Taitaa niin olla, että sydämessä on koettu onnenhetkiä. Taitaa olla, että rakkauden nälkä on tyydytetty. Olet saanut kokea olevasi super ihana.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Viimeyönä kyllä. Huokaus nyt ulos
- Anonyymi00002UUSI
Eilen tuntui pitkästä aikaa kyllä siltä. 🥰Eikä johtunut kenestäkään tietystä ihmisestä. Yleisesti vain tunsin olevani omieni joukossa, hyväksytty ja rakastettu.🩷
- Anonyymi00003UUSI
Sama minulla 🥰 ihan vain hyviä ystäviä kun tulee vastaan joista en ennen osannut nauttia kun kaikki muut ihmiset oli paskoja kuulema. Me olimme kuulema parempia kuin he
Nyt🙏he ovat parasta. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sama minulla 🥰 ihan vain hyviä ystäviä kun tulee vastaan joista en ennen osannut nauttia kun kaikki muut ihmiset oli paskoja kuulema. Me olimme kuulema parempia kuin he
Nyt🙏he ovat parasta.Miten tuollaiseen "harhaan"paremmuudesta päätyy ja kauanko siinä on pitänyt elää?
Ja miten olet saanut muutettua tuota omaa käsitystäsi?
- Anonyymi00004UUSI
Juuri näin. Se on ainakin suurelta osin sinun ansiotasi :)
- Anonyymi00005UUSI
Kiitos mun Rakkaus ❤️ Joo se johtuu siitä, että ollaan lähennytty niin paljon ja se, että myönsit rakastavasi ❤️
- Anonyymi00006UUSI
Oot katsellut jonkun muun silmiä kyllä jos muka loistavat sun mielestä.
Eipä täällä kyllä rakkautta tai onnen hetkiä ole näkynyt pitkiiiin aikoihin. Enkä ole varsinkaan tuntenut taikka kokenut olevani mitenkään tärkeä tms.
Tai voikohan silmät loistaa jonkun muun mielestä silloin kun on hetkinen aikaa ennenkuin ne sammuvat? - Anonyymi00008UUSI
Olen niin rakastunut,et sydän roihuaa🔥 ❤️🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518