Vaikka kuinka kauan. Vielä sanot että sinulla on korkea moraali. Saakeli miten kiero olet
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Miksi
- Anonyymi00002UUSI
Ja silti tollukka kaipaat
- Anonyymi00003UUSI
Mitä vetoat sitten moraaliisi jos olet moraalittomampi kuin minä
- Anonyymi00009UUSI
Sulla repes guben ns teemaprovon takia taas pelihousut, tasapainottoman oloinen heppu. Naiselta, otahan iisisti sotilas
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sulla repes guben ns teemaprovon takia taas pelihousut, tasapainottoman oloinen heppu. Naiselta, otahan iisisti sotilas
Trauma-naiselta
- Anonyymi00004UUSI
Mieti kuka on kiero
- Anonyymi00005UUSI
Sinä
- Anonyymi00006UUSI
Nyt oot kyllä huijattu. En oo. Pettänyt omiani. 😱
- Anonyymi00020UUSI
Eikä omiin kuulu exä jotka tekee minulle pahaa.
- Anonyymi00007UUSI
En ole ikinä ollut kuin yhden kanssa. En ole pettänyt.
- Anonyymi00008UUSI
Ja lisäys aphen en koskisi pitkällä tikullakaan. Vierittää omaa pettämistään toisten kontolle.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja lisäys aphen en koskisi pitkällä tikullakaan. Vierittää omaa pettämistään toisten kontolle.
Sinä et tunne aloittajaa. Kirjoittajat ovat anonyymejä. Kannattaa olla aivopeseytymättä kirjoituksiin mun mielestä. Täällä saa about kaikkeen puolesta ja vastaan argumentteja.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitähän dissosiaatio nyt on guben provon takia menossa, mr erotomaniac?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinä et tunne aloittajaa. Kirjoittajat ovat anonyymejä. Kannattaa olla aivopeseytymättä kirjoituksiin mun mielestä. Täällä saa about kaikkeen puolesta ja vastaan argumentteja.
Ei tarvitse tuntea kun tekstin perusteellaa jo lävähtää 🚩
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei tarvitse tuntea kun tekstin perusteellaa jo lävähtää 🚩
Episode of psychotic rage on air. Good stuff bro
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja oma meininkisi eroaa, miten? Zero rage, doh.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin. Mikä tarve provosoitua? Ei täällä ihmiset kuitenkaan välitä muista anonyymeistä aidosti, vaan siitä että saavat itse tuntea olevansa oikeassa…
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin. Mikä tarve provosoitua? Ei täällä ihmiset kuitenkaan välitä muista anonyymeistä aidosti, vaan siitä että saavat itse tuntea olevansa oikeassa…
Kuka saa viimeisen sanan ja äkkiä pois paikalta. Täydet pisteet, omassa pilvilinnassa 😂
- Anonyymi00015UUSI
Kyllähän se harmittaa jos on pettämällä sössinyt asiat. Mahdollisesti jopa sellaiseen josta oli aidosti kiinnostunut.
- Anonyymi00021UUSI
Eihän ketään voi pettää ilman aloitettua suhdetta.
- Anonyymi00019UUSI
Niin kauan kuin olen sinut tuntenut, en ole pettänyt kumpaakaan teistä.
n>m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518