Kaikkihan tietää kynätestin, jossa rintojen riippumista testataan pysyykö kynä siellä?
Mikä näistä esineistä pysyy rintojesi alla niiden omalla painolla: (ei mikään), Kuitti, AAA-patteri, kynä, voiveitsi, roope-setä -taskupokkari, kaukosäädin? Joku muu, mikä?
Ikäsi ja kuppikokosi?
KynätestiGallup
10
4622
Vastaukset
- lausuntoja
1,5 hv perämoottori pysyi ihan hyvin vaimon rintojen alla omalla painollaan.
Vaimo piteli moottoria höyläpenkkiä vasten. Minä vaihdoin vaihteistosta samalla öljyt.
Ihmeiden aika ei ole ohi! 35 heppanen on ostoslistalla! - ttttt
ei mikään.
70C, 17v. - ...
75B 21v.
- Laba
80c 21v
- tyttö18v.
Noloa myöntää mutta joskus ehkä vuosi sitte kokeilin että pysyyko se kynä rintojen alla, pysyi. kuitti?No aivan varmasti pysyy!
Patteri pysyy, olen melkein varma että taskupokkarikin pysyy siellä, kaukosäädin?hmm..pitää koittaa, mutta kyllä nää oikeesti roikkuu niin pahasti jo ja olen vasta 18.. vi****aa! - narttu
80A 50v
- ninni
Kynä pysyy muita en ole edes testannut.
t:24v75D - D90
Kyllä täysinäinen olutpullo täytyy tosinaisen tissin alla pysyä!
- Bädmän
jos olisi vaikka nakubaarissa tarjoilijana, voisi kantaa enempi kaljaa pöytään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362499- 1282313
- 1582054
- 371771
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201688- 321121
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24942- 114904