vartalosta.
Emme vain ole pyytäneet Jonia mukaan panemaan vaimoani aiemmin.
Nyt ollaan sovittu että tarjoamme hänelle mahdollisuutta panna kanssani kimpassa vaimoani. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näytin kerran vaimoni kuvia vaimoni ollessa vieressäni.
Tapauksen jälkeen on vaimoni tullut saunaan meidän kanssa kun ei halua yksin saunoa ja olin näyttänyt jo Jonille vaimoni alastonkuvia.
Jonin alakerta oli näyttänyt hänen pitävän vaimoni vartalosta.
Emme vain ole pyytäneet Jonia mukaan panemaan vaimoani aiemmin.
Nyt ollaan sovittu että tarjoamme hänelle mahdollisuutta panna kanssani kimpassa vaimoani.Miltä tuntui näyttää kuvia Jonille?
Miltä tuntui kun hän näki vaimosi alasti saunassa? - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miltä tuntui näyttää kuvia Jonille?
Miltä tuntui kun hän näki vaimosi alasti saunassa?Kyllä se kiihoittaa kun toinen mies on selvästi kiihoittunut juuri mun vaimosta jo pelkästään kuvista.
Saunassa sitten vaimoni alaston vartalo herätti kaverin alakerran seisokkiin.
Taisi tulla vallattomat ajatukset mieleen.
Joni pääsee viikon päästä panemaan vaimoani.
Tänä viikonloppuna on toinen ehdokas testaamassa vaimoni tyydyttämistä niin fyysisesti kuin henkisestikin. - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä se kiihoittaa kun toinen mies on selvästi kiihoittunut juuri mun vaimosta jo pelkästään kuvista.
Saunassa sitten vaimoni alaston vartalo herätti kaverin alakerran seisokkiin.
Taisi tulla vallattomat ajatukset mieleen.
Joni pääsee viikon päästä panemaan vaimoani.
Tänä viikonloppuna on toinen ehdokas testaamassa vaimoni tyydyttämistä niin fyysisesti kuin henkisestikin.Minkälainen vaimosi on,ikä,tissit,pillu?
Mistä tämä toinen ehdokas löytyi? - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minkälainen vaimosi on,ikä,tissit,pillu?
Mistä tämä toinen ehdokas löytyi?Rouva 24v 166cm 54kg B85.
Toinen ehdokas löytyi kun käytiin Tikkurilassa Vantaalla tanssimassa niin juteltiin yhden miehen kanssa.
Mies ei päässyt heti meille mutta vaihdettiin s-p osoitteita ja sovittiin tapaaminen ja nyt mies on pannut kahdesti vaimoa.
Ensi viikolla kaveri tulee meille ja saa panna vaimoa. - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miltä tuntui kun hän näki vaimosi alasti saunassa?Joni on kysynyt muutaman kerran että saako hän oikeasti panna mun vaimoa?
Olen vakuuttanut hänen saavan panna aivan oikeasti vaimoani.
Joni on sanonut että viikon odotus tuntuu niin pitkältä kun tekisi mieli panna heti.
T. M26v - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Rouva 24v 166cm 54kg B85.
Toinen ehdokas löytyi kun käytiin Tikkurilassa Vantaalla tanssimassa niin juteltiin yhden miehen kanssa.
Mies ei päässyt heti meille mutta vaihdettiin s-p osoitteita ja sovittiin tapaaminen ja nyt mies on pannut kahdesti vaimoa.
Ensi viikolla kaveri tulee meille ja saa panna vaimoa.Missä on pannut vaimoasi? Sinä katsomassa?
Paniko paljaalla? - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Missä on pannut vaimoasi? Sinä katsomassa?
Paniko paljaalla?Kyllä vaimoa pannaan useimmiten meidän aviovuoteessa tai hotellissa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Missä on pannut vaimoasi? Sinä katsomassa?
Paniko paljaalla?Joni tulee vasta panemaan vaimoani viimeistään perjantaina.
Toinen mies on pannut vaimoani pari kertaa meidän pyhässä aviovuoteessamme.
Ja samaan sänkyyn pääsee Joni panemaan.
Siitä jää omat muistot.
Joni haluais tulla jo viikolla.
Vaimo on kyllä sanonut että kun tulee perjantaina niin saa panna ihan niin usein kun jaksaa ja saa olla vaikka koko viikonlopun.
Vaimo on kuulemma toiveikas Jonin suhteen.
