Hyvin varustettu Mies etsii!
Vastaukset 38
- Anonyymi00001UUSI
Voih, ollapa vanhempi frouva....
Varmaan varttunermpi miehekäs komea ja kookas - ehkä ukkomies siellä huhuile?
Sellainen olisi mitä parhain ja sopivin myös mun mielitekoihkn...
Miten on oletko hyvinkin kokenut vai vastako aloit etsiskellä tätä seuraa?- Anonyymi00002UUSI
Eihän siinä ikärajaa mainittu...kuka kyselee?
- Anonyymi00003UUSI
Tuota...aloittaja on tullut täällä tunnetuksi viehtymyksistään erittäin nuoriin tyttöihin, jopa 14-vuotiaisiin, eli kannattaapi olla tarkkana! Valehtelee myöskin ikänsä ja asuinpaikkansa eli senkään suhteen ei ole rehellinen!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuota...aloittaja on tullut täällä tunnetuksi viehtymyksistään erittäin nuoriin tyttöihin, jopa 14-vuotiaisiin, eli kannattaapi olla tarkkana! Valehtelee myöskin ikänsä ja asuinpaikkansa eli senkään suhteen ei ole rehellinen!
No ompas mielikuvitusta, jos sekoitat kaikki miehet yhteen tiettyyn joka toi sulle tms. pettymyksiä!?
Tuskin 14-vuotoaat tai muut teinit ovat "rouvia" vielä kulttuurissamme?
===///===
No edellä kommentoi ilm. ap, vielä "ettei ikää mainittu" jne.... no ei mutta itseäni kiinnostaa varttuneempi eli isokin mies silleen...! Itsekin kypsissä kymmenissä. En ole suoraan etsimäsi tämän mukaan mutta kerroin tämän nyt yhtenä monista variaatioista joita edustan.
Ok. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ompas mielikuvitusta, jos sekoitat kaikki miehet yhteen tiettyyn joka toi sulle tms. pettymyksiä!?
===///===
No edellä kommentoi ilm. ap, vielä "ettei ikää mainittu" jne.... no ei mutta itseäni kiinnostaa varttuneempi eli isokin mies silleen...! Itsekin kypsissä kymmenissä. En ole suoraan etsimäsi tämän mukaan mutta kerroin tämän nyt yhtenä monista variaatioista joita edustan.
Ok.Hienoa! Täällä jollain tyypeillä tuo mielikuvitus laukkaa. Sulle suukko klitoriksele!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
===///===
Ok.Suukko edelleen nänneille!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hienoa! Täällä jollain tyypeillä tuo mielikuvitus laukkaa. Sulle suukko klitoriksele!
Eipä ole mitään mielikuvituksen tuotetta tuo kertomani, itse tuo Vantaan äijä on kertonut täällä "mieltymyksistään" ja yritti vokotella tänne kirjoittanutta 14-vuotiasta, eli siinäpä totuutta!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suukko edelleen nänneille!
Suukko sun persreiälle!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eipä ole mitään mielikuvituksen tuotetta tuo kertomani, itse tuo Vantaan äijä on kertonut täällä "mieltymyksistään" ja yritti vokotella tänne kirjoittanutta 14-vuotiasta, eli siinäpä totuutta!
No mä en tiedä noista asioista! Onkos sulla paljonkin noita mielikuvitusystäviä?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
===///===
Ok.Ootkos täällä vielä?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No mä en tiedä noista asioista! Onkos sulla paljonkin noita mielikuvitusystäviä?
Mitä helvetin mielikuvitusystäviä! Itse tuo tämän ketjun aloittanut "hyvinvarustettu" tyyppi kertoili palstalla mieltymyksistään alaikäisiin, eli sinäkö hyväksyt sen asian?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ootkos täällä vielä?
Älä kysele joutavia pedauspatja!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerro sille 14-vuotiaallesi sexi-sivun säänöissä on selkeesti kerrottu K18 vuotta saavuttaneet voi kirjoitella!
TÄMÄ EI OLE LASTEN leikki-DISKO JA HOITOPAIKKA!
- Anonyymi00006UUSI
Aloittaja tunnetaan täällä nimellä 22/6.
