Tietääkö kukaan

Anonyymi-ap

Muu miten huonosti voit kuin mä?

38

251

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei. Hetkittäistä tämä on. Saat sen menemään ohi❤️

• Anonyymi00002

Et sinäkään tiedä.

• Anonyymi00003

En voi mitenkään erityisen huonosti. Tää kuuluu tähän. Tiedän mistä se johtuu. Empä mä nyt siitä kellekään puhu kun ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi00004

Tää on niin tätä...

• Anonyymi00005

Minä en voi huonosti.

• Anonyymi00006

En voi huonosti enää. Oikeastaan aika mukavasti 🥰
      n->m

• Anonyymi00007

Samoin täällä👍👋🏼😘

• Anonyymi00008

En voi huonosti. Kuvittelet asioita hyödyksi itsellesi.

• Anonyymi00031
        UUSI

Mitä koet jonkun hyötyvän tällaisesta ömm ideasta, trolliäijän avauksista hikeentyvä?

• Anonyymi00009

Mä, nainen. Pelkäsin, ikävöin, meinasin kuolla, tajusin kiusan, itkin, kärsin, meinasin taas tappaa itteni,
      Lopulta toivon, että kaikki mitä kurkusta kaadan lopettaa tämän.
      Olen pyytänyt anteeksi ja luullut saavani mutta ei se niin ollutkaan. Ihmiset ovat loputtoman pahoja, kaikki. Luulin jos antaa rakkautta loputtomasti, auttaisi ihmiskuntaakin ja läheisiä mutta ei. Maailmasta (ihmisistä) on tullut paha.

• Anonyymi00010

Tietää. Ei tuota enää voi salaisuutena pitää mitenkään... Vaikka sinänsä voinkin ihan hyvin.

• Anonyymi00011

Millon sulla oireilu alkoi pahentumaan?

• Anonyymi00012
      UUSI

En voi huonosti vaan päinvastoin erinomaisesti. Tsemppiä sinulle! 🙏.

Mn

• Anonyymi00030
        UUSI

Ei käytä emojia.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei käytä emojia.

Touhutäti täällä taas rienaa ihmisiä sekavalla kirjainten tyypittelyllä, eli henkilöinnillä. Ei ois niin helmeä olla joku piirileikkiisi osallinen. T naiselta

• Anonyymi00013
      UUSI

En tiedä, kuvaako tuo aivan omaa tilannetta, mutta ajoittain kyllä. Ei kukaan tietäisi.

• Anonyymi00014
      UUSI

Elämän jaksaa silloin, kun sillä on jokin merkitys. Oma elämä ollut alusta asti niin kamalaa, että olen tullut tulokseen että elämässä opetetaan aina jotain. Silloin sillä on merkitys.

• Anonyymi00015
      UUSI

Vanhuus ei tule yksin. Ulkonäkö rapistuu ja näytän jo hautaan kaatuvalta joten ulkopuoliset ajattelee etten oo oikein terve.
      Ajattelin kuitenkin kituuttaa 120v.vielä ihan vain yhteiskunnan taakkana.
      Vaputunut muuten on olo ollut, olen hassutellut tuolla ulkona jo kuukausia, se näyttää tosikoista aivan järjettömältä. Tiedän kyllä mitä teen kokoajan. Toiset uskaltaa, toiset ei.

• Anonyymi00016
        UUSI

Vapauta itsesi tuosta "yhteiskunnan taakka"- ajattelusta. Olet ihan jotain muuta, mitä sinulle täällä uskotellaan. Olet arvokas.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Vapauta itsesi tuosta "yhteiskunnan taakka"- ajattelusta. Olet ihan jotain muuta, mitä sinulle täällä uskotellaan. Olet arvokas.