Viime viikonlopun miehen kanssa tulee ongelmia jos jatketaan kun hänen on vaikea tulla meille ja olla yötä.
Jonille on helpompaa kun asuu melkein vieressä ja on sinkku mies.
24v vaimoni saa innokkaan panomiehen Jonista.
Joni saa kuulemma panna paljaalla vaikka edellinenkin pani paljaalla. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joni tulee vasta panemaan vaimoani viimeistään perjantaina.
Toinen mies on pannut vaimoani pari kertaa meidän pyhässä aviovuoteessamme.
Ja samaan sänkyyn pääsee Joni panemaan.
Siitä jää omat muistot.
Joni haluais tulla jo viikolla.
Vaimo on kyllä sanonut että kun tulee perjantaina niin saa panna ihan niin usein kun jaksaa ja saa olla vaikka koko viikonlopun.
Vaimo on kuulemma toiveikas Jonin suhteen.
Viime viikonlopun miehen kanssa tulee ongelmia jos jatketaan kun hänen on vaikea tulla meille ja olla yötä.
Jonille on helpompaa kun asuu melkein vieressä ja on sinkku mies.
24v vaimoni saa innokkaan panomiehen Jonista.
Joni saa kuulemma panna paljaalla vaikka edellinenkin pani paljaalla.Kuulostaa tosi hyvältä. Mun vaimo on käynyt myös yksin vakkarinsa ja muutaman muunkin kanssa. Onko ollut tällaisesta teillä puhetta?
Minkälainen karvoitus vaimollasi on?
Onko innie vai outie? - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuulostaa tosi hyvältä. Mun vaimo on käynyt myös yksin vakkarinsa ja muutaman muunkin kanssa. Onko ollut tällaisesta teillä puhetta?
Onko innie vai outie?Ensimmäinen vierasmies meidän avioliiton aikana tuli vaimoa panemaan niin vaimo antoi tarvikkeet miehen käteen ja sanoi leikkaa mieleiseksesi kun sinä joudut sitä katselemaan.
Mies jätti lyhyen karvoituksen jonka seuraava mies leikkasi kokonaan pois.
Nykyään 24v vaimo on täysin posliini. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ensimmäinen vierasmies meidän avioliiton aikana tuli vaimoa panemaan niin vaimo antoi tarvikkeet miehen käteen ja sanoi leikkaa mieleiseksesi kun sinä joudut sitä katselemaan.
Mies jätti lyhyen karvoituksen jonka seuraava mies leikkasi kokonaan pois.
Nykyään 24v vaimo on täysin posliini.Onko innievai outie?
Tietääkö kukaan sinun kaveri näistä jutuista?
Entäs tietääkö kukaan vaimon kaveri? - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko innievai outie?
Tietääkö kukaan sinun kaveri näistä jutuista?
Entäs tietääkö kukaan vaimon kaveri?Vaimon parhaat kaverit tietää ja Joni tietää nyt.
Joni on soittanut useasti ja kysellyt mitä saa tehdä ja mitä ei kun ollaan kimpassa.
Olen sanonut, jos vaimoni nauttii saa tehdä kaikkia mitä mieleen tulee ja on haaveillut.
Saadaan toteuttaa haaveita ja toiveita mitä kenellekkin tulee mieleen.
Eilen illalla vaimo lämpeni Jonin innostuksella ja lupasi antaa hänelle jo keskiviikko iltana saunavuoromme jälkeen.
Joni tulee meille saunaan klo:18.00 ja jää meille yöksi.
Vaimo saa nukkua meidän keskellä.
Vaimo nukkuu aina alasti enkä usko meilläkään olevan ylipukeutuminen yön aikana.
Ollaan sen verran sääntöjä selväksi että Joni saa meillä ollessa panna vaimoani jos vaimo haluaa.
Joka taas riippuu miten Joni saa vaimoni kiihoittumaan.
Kimpassa vaimolla on kaikki valttikortit käytössä.
Joni pääsee ensimmäistä kertaa vaimoani panemaan se on jo päätetty ja loppu nähdään tämän yön jälkeen.
T. M26v - Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vaimon parhaat kaverit tietää ja Joni tietää nyt.
Joni on soittanut useasti ja kysellyt mitä saa tehdä ja mitä ei kun ollaan kimpassa.
Olen sanonut, jos vaimoni nauttii saa tehdä kaikkia mitä mieleen tulee ja on haaveillut.
