Muu miten huonosti voit kuin mä?
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Ei. Hetkittäistä tämä on. Saat sen menemään ohi❤️
- Anonyymi00002
Et sinäkään tiedä.
- Anonyymi00003
En voi mitenkään erityisen huonosti. Tää kuuluu tähän. Tiedän mistä se johtuu. Empä mä nyt siitä kellekään puhu kun ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi00004
Tää on niin tätä...
- Anonyymi00005
Minä en voi huonosti.
- Anonyymi00006
En voi huonosti enää. Oikeastaan aika mukavasti 🥰
n->m- Anonyymi00007
Samoin täällä👍👋🏼😘
- Anonyymi00008
En voi huonosti. Kuvittelet asioita hyödyksi itsellesi.
- Anonyymi00031UUSI
Mitä koet jonkun hyötyvän tällaisesta ömm ideasta, trolliäijän avauksista hikeentyvä?
- Anonyymi00009
Mä, nainen. Pelkäsin, ikävöin, meinasin kuolla, tajusin kiusan, itkin, kärsin, meinasin taas tappaa itteni,
Lopulta toivon, että kaikki mitä kurkusta kaadan lopettaa tämän.
Olen pyytänyt anteeksi ja luullut saavani mutta ei se niin ollutkaan. Ihmiset ovat loputtoman pahoja, kaikki. Luulin jos antaa rakkautta loputtomasti, auttaisi ihmiskuntaakin ja läheisiä mutta ei. Maailmasta (ihmisistä) on tullut paha. - Anonyymi00010
Tietää. Ei tuota enää voi salaisuutena pitää mitenkään... Vaikka sinänsä voinkin ihan hyvin.
- Anonyymi00011
Millon sulla oireilu alkoi pahentumaan?
- Anonyymi00012UUSI
En voi huonosti vaan päinvastoin erinomaisesti. Tsemppiä sinulle! 🙏.
Mn- Anonyymi00030UUSI
Ei käytä emojia.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei käytä emojia.
Touhutäti täällä taas rienaa ihmisiä sekavalla kirjainten tyypittelyllä, eli henkilöinnillä. Ei ois niin helmeä olla joku piirileikkiisi osallinen. T naiselta
- Anonyymi00013UUSI
En tiedä, kuvaako tuo aivan omaa tilannetta, mutta ajoittain kyllä. Ei kukaan tietäisi.
- Anonyymi00014UUSI
Elämän jaksaa silloin, kun sillä on jokin merkitys. Oma elämä ollut alusta asti niin kamalaa, että olen tullut tulokseen että elämässä opetetaan aina jotain. Silloin sillä on merkitys.
- Anonyymi00015UUSI
Vanhuus ei tule yksin. Ulkonäkö rapistuu ja näytän jo hautaan kaatuvalta joten ulkopuoliset ajattelee etten oo oikein terve.
Ajattelin kuitenkin kituuttaa 120v.vielä ihan vain yhteiskunnan taakkana.
Vaputunut muuten on olo ollut, olen hassutellut tuolla ulkona jo kuukausia, se näyttää tosikoista aivan järjettömältä. Tiedän kyllä mitä teen kokoajan. Toiset uskaltaa, toiset ei.- Anonyymi00016UUSI
Vapauta itsesi tuosta "yhteiskunnan taakka"- ajattelusta. Olet ihan jotain muuta, mitä sinulle täällä uskotellaan. Olet arvokas.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vapauta itsesi tuosta "yhteiskunnan taakka"- ajattelusta. Olet ihan jotain muuta, mitä sinulle täällä uskotellaan. Olet arvokas.
Enhän minä sitä noin tarkoittanutkaan. Tiedän olevani arvokas, kysehän on niistä isoista herroista mille olen taakka, niistä ketkä pilaa meidän elämiä ja toivoo meidän lähtevän enneaikasesti koko suvun voimin.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Enhän minä sitä noin tarkoittanutkaan. Tiedän olevani arvokas, kysehän on niistä isoista herroista mille olen taakka, niistä ketkä pilaa meidän elämiä ja toivoo meidän lähtevän enneaikasesti koko suvun voimin.
No nyt ollaan samalla aaltopituudella.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No nyt ollaan samalla aaltopituudella.
Kiitos. Olen samassa jamassa olevien puolella.
YK:ssa on hieno byrokraattinen toivo taistella, niille kellä on voimia.
Neuvon.
Lähin turvaverkko on turvasi mutta siihen sisältyy häpeä mikä kannattaa heittää romukoppaan. Jos sinut on kasvatettu sanomalla vain vahvat selviää, ymmärrän miksi häpeä iskee eikä käänny apua hakemaan heiltä. He kuitenkin sisimmässään toivovat että käännyt hädässä heidän puoleensa. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jaa taas joku klaanikertomus tai sukuhistoriikkiprovo, gubbe niinkö? Ihanaa että sinulla on tuo joku omahyväinen, joka sulkee sinut ymmärryksen piiriin. Ihana roolileikki. T naiselta
- Anonyymi00017UUSI
Voin ihan hyvin.
- Anonyymi00018UUSI
Palkka juoksee, minä en.
- Anonyymi00019UUSI
Meinaatko, että mä voin huonosti.
Huti meni :) - Anonyymi00020UUSI
Palstatauko piristää usko jo, ellet ole masokisti.
- Anonyymi00023UUSI
Tää on hyvä karaisu paikka. Kohta en tunne enään mitään😬 Olen sitten valmis ramboileen.
- Anonyymi00021UUSI
En usko että voit huonosti.
- Anonyymi00022UUSI
Minua ei tarvitse opettaa, eikä antaa opetuksia. Tiedän kyllä aikuisena miten elän ja elän sitä itselleni.
- Anonyymi00026UUSI
Olen Tn keski-ikäinen ja voi enemmän kuin hyvin koska olen parasiitti, imen toisista elämää.
Oletteko katsoneet Grimmin veljeksiä elokuvaa? Siinä se tornissa ollut akka on just hyvä esimerkki tämän kaltaisista naisista.- Anonyymi00032UUSI
Nyt oli gubbe vähän apaattinen kertomus. Eikö mitää positiivista onnellista loppua, esim joku lukija hankki elämän tms?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nyt oli gubbe vähän apaattinen kertomus. Eikö mitää positiivista onnellista loppua, esim joku lukija hankki elämän tms?
Heti kun tämä Tn hankkii oman elämän myös.
- Anonyymi00027UUSI
Ei tiedä. Eikä tuu tietämäänkään.
- Anonyymi00029UUSI
Et edes sinä!
- Anonyymi00034UUSI
Minun mielestä myös paljon martyyriyttäkin, kuitenkin asioihin voi paljon itsekin vaikuttaa, eikä vain vaipua ruoskittavaksi. Kukaanhan täällä ei lopulta ota vastuuta itsestä kuin itse.
- Anonyymi00037UUSI
Edes sinä et tiedä, mutta moni tulee tietämään. Mennään tätä rataa, miten siellä eräät halusivat. Muutakaan ei voi. Heillä olisi aika tehdä asialle jotain merkittävää, mutta mitään ei tapahdu ja näin siellä saavat itsensä huonoon jamaan omasta ansiostaan.
- Anonyymi00038UUSI
Eikö kannata kysellä oikeassa elämässä, jos kerran välität henkilöstä? Täällä aivan tuntemattomat reagoivat kysymykseesi.
Oletko itse avoin, rehellinen ja hyvinvoiva? Kertonut, että kirjoittelet täällä, puhunut avoimesti miksi jne…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649