sinulle ja siksi ene edes uskalla
Vastaukset 40
- Anonyymi00001UUSI
Millä tavalla riittävä?
- Anonyymi00002UUSI
Kokonaisuutena
- Anonyymi00003UUSI
Kai sä nyt osaat antaa pillua ja tehdä ruokaa kun olen harrastamassa tai töissä
- Anonyymi00004UUSI
Näin nasse puhuu suhteessa
- Anonyymi00012UUSI
Kenelle mä sitä sitten antaisin sillon kun olet harrastuksissa ja töissä? Tälleen sivusta vaan ihmettelen kun ite en anna ku yhdelle vaik hän ei sitä usko 😇
- Anonyymi00028UUSI
Olipa kyllä houkutteleva
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kenelle mä sitä sitten antaisin sillon kun olet harrastuksissa ja töissä? Tälleen sivusta vaan ihmettelen kun ite en anna ku yhdelle vaik hän ei sitä usko 😇
Naapurille ;)
- Anonyymi00005UUSI
Minun kohdalla semenee näin.
Jotta olisin riittävä eräälle miehelle, minun tulisi olla:
-vähintään 20 vuotta nuorempi
-paljon nätimpi
-urheilullisempi ja hyväkroppaisempi
-seurallisempi, puheliaampi
-iloisempi
-mahdollisesti myös mieluummin mies.
Tällaisen kumppanin minä hänelle toivoisin ja enhän minä mitenkään riitä.- Anonyymi00013UUSI
Kehittäisit ittees etkö vaan valittais
- Anonyymi00014UUSI
Hanki hyvä itsetunto, muuta et tarvitse. Sivusta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ää, etin miehen, jolle riitän. Olen nimittäin äärilaiska.
- Anonyymi00025UUSI
Olivia kuoli tommossien narsistien takia. Miettikää sitä! Naiset päättää mitä ne on. Nainen päättää millaisen miehen kanssa haluaa olla.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Väärin. Ole sellainen kuin olet! Sinä löydät miehen joka rakastaa sinua itseäsi. Katso millaiset parit on onnellisia. Tuo joka käskee muuttua. Ei koskaan tule löytämään oikeaa puolisoa
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ää, etin miehen, jolle riitän. Olen nimittäin äärilaiska.
Tämä on narsistin kommentti
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miten niin?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ps. Se pyörittää koko palstaa. Välillä on mies välillä nainen. Vastailee itselleen. Esiintyy muina. Minulla muutaelämää. Menen ulos. Elämä on siellä :)
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ps. Se pyörittää koko palstaa. Välillä on mies välillä nainen. Vastailee itselleen. Esiintyy muina. Minulla muutaelämää. Menen ulos. Elämä on siellä :)
Nyt erehdyt, mutta sattuuhan sitä.
- Anonyymi00006UUSI
Minäkin olen epävarma. Eniten mielen asioista. Kun olen arka ja omituinen. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00007UUSI
Kuulostat neidille
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuulostat neidille
Olen kyllä mieheksi normaalia lempeämpi. Mutta kyllä sinäkin tulet näkemään millainen sinun olisi pitänyt olla, toivon että et näe sitä vasta kun olet jo helvetissä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen kyllä mieheksi normaalia lempeämpi. Mutta kyllä sinäkin tulet näkemään millainen sinun olisi pitänyt olla, toivon että et näe sitä vasta kun olet jo helvetissä.
Lempeät miehet on ihania, arvostan. Sivusta.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oikea puoliso herättää oikeat energiat. Sinä yritit alistaa vain olemaan sinun orja. Joitain vain ei saa poljettua. Väistin siis luodin.. olen vapaa paskasta :D
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja siitä helvetistä... se alkoi jo sinulla :)
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toivooko lempeä toisen helvettiin?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toivooko lempeä toisen helvettiin?
Tuossa toivotaan päinvastoin. Luetun voi yrittää ymmärtää.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuossa toivotaan päinvastoin. Luetun voi yrittää ymmärtää.
Ai jaa.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja siitä helvetistä... se alkoi jo sinulla :)
Håmåilu xD
- Anonyymi00008UUSI
Olisiko itsetutkailun paikka. Tuskin toinenkaan haluaa jos olet epävarma.
- Anonyymi00011UUSI
Ihan täältä sivusta vain, että tämähän tässä on julminta, kun epävarmuus ja itsensä kelpaamattomaksi ajatteleminen ei todellakaan lisää ihmisen viehättävyyttä ja houkuttelevuutta. Paha noidankehä syntyy. Itseensä tyytyväinen ja itsensä hyväksyvä taas koetaan viehättävänä ja mielenkiintoisena.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihan täältä sivusta vain, että tämähän tässä on julminta, kun epävarmuus ja itsensä kelpaamattomaksi ajatteleminen ei todellakaan lisää ihmisen viehättävyyttä ja houkuttelevuutta. Paha noidankehä syntyy. Itseensä tyytyväinen ja itsensä hyväksyvä taas koetaan viehättävänä ja mielenkiintoisena.
Minä taas en pidä epäviehättävänä epävarmuuksia toisissa.
- Anonyymi00009UUSI
Onko se niin kamalaa jos ei ole toiselle se oikea ja riittävä parisuhteeseen? Ole riittävä itsellesi. Ja sille oikealle.
- Anonyymi00018UUSI
Et sinä riitäkään. Siksi haluan pitää myös mieheni.
- Anonyymi00020UUSI
1. Mene hoitoon, olet hyvin sairas
2. Paranna itsetuntoasi. Ymmärrät, että kelpaat omana itsenäsi.
3. Rakasta itseäsi, säteile rakkautta.
4. Elämäsi rakkaus tulee luoksesi.- Anonyymi00021UUSI
Et tunne aloittajaa. Joten hoidon suosittelu ja analyysit eivät ole paikallaan.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Et tunne aloittajaa. Joten hoidon suosittelu ja analyysit eivät ole paikallaan.
Voin vaikka tuntea. Ei täällä paljon muut kirjoittele, kuin se epävakaa.
- Anonyymi00031UUSI
Tämä on totta aina kun minua lähestyttiin itsetuntoni oli korkealla.
- Anonyymi00022UUSI
Ensin pitää riittää itselleen. Vasta sitten voi olla jotain muille. Muuten olet vain kerjäläinen, eikä sellaista kukaan halua loputtomiin vaivoikseen.
- Anonyymi00033UUSI
Tuo oli vitsi lähinnä
- Anonyymi00040UUSI
Atni ja ytmi eivät sovi hyvin yhteen.
- Anonyymi00041UUSI
Hyvin mahdollista kun joudut sitä kerran pohtimaan oletettavasti et riitä edes itsellesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518