Saadaan toteuttaa haaveita ja toiveita mitä kenellekkin tulee mieleen.
Eilen illalla vaimo lämpeni Jonin innostuksella ja lupasi antaa hänelle jo keskiviikko iltana saunavuoromme jälkeen.
Joni tulee meille saunaan klo:18.00 ja jää meille yöksi.
Vaimo saa nukkua meidän keskellä.
Vaimo nukkuu aina alasti enkä usko meilläkään olevan ylipukeutuminen yön aikana.
Ollaan sen verran sääntöjä selväksi että Joni saa meillä ollessa panna vaimoani jos vaimo haluaa.
Joka taas riippuu miten Joni saa vaimoni kiihoittumaan.
Kimpassa vaimolla on kaikki valttikortit käytössä.
Joni pääsee ensimmäistä kertaa vaimoani panemaan se on jo päätetty ja loppu nähdään tämän yön jälkeen.
T. M26vJoni tuli keskiviikkona meille ja sai panna vaimoani.
Nyt Joni on melkein seurannut vaimoani melkein koko ajan.
Illalla tai yöllä kun puhuu Jonille niin täytyy puhua vaimoni haaroihin kun sieltä näkyy Jonin pää.
Joni käy meiltä töissä ja tulee töiden jälkeen takas meille. - Anonyymi00034
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miltä tuntui kun hän näki vaimosi alasti saunassa?Tuntuu jonkin verran kiihoittavalta kun toinen tarkastelee oman vaimon rintoja sekä pillua!
Ei se kuitenkaan vedä vertoja sille kun näyttää vaimon livenä ja antaa toisen panna omaa vaimoa.
Joni haluaisi vaimoni avekiksi kaverinsa polttareihin viikon päästä.
He olisivat perjantai ja lauantai yön poissa!
Pitäisi kuulemma vastata ennen keskiviikkoa että tietävät ketä tulee sinne. - Anonyymi00035
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuulostaa tosi hyvältä. Mun vaimo on käynyt myös yksin vakkarinsa ja muutaman muunkin kanssa. Onko ollut tällaisesta teillä puhetta?
Onko innie vai outie?Meillä oli yksi mies mutta hän oli ottanut rohkaisu ryyppyä niin paljon ettei kalu ollut työ kunnossa.
Vaimo imi miehen munaa ja mies kihnutti kalua pillun vakoa pitkin mutta ilman onnistumista.
Aamulla minun piti lähteä töihin ja mies kysyi saako hän jäädä panemaan rouvaa kun minä olen töissä?
Eihän siinä ollut paljon eroa kun hän oli nuollut vaimon pillua ja hinkannut mukaansa vaimoni pillunvakoa pitkin niin ajattelin että saa myös nussia niin vaimokin saa jotain.
Mulla oli tukala päivä töissä kun muna seisoi melkein jatkuvasti kun ajattelin että kotona vaimoa nussitaan.
Jälkeenpäin ollaan järjestetty että vaimo saa nussia vieraan kanssa myös kaksistaan niin on vaihtelua. - Anonyymi00045
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko innie vai outie?Vaimoni on nyt täysin karvaton alapäästä. Vaaleat hiukset.
- Anonyymi00050
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nyt Joni on pannut vaimoani 5 päivää ja on tosi motivoitunut nussimaan mun 24v vaimoa.
Vaimoni on mielissään kun 23v mies himoitsee häntä. - Anonyymi00057
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tuntuu jonkin verran kiihoittavalta kun toinen tarkastelee oman vaimon rintoja sekä pillua!
Ei se kuitenkaan vedä vertoja sille kun näyttää vaimon livenä ja antaa toisen panna omaa vaimoa.
Joni haluaisi vaimoni avekiksi kaverinsa polttareihin viikon päästä.
He olisivat perjantai ja lauantai yön poissa!
Pitäisi kuulemma vastata ennen keskiviikkoa että tietävät ketä tulee sinne.Vaimo lähtee perjantaina Jonin kanssa kaverin polttareille tulevat sunnuntaina takaisin.
Itseä kiinnostaisi kyllä kovasti päästä parille kolmanneksi kun nainen haluaa ja saa kahden miehen täyden huomion...
Olen 180cm 83kg atleettinen noin 50v mies.- Anonyymi00030
Mistä päin olet ja mitä tarjoat 24v rouvalle?
T. M26v Anonyymi00030 kirjoitti:
Mistä päin olet ja mitä tarjoat 24v rouvalle?
