Kokenut niin suurta riittämättömyyden tunnetta kuin sinun kanssasi mies. Se kokemus on aika hajottava.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Aivan turhaan. Mun mielestä oot aivan uskomaton, oon todennut sen kerta toisensa jälkeen niin monesti.
Se on varmasti minun tyhmyys jotka on nuo sinun tuntemuksesi aiheuttaneet ja luulen, että jos kertoisin jotain niistä asioista, joita en voi täällä kertoa mielesi saattaisi muuttua. - Anonyymi00002UUSI
Niin, millähän sitä tunnetta ois voinut ehkäistä... Nyt kieli keskellä suuta ja mieti tarkasti, se on ihan siinä käsien ulottuvilla se vastaus
- Anonyymi00003UUSI
Onko pakko olla niin pläski?
- Anonyymi00004UUSI
Onko naisia esittävä aloittaja taas tämä tunne menossa, että täytyy ikäänkuin prosessoida höyryjä pihalle? Lapsikin osaa oikolukea, ei tarvitse olla ns ihmistieteen ammattilainen
- Anonyymi00006UUSI
Sitähän jaksat itseltäsi kysyä näköjään päivittäin.
Kannattaisiko asian eteen tehdä jotain..
- Anonyymi00005UUSI
Onko kuka sitten tuo mies kun näistä ei ota selkoa.
- Anonyymi00007UUSI
Sinun pitää tosiaan tsempata aika lailla, jotta pysyisit matkassani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649