Tuollainen peluri vai nykyään vain?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
aina oon muutenkin niin jännä ihminen et mua joko inhovihaa tai sitten muhun saattaa ihastua :) mä ihastun ite tosi harvoin :) flirttailen ja kattelen silmiin tosi usein ja kaikki mun entiset kumppanit tietää ton kaksosille hyvin tyypillistä
- Anonyymi00002UUSI
meille se on vaan semmoista söpöstelyä ei mitään sen vakavampaa
- Anonyymi00003UUSI
pitää alkaa pelaamaan varmaan jatkossa. tai vaan hakata teihin takaisin mitä tänne teitte ja ilman mitään hyvää syytä. muuta kuin hyöty muille eikä mitään hyvää takaisin
- Anonyymi00004UUSI
Siis aivan todella edel tiivistä varjonyrkkeilyä, palstasetä joko soi pubien jukebokseissa?
- Anonyymi00006UUSI
Sinun on käännyttävä sydämesi puoleen tässä asiassa
- Anonyymi00007UUSI
Ping pong only for you
- Anonyymi00008UUSI
Millä lailla peluri?
- Anonyymi00009UUSI
Kenelle kyselet tuota ?
- Anonyymi00010UUSI
Kirjoitan ajan kuluksi ?
- Anonyymi00011UUSI
Kysy itseltäsi samaa ?
- Anonyymi00012UUSI
Helppo huudella nimettömänä ?
- Anonyymi00013UUSI
Ei hajua kuka olet ??
- Anonyymi00014UUSI
No mää opin nuarena jo pokeripöydän säännöt, puhu vähän kuuntele paljon hymyile only for it
- Anonyymi00015UUSI
En pelaile ollenkaan enkä suosittele sinullekaan. Ihan avoimesti toimin ja käyttäydyn.
n>m - Anonyymi00016UUSI
Oon ihan aina ollu truegamer ja parempi kuin kukaan muu. Tää oli ala-asteella ihan mun lempibiisi, luukutin tätä monotonisena soittoäänenä, joita jaettiin bluetoothilla puhelimesta toiseen
https://youtu.be/tDFCOmMMNIY? - Anonyymi00017UUSI
Oletko ollut aina tuollainen pelkuri että täällä vain huutelet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680