T. M26vJa mulle voi laittaa gmailiin viestiä nimimerkilleni ;)
Olen Etelä-Suomen alueelta mutta liikun työn puolesta ympäri Suomen. Rouva saisi minulta saa kaiken huomion ja muutakin...
- Anonyymi00032
Mun vaimo pääsi vieraan makuun kun itse hänet houkuttelin.
Nyt jos menee pari viikkoa ettei ole vieras häntä nussinut niin hän pyytää minua kutsumaan jonkun joka häntä saa nussia.
Vaimolla kuten myös mulla on halu antaa miesporukan nussia vaimoa ja vaimo nauttii kun pillu on täynnä kuten 2kullia yhtäaikaa pillussa.
Dildo ei passaa toiseksi kun sen täytyy olla aito kyrpä.- Anonyymi00033
Mekin haetaan miestä tai miehiä joilla olisi mahdollisuus panna vaimoani vaikka jokatoinen viikonloppu.
Joko yksi mies tai 2-3 miestä vuorottelisi vaimoni panemisesta niin olisi ehkä miehille helpompaa järjestää aikaa.
- Anonyymi00036
Meillä Joni on ollut keskiviikosta lähtien ja vaimo on saanut toisen ns aviomiehen.
Kotona ollaan paljon alasti vaimo tykkää olla alasti ja se sopii meillekin.
Käytiin meidän saunavuorolla saunassa ja kun tultiin saunasta me miehet ensin ja naapuri alkoi juttelemaan.
Oli moniilmeinen oikeastaan epäuskon oloinen kun vaimoni tuli saunasta meidän jälkeen
Taisi mies arvata meidän myös panevan yhdessä vaimoani.- Anonyymi00037
Oliko naapuri mies vai nainen?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oliko naapuri mies vai nainen?
Kirjoitinkin tuossa jo että taisi mies arvata meidän panevan vaimoani kimpassa.
Hän katseli vaimoani melko tutkivasti kun vaimo tuli saunasta meidän jälkeen.
Miehet oltiin puettu mutta vaimo oli kylpytakissa.
Tänään kun kävin kaupassa näin miehen ja hän kysyi onko mun kaveri vielä meillä?
Kerroin hänen olevan ja viipyvän jonkin aikaa johon mies nyökkäili ymmärtävänsä. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kirjoitinkin tuossa jo että taisi mies arvata meidän panevan vaimoani kimpassa.
Hän katseli vaimoani melko tutkivasti kun vaimo tuli saunasta meidän jälkeen.
Miehet oltiin puettu mutta vaimo oli kylpytakissa.
Tänään kun kävin kaupassa näin miehen ja hän kysyi onko mun kaveri vielä meillä?
Kerroin hänen olevan ja viipyvän jonkin aikaa johon mies nyökkäili ymmärtävänsä.Niinpäs siellä lopussa luki. Onko hänellä vaimoa?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niinpäs siellä lopussa luki. Onko hänellä vaimoa?
On he avat noin 40v aviopari.
Naista en ole vielä nähnyt mutta luulen miehen kertoneen vaimolle meidän saunomisesta ja epäilyistään mun vaimon kimppapanoon. - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
On he avat noin 40v aviopari.
Naista en ole vielä nähnyt mutta luulen miehen kertoneen vaimolle meidän saunomisesta ja epäilyistään mun vaimon kimppapanoon.Miten meinaat(te) jatkaa heidän kanssan? Jutustelua miehen kanssa jos epäili jotain kimppajuttua vai otatko asiaa mitenkään esille hänen kanssaan?
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Miten meinaat(te) jatkaa heidän kanssan? Jutustelua miehen kanssa jos epäili jotain kimppajuttua vai otatko asiaa mitenkään esille hänen kanssaan?
En ota jos hän ei tee aloitetta.
Vaimoni ehdotus olisi suoraviivaisempi.
Vaimo ehdotti mitä jos hän antaa miehelle pillua niin silloin olisi puhumatta epäilystään ainakaan yleisemmin. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
En ota jos hän ei tee aloitetta.
Vaimoni ehdotus olisi suoraviivaisempi.
Vaimo ehdotti mitä jos hän antaa miehelle pillua niin silloin olisi puhumatta epäilystään ainakaan yleisemmin.Heräsin ja katsoi kun vaimo makasi selällään ja hänen säärensä oli Jonin harteilla ja Joni pani mun vaimoa.