Enhän minä sitä noin tarkoittanutkaan. Tiedän olevani arvokas, kysehän on niistä isoista herroista mille olen taakka, niistä ketkä pilaa meidän elämiä ja toivoo meidän lähtevän enneaikasesti koko suvun voimin.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Enhän minä sitä noin tarkoittanutkaan. Tiedän olevani arvokas, kysehän on niistä isoista herroista mille olen taakka, niistä ketkä pilaa meidän elämiä ja toivoo meidän lähtevän enneaikasesti koko suvun voimin.

No nyt ollaan samalla aaltopituudella.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No nyt ollaan samalla aaltopituudella.

Kiitos. Olen samassa jamassa olevien puolella.
        YK:ssa on hieno byrokraattinen toivo taistella, niille kellä on voimia.
        Neuvon.
        Lähin turvaverkko on turvasi mutta siihen sisältyy häpeä mikä kannattaa heittää romukoppaan. Jos sinut on kasvatettu sanomalla vain vahvat selviää, ymmärrän miksi häpeä iskee eikä käänny apua hakemaan heiltä. He kuitenkin sisimmässään toivovat että käännyt hädässä heidän puoleensa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jaa taas joku klaanikertomus tai sukuhistoriikkiprovo, gubbe niinkö? Ihanaa että sinulla on tuo joku omahyväinen, joka sulkee sinut ymmärryksen piiriin. Ihana roolileikki. T naiselta

• Anonyymi00017
      UUSI

Voin ihan hyvin.

• Anonyymi00018
      UUSI

Palkka juoksee, minä en.

• Anonyymi00019
      UUSI

Meinaatko, että mä voin huonosti.
      Huti meni :)

• Anonyymi00020
      UUSI

Palstatauko piristää usko jo, ellet ole masokisti.

• Anonyymi00023
        UUSI

Tää on hyvä karaisu paikka. Kohta en tunne enään mitään😬 Olen sitten valmis ramboileen.

• Anonyymi00021
      UUSI

En usko että voit huonosti.

• Anonyymi00022
      UUSI

Minua ei tarvitse opettaa, eikä antaa opetuksia. Tiedän kyllä aikuisena miten elän ja elän sitä itselleni.

• Anonyymi00026
      UUSI

Olen Tn keski-ikäinen ja voi enemmän kuin hyvin koska olen parasiitti, imen toisista elämää.
      Oletteko katsoneet Grimmin veljeksiä elokuvaa? Siinä se tornissa ollut akka on just hyvä esimerkki tämän kaltaisista naisista.

• Anonyymi00032
        UUSI

Nyt oli gubbe vähän apaattinen kertomus. Eikö mitää positiivista onnellista loppua, esim joku lukija hankki elämän tms?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Nyt oli gubbe vähän apaattinen kertomus. Eikö mitää positiivista onnellista loppua, esim joku lukija hankki elämän tms?

Heti kun tämä Tn hankkii oman elämän myös.

• Anonyymi00027
      UUSI

Ei tiedä. Eikä tuu tietämäänkään.

• Anonyymi00029
      UUSI

Et edes sinä!

• Anonyymi00034
      UUSI

Minun mielestä myös paljon martyyriyttäkin, kuitenkin asioihin voi paljon itsekin vaikuttaa, eikä vain vaipua ruoskittavaksi. Kukaanhan täällä ei lopulta ota vastuuta itsestä kuin itse.

• Anonyymi00037
      UUSI

Edes sinä et tiedä, mutta moni tulee tietämään. Mennään tätä rataa, miten siellä eräät halusivat. Muutakaan ei voi. Heillä olisi aika tehdä asialle jotain merkittävää, mutta mitään ei tapahdu ja näin siellä saavat itsensä huonoon jamaan omasta ansiostaan.

• Anonyymi00038
      UUSI

Eikö kannata kysellä oikeassa elämässä, jos kerran välität henkilöstä? Täällä aivan tuntemattomat reagoivat kysymykseesi.

Oletko itse avoin, rehellinen ja hyvinvoiva? Kertonut, että kirjoittelet täällä, puhunut avoimesti miksi jne…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1398
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1122
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      991
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      797
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      101
      653
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      71
      649
    Aihe