- Anonyymi00012UUSI
Tarkoitaako se 22/6 kyrvän kokoa vai mitäs se tarkoittaa?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sitä hän tarkoittaa sillä kaiketi, tosin ei osaa kirjoittaa koskaan tuon perään että kyse on senttimetreistä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kahdeskymmenestoinen kesäkuuta tai sen Vantaan ukon älykkyysosamäärää!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitä hän tarkoittaa sillä kaiketi, tosin ei osaa kirjoittaa koskaan tuon perään että kyse on senttimetreistä.
Kieltämättä aika iso jötkäle jos metreissä mitataan?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siis ÄO 206...
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siis ÄO 206...
Ei kun 22 ja kuus kysymystä män huti!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Siis ÄO 206...
22/6 ei käänny millään tavalla luvuksi 206, 22/6 on numeromerkintänä epämääräinen, koska se voi tarkoittaa montaa eri asiaa ilman kontekstia: yleisin tulkinta on päivämäärä 22.6., mutta se voi olla myös jakolasku (22÷6 ≈ 3,67), suhdeluku 22:6, harvinaisesti kellonaika 22:06, joissain järjestelmissä viikko/päivä‑koodi. Ilman lisätietoa pelkkä 22/6 ei yksiselitteisesti tarkoita mitään, vaan jää täysin tulkinnanvaraiseksi.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
22/6 ei käänny millään tavalla luvuksi 206, 22/6 on numeromerkintänä epämääräinen, koska se voi tarkoittaa montaa eri asiaa ilman kontekstia: yleisin tulkinta on päivämäärä 22.6., mutta se voi olla myös jakolasku (22÷6 ≈ 3,67), suhdeluku 22:6, harvinaisesti kellonaika 22:06, joissain järjestelmissä viikko/päivä‑koodi. Ilman lisätietoa pelkkä 22/6 ei yksiselitteisesti tarkoita mitään, vaan jää täysin tulkinnanvaraiseksi.
Tätä lisää 👏👏👏
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siis D-95? tarkoittaa kivankokoisia rintoja?Eikös kaikki tiedä sen?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Missä joku on kirjoittanut D-95?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
ootkoha saanu ikinä pillua...et taida nussia ku pilkkua...syä lisää mikropitsaa pikkumuna...
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ihan sekaisin olet kaheskytätoinenkesäkuuta-ukko! Eipä toisaalta ihme kun viina vie "miestä" ja kaiket päivät vietät sisätiloissa, niin nuppi pehmiää!
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
ootkoha saanu ikinä pillua...et taida nussia ku pilkkua...syä lisää mikropitsaa pikkumuna...
Silloin kun 80 pillua tuli täyteen eli saanut siis piparia... Mä unohdin laskea panemiset...jotain 150 piparia aika lähellä lukemat...
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tai syntymäaika?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Silloin kun 80 pillua tuli täyteen eli saanut siis piparia... Mä unohdin laskea panemiset...jotain 150 piparia aika lähellä lukemat...
Aloittajahan ei ole koskaan koskenut edes naiseen, päässä ja munassa sen verran vikaa että ei kelpaa kellekään.
Eikä hänellä ole varaa edes huoriin. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aloittajahan ei ole koskaan koskenut edes naiseen, päässä ja munassa sen verran vikaa että ei kelpaa kellekään.
Eikä hänellä ole varaa edes huoriin.Totta toki etten oo huorista maksanut... En oo käynyt siis huorissa... Mutta kyllä ihan normi naisetkin antaa joskus.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Totta toki etten oo huorista maksanut... En oo käynyt siis huorissa... Mutta kyllä ihan normi naisetkin antaa joskus.
No eivät ne "joskus"-naisetkaan normaaleita ole kun juoppo pedauspatja kelpaa...!
- Anonyymi00007UUSI
Tässä on vapaa ja rehellinen, ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen, ja mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on on 68 kiloa ja ikää on 50 vuotta - Anonyymi00027UUSI
Kateellisten panettelua!
- Anonyymi00031UUSI
Kuka on kateellinen SINULLE, juopolle pedarille?
- Anonyymi00032UUSI
Niin tuntuu olevan...
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Onko se se peippo judari?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinä tunnut olevan kateenlinen...naisseuraa mietin ja joku pikkukyrpäinen homo kirjoittaa.
- Anonyymi00038UUSI
Trolli:
"Olen asiallinen ja ystävällinen ja mukava,,ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin."...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680