Katselin miten notkea vaimo mulla on kun on melkein kaksinkerroinja selvästi nautti kun toinen mies pani häntä.
Vaimo katsoi välillä minua kun kaveri pani häntä.
Kun vaimoni sai orgasmin niin hän lukitsi säärensä Jonin vyötärölle ja hetken päästä Joni sanoi vaimolleni että hän tulee ja vaimo sanoi että anna tulla mulla tuntui tosi hyvältä.
Joni kysyi vaimoltani mitenkä on saako hän olla meillä vielä ensviikolla kun hän haluaisi vaimoani koko ajan.
Vaimo oli sitä mieltä että hänelle kyllä sopisi vaikka Joni olisikin vielä meillä
Joni sanoi himoinneensa vaimoani jo pidempään eikä olisi uskonut että saisi koskaan panna vaimoani.
Joni taisi jättää kalunsa vaimoni pilluun koska vaimo sanoi Jonille hui se kasvaa taas ja Joni alkoi taas panemaan ja vaimolla oli leveä hymy ja käsi piti kullista kiinni.
Nyt Joni nukkuu ja vaimo lusikassa he eivät huomanneet minun olevan hereillä.
Taitaa olla 24v vaimoni jäänyt koukkuun kimppapanoon ja Jonin kanssa panemiseen.
Tiedän jo kenet vaimo valitsee vakkariksi. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Heräsin ja katsoi kun vaimo makasi selällään ja hänen säärensä oli Jonin harteilla ja Joni pani mun vaimoa.
Katselin miten notkea vaimo mulla on kun on melkein kaksinkerroinja selvästi nautti kun toinen mies pani häntä.
Vaimo katsoi välillä minua kun kaveri pani häntä.
Kun vaimoni sai orgasmin niin hän lukitsi säärensä Jonin vyötärölle ja hetken päästä Joni sanoi vaimolleni että hän tulee ja vaimo sanoi että anna tulla mulla tuntui tosi hyvältä.
Joni kysyi vaimoltani mitenkä on saako hän olla meillä vielä ensviikolla kun hän haluaisi vaimoani koko ajan.
Vaimo oli sitä mieltä että hänelle kyllä sopisi vaikka Joni olisikin vielä meillä
Joni sanoi himoinneensa vaimoani jo pidempään eikä olisi uskonut että saisi koskaan panna vaimoani.
Joni taisi jättää kalunsa vaimoni pilluun koska vaimo sanoi Jonille hui se kasvaa taas ja Joni alkoi taas panemaan ja vaimolla oli leveä hymy ja käsi piti kullista kiinni.
Nyt Joni nukkuu ja vaimo lusikassa he eivät huomanneet minun olevan hereillä.
Taitaa olla 24v vaimoni jäänyt koukkuun kimppapanoon ja Jonin kanssa panemiseen.
Tiedän jo kenet vaimo valitsee vakkariksi.Joni ja vaimoni nukkuu vielä ja minä nousen ylös tekemään aamupalaa.
Olen miettinyt ja kysyn Jonilta mitä hän tykkää panna mun vaimoa jos hän tykkää eikä hänellä ei ole kiire niin voisi jäädä vielä kun vaimokin nauttii hänen kanssa myös seksistä.
Mielestäni meillä on nyt hyvä tiimi Joni vaimoni Sini ja minä.
Kun katselin Sinin ja Jonin antaumuksellista panemista niin siinä ei ollut mitään teennäistä.
Näin kun kaksi ihmistä nautti seksistä.
Nyt kuuluu makkarista vaimoni tukahdutettua huokailua mitä tulee ennen orgasmia.
Nyt alkoi sänky natista ja vaimoa nussitaan hyvä että nauttivat laitan kahvia lisää.
Aamupala on valmiina.
Tein tukevan satsin että Joni jaksaa nussia Siniä.
Me olemme halunneet hakea miestä joka nauttii vaimoni kanssa panemisesta.
Eikä Joni ole soitellut tai puhunut muista naisista.
Vaimoni on kyllä imenyt joninkin kalua pystyyn ja sitten tarjonnut pillua Jonille nussittavaksi.
N yt ovat tulossa!
- Anonyymi00046
Kysyin lopulta mitä Joni tykkää vaimoni panemisesta ja hän vastasi nauttivansa suunnattomasti.
