Kun ura on ohi?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Minä en vain ehkä elä niin kauan kun on näitä sairauksia. Ap
- Anonyymi00019UUSI
Parannetaan toisemme💫✨🌛🔥🪐🪐♾️
- Anonyymi00002UUSI
En ole niin uraura
- Anonyymi00003UUSI
Seesteinen eläkeläishetki, pieni hymy 🤷
ACCESS DENIED!!!! ❌❌❌❌❗❗❗❗❗
SE ON KIELLETTYÄ JA VÄÄRIN! PAHA, PAHA, PAHA!!! - Anonyymi00004UUSI
Sellaiselle eläkkeelle ei ole varaa.
- Anonyymi00005UUSI
Millo lasket miut eläkkeelle?
Harrastaisin vaan ja pitäsin itsestä hyvää huolta. Pitäsin ja tekisin rahalla rahaa ja joillekki tutuille veistelisin ja joitain itelle tehtyjäkin hyville tutuille möisin omakust hintaan ja tunnille joku arvo.
Se on niin helppo peli jos millä hankkia.
Ei oo ku suu kädet ja pari putkikassia :D - Anonyymi00006UUSI
Sitä tekisin jokapäivästä never ending dreamia oikeen kanssa. Ei ois ku vapaata
- Anonyymi00007UUSI
Ei mua kiinnosta ura, vaan sinä.
- Anonyymi00008UUSI
Syitä miksi olen odottanut on mm että olen nukkunut huonosti ja on ollut huono/ahdistava fiilis jostain jutuista. Ei mitään meihin liittyvää. Haluan että olen iloinen ja nukkunut hyvin kun tapaamme.
- Anonyymi00014UUSI
Kuullostaa järkevältä.
- Anonyymi00009UUSI
Mä haluan että olen paras versio itsestäni ja täysin onnellinen kun tapaamme.
- Anonyymi00010UUSI
Onko kysymys miehelle vai naiselle ?
- Anonyymi00011UUSI
Uraa ei ole, huusi vanja uraa.
- Anonyymi00012UUSI
- Anonyymi00013UUSI
On virhe jäädä ”eläkkeelle”. Ei pidä jarruttaa ja antaa elämälle periksi. Silloin kun ihminen ajattelee, nyt en tee enää muuta kuin syön pizzaa kiikkustuolissa, hän vanhenee järkyttävän nopeasti ja kuihtuu pois. Jos yhteiskunta haluaisi virkeitä ja energisiä vanhuksia, se järjestäisi vanhuksille päivittäisiä liikuntahetkiä, mutta kuten tiedämme, yhteiskunta toivoo mielummin vanhusten kuolemaa, etteivät he kuluta yhteiskunnan resursseja.
- Anonyymi00015UUSI
Kännykällä saa tosi kätevästi äänitettyä ja madallettua ääntä
"rakastan sua wöhöhöö" ja sitten vain äkkiä rasvapurkista vettä suihkuttelet päälle
"ei ollut wöhöö, tarkoitus kastella sua" - Anonyymi00016UUSI
Yhteiskunnalle ois paras kun ihminen 50-55vuotiaana kuolisi näin suomessa.
Sanoinko ääneen yhteisen toiveen?
Ei, ei se ollut yhteinen minä ainakin toivoin kaikille pitkää terveellistä hyvää ja rakkauden täyteistä elämää.
Liekkö ehdin ikinä eläkkeestä nauttia kun taitaa viralliseen matkaa olla vielä 35v vuotta.
Siks jo pikkupoikana sanoin jotta 40-50vuotiaana pitää raha hommat olla niin jotta voi halutessaan eläkkeelle jäädä harrastelee.
Kiire tulee :D- Anonyymi00017UUSI
Tavallinen työläinen on juuri 50-vuotiaana paras veronmaksaja ja kyllä se hyöty tulee ihmisestä eläkeikään saakka rahallisessa mielessä.
- Anonyymi00018UUSI
Riippuu kuka olet. Häneen voisin hyvinkin ottaa ❤️
- Anonyymi00021UUSI
- Anonyymi00022UUSI
Otan yhteyttä sitten kun olen päässyt eläkkeelle. Voisimme tanssia ja rakastella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479