Uutissuomalaisen Keskisuomalaisen ja muiden lehtien julkaiseman USU-gallupin mukaan vain kolme prosenttia suomalaisista uskoo, ettei korruptio vaikuta lainkaan maan poliittiseen päätöksentekoon.
Lähes kaikki näkevät vaikutusta: Kantansa ilmaisseista lähes jokainen katsoo, että korruptiolla on ainakin jokin vaikutus politiikkaan.
Vaikutuksen määrä:
14 prosenttia arvioi vaikutuksen olevan erittäin paljoa.
31 prosenttia arvioi sen olevan melko paljon.
41 prosenttia arvioi sen olevan vain vähän.
11 prosenttia ei osannut sanoa kantaansa.
Suhmuroinnilla päätökset tehdään
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Suomessa on aina tehty päätökset hyväveli-systeemin mukaan joka kunnassa! Se on maan tapa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680