Kumpikaan ei ole maininnut heidän panneen yöllä mutta eihän se ole tärkeä kun tiedän meidän molempien nussineen vaimoani tosi ahkerasti.
Kysyin Jonilta onko hänellä mitään erikoista ensi viikolla?
Ei kuulemma ole joten kysyin haluaisiko hän jäädä vielä panemaan kimpassa mun vaimoa?
Hän halusi jäädä meille kun ei ole kuulemma mitään estettä että jää meille.
Vaimo kuunteli salaa meidän keskustelua ja näytti tyytyväiseltä lopputulokseen.
Kerrottiin sama myös vaimolle ja vietiin hänet sänkyyn ja Joni nuoli pillun ja minä keskityin rintoihin kunnes Joni alkoi panemaan tällä kertaa takaapäin ja katselin miten omaa vaimoa pantiin itse pääsin liukkaille.- Anonyymi00047
Oletteko panneet tuplana?
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oletteko panneet tuplana?
Ollaan vaimoni ei tykkää anaalipanosta mutta on antanut meidän kokeilla sitä.
Hänen mieltymys on kaksi pelistä pilluun yhtäaikaa ja sitä ollaan annettu hänelle.
- Anonyymi00049
Sehän on tuplista paras. Mahtuiko kalunne hyvin vaimoosi? Missä asennossa nussitte häntä kahdella kalulla?
- Anonyymi00051
Oltiin laitettu useita patjoja että saatiin pelit oikealle korkeudelle.
Kaveri makasi selällään ja vaimo istui kaverin kalun päälle selkä kaveria kohden ja minä tulin edestäpäin.
Oltiin pantu kimpassa vaimoa ja spermat pilluun niin ei tarvittu liukkaria.
Sisään työntyessä vaimo huokaili niin kysyin sattuuko niin sanoi että vähän mutta tuntuu hyvältä.
Sitten onnistui paremmin kun saatiin myös minun kalu vaimoni pilluun. (Takaapäin tulevalla olisi hyvä olla pidempi aisa) - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Oltiin laitettu useita patjoja että saatiin pelit oikealle korkeudelle.
Kaveri makasi selällään ja vaimo istui kaverin kalun päälle selkä kaveria kohden ja minä tulin edestäpäin.
Oltiin pantu kimpassa vaimoa ja spermat pilluun niin ei tarvittu liukkaria.
Sisään työntyessä vaimo huokaili niin kysyin sattuuko niin sanoi että vähän mutta tuntuu hyvältä.
Sitten onnistui paremmin kun saatiin myös minun kalu vaimoni pilluun. (Takaapäin tulevalla olisi hyvä olla pidempi aisa)Tämä oli meilläkin ensimmäisen tuplan ensimmäinen asento. Miltä tuntui kun kalunne hankasivat toisiaan vasten?
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tämä oli meilläkin ensimmäisen tuplan ensimmäinen asento. Miltä tuntui kun kalunne hankasivat toisiaan vasten?
Eniten siinä oli vaimoni nautinto kun se oli vaimoni ykkös haave.
Vaimoni huokailu kun pillu on todella täynnä.
- Anonyymi00054
Joni pisti illalla kellon soimaan klo:5.30 ja kun kysyin miksi niin aikaisin?
Joni sanoi tarvitsevan ennen töihin menoa naida vaimoani niin menee paremmin hommat töissä.
Hän kysyi eihän siitä ole haittaa?
Sanoin vaimoni jo päättäneen että saat varmaan halutessasi panna häntä kuten minunkin puolesta.
Aamulla katselin kun Jonin hälytys soi niin hän kävi veskissä.
Takaisin tultua käänsi vaimoni selälleen imi nännejä ja sormetti vaimon pillua.
Sitten nousi vaimon säärien väliin hieroi penikselle vaimon pilluvakoa ja upotti kalunsa vaimon pilluun ja alkoi panemaan.
Silloin minä nousin ja lähdin tekemään aamupalaa kolmelle.
Joni ja vaimo kävi yhdessä suihkussa ja tulivat aamupalalle.
Kun Joni lähti niin vaimon kanssa takaisin sänkyyn ja minäkin sain aamupalan.- Anonyymi00055
Oletko kertonut kenelläkään sun kaverille näistä teidän hienoista jakamiskuvioista?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2021201- 80757
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48722Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va196650Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä45621Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan48608- 81601
- 106560
- 39559
- 23553
- 46550
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja291531Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko50509Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47504Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27503Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan74481Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.34474Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt32461Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91456