Kuitenkin ne ovat ensimmäisenä vaatimassa palveluja.
Jos cityvihreät olisivat aitoja, niin ne vaatisivat Hesan katujen päällysteiden purkua luonnon tilaan, pyöräteiden purkamista ja ytimen palauttamista luonnontilaan. Mutta eiväthän ne niin tee, kuten säiltä katetut ja lämmitetyt kadut vaan ovat niin kivoja. Ne kyllä vaativat, että muiden on sopeuduttava ja mukautettava elämänsä heidän arvojensa mukaan.
Itse en ole koskaan vaatinut ketään elämään kuten minä tai muuttamaan arvojaan niin kuin itse tunnen. Mikähän siinä on, voin jutella äärivasemmistosta äärioikeistolaisten kanssa vapaasti, jopa sukupuoleen katsomatta ihan missä tahansa, mutta kohdatessa näitä cityvihreitä (ja joitakin vasureita), heillä tulee aina aate edellä. Ovatko ne sekopäitä vai muuten vain aivopestyjä pöljiä korvanapit korvilla. Eikö niillä ole omaa elämää elettävänä?
Miksi vihreät eivät maksa mistään mitään?
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Tyhmyys on vahvana heissä. On sen muutkin huomanneet.
- Anonyymi00003UUSI
Enpä kyllä kehuisi aloittajaakaan viisaudesta.
Vihreiden politiikkaa on samanlaista mitä Persulla.
Toinen mesoo ilmastosta ja toinen maahanmuuttosta.
Ilmastohöpiä on jo syöty, seuraavaksi maahanmuutto, koska kuulemma heitä ei enää tule.
- Anonyymi00002UUSI
Oletko taas nauttinut muutaman pirkkaoluen liikaa.
Senverran lapsellista taas tuli kirjoitettua.
En ole Vihreitten kannattaja, ajan polttomoottori autolla ja moottoripyörällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261464- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116821
- 111812
- 18460
- 37433
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90412