Kallistat kuppia?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
En kahteen vuoteen ole A kaupassa käynyt
- Anonyymi00002UUSI
Harvoin, oon mieluummin humaltunut susta
- Anonyymi00003UUSI
Ei tuo mustamaalaus onnistu. Naiset ketkä ei lisäänny ja on jo laittaneet aikuisen lapsen maailmalle eivät katso enään pahalla kun mies kallistelee kuppia ellei se vaikuta ulkonäköön heikentävästi ja terveyteen.
Tylsiä nuo raittiit.- Anonyymi00004UUSI
Sitäpaitsi alkoholi rentouttaa. Tuskin aloitus oli alkoholista. Kryptistähän se.
- Anonyymi00005UUSI
en juo kupista mitään, kirkasta kurkkuun joka päivä usea lasillinen🤣🤣🤣
- Anonyymi00006UUSI
Kerran pari vuodessa. Kahvikuppi sen sijaan muutaman kerran vuorokaudessa. Jaa mutta nyt kaksi viimeisintä vuotta mennyt niin, että kesällä ottanut jokusen kylmän lonkeron saunan yhteydessä. Kuis niin?
- Anonyymi00007UUSI
Voi kuule.
- Anonyymi00008UUSI
En ollenkaan.
- Anonyymi00009UUSI
Päivittäin. Vähintään pari kuppia tulee otettua.
- Anonyymi00010UUSI
Kerran menin ravintolaan, sieltä naisia saa
Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä
Tehdä niin isot, että silmät putoilevat naisten päistä - Anonyymi00011UUSI
Itse tuoppini jäljet mä tunnen..
- Anonyymi00012UUSI
Riippuu mikä on kallistamista, jotta rymäyttääkkö kunnolla vai ottaa muutamia epätietosuuden tuomaa myllerrystä rauhottaakseen.
Ei tarviis rentouttaa yhdelläkään jos tietäis mikä homma, vaan kun ei tiedä niin se on helppo tie purkaa sitä paineen tuntua. Siitä lähtien tätä on jatkunu jotta melkeen joka ilta sen 4-6 ottanu kun tajusin jotain outoa olevan tekeillä. Kesästä/syksystä 2022 eikä oo ollu tapaistani muuten, vaan jos ennen ottanu niin yhen käden sormilla pystyi laskemaan ne kerrat vuotta kohen kun otti.
Kyllähän ehdit ennen sitäkin nähdä kun en joutunut kuvittelemaan mitä ja kuka tekee, että ei tullu tissuteltua.
En oo hirveen tyytyväinen itseeni, mutta elokuun olin lähes täysin ilman, ettei onneks pakottava tarve oo pulloon turvautua vaikka välillä harmittelen toimintaani.
Se on niin yksilöstä itsestä kiinni ja mielen heikkoudesta. Itse henkilökohtaisesti olisin iloinen ja tyytyväinen, jos tietää saisin mikä taho ja miksi on tehty/touhuttu selän takana, ettei tarvitsisi itseä retuuttaa ainakaan.
Että en oo syyllistävä enkä syytä ketään vaikka saattaa kuulostaa, täysin omapää ja ite valintani teen.
Kukaan ei voi niin hyvin omaa päätä tuntee kun sen kantaja ja väitän olevani oikeassa, vaikka se pää tekiskin ja tekee vääriä/huonoja valintoja.
Pienellä teolla ois kuitenkin niin iso ja hyvä vaikutus omaan hyvinvointiin mihin et voi kuitenkaan ite vaikuttaa vaikka miten pään sisällä tuntuu jotta kaikki muut on tietosia? 😱
Mulle riittäis totuuden kuuleminen ja välillä oireillu tosi pahasti, kiukkuillu ja loukannu viattomia, polttanu ehkä siltojakin sen yhden syyn takia, epätietosuuden.
Eihän sitä voi ku omista sanoista ja teoista itseä syyttää, vaan jos et oo täysin voinu oma itses olla kun jotain outoa on ollu tekeillä ja tuntuu olevan, etkä saa mistään vastausta vaikka oot niin pientä tietoa pelkästään vailla ollu ku totuuden kuuleminen.
Pää on menny pyörälle ja humisee siihe asti kunnes saat selvyyden.
Niin se tässä tapauksessa on, kun puhun itsestäni.
Sanokoon tietäjät mitä sanoo ja vaikka miten huolissaan olisivat muuttuneesta käytöksestä.
Tääki on totuus ja voin jokaisen oman ongelman kertoa ääneen, hyvä että ne huomaa ja tiedostaa.
Parantuminenki just siitä kiinni mitä sanon.
Nyt pitää ruveta töihin, että ehtii valosan ajan tehdä.
Viskistä tykkään kovasti ja senkin tiedän, että se alkoholi terävintä kynää syö eikä ole parhaillaan, mutta minkäs teet kun päässä on ruvennu viiraamaan eikä kukaan kerro totuutta.
Ite pitäisi varmaan jotenki älytä ja ymmärtää, mutta sama pää kesät talvet nii minkä mahat.
Kukaan ku ei sano ja ite ei vaan ymmärrä nii mennään näillä eteenpäin 😀
Jotai ymmärrän ja tajuun, mutten vissiin tarpeeks ja se syö miestä paljon.
Mukavaa päivää kaikille, tälle iltaa ei oo ku kolme olutta. - Anonyymi00013UUSI
Vain risti kummun päälle jää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261464- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116821
- 111812
- 18460
- 37433
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90412