Fetissit ja/tai kiihottumisen kohteet

Anonyymi-ap

Kertokaa omia fetissejänne ja vaikka sukupuoli.

75

1282

Vastaukset 75

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ddlg,vaipat,tutti,piiskaa,kässärit eli käsiraudat,lääkärileikit,sotaleikit.. T.heteronainen viiskyt

• Anonyymi00005

Lääkärissä ddlg...pimppiin katetri ja piikki klitorikseen..(aikuiselle pikkutytölle rokotus..), kuumemittari pyllyyn...Tykkäätkö kukaan mies moisesta t.heteronainen viiskyt

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Lääkärissä ddlg...pimppiin katetri ja piikki klitorikseen..(aikuiselle pikkutytölle rokotus..), kuumemittari pyllyyn...Tykkäätkö kukaan mies moisesta t.heteronainen viiskyt

Kyllä oikeasti kinkyilyt kiinnostaa. Nainen rannikolta? M55

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Yes,sir? Tuttuja?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itken ja laitan vastaan..sidot mut pöytään kiinni,tai sitten hoitaja pitelee kiinni,kun lääkäri setä tutkii ja pistää..

• Anonyymi00018

Voisin toteuttaa toiveesi kaikki mitä kirjotit käy.Mies 66v.Eteläsuomi.

• Anonyymi00023

Fetissi se on tuokin. Ei ehkä ihan tavanomainen.

• Anonyymi00028

Minulla nilkka rannetanko voisin laittaa ne sinulle olisit hyvin pylly pystyssä olisi hyvä tutkia paikkojasi sivaltaa vitsalla pakaroita haluatko kokeilla.Mies 02al

• Anonyymi00039

Kyllä tuon voisin sinulle antaa olisi kiihottava fantasia.67v. Mies varsinaissuomi

• Anonyymi00044
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itken ja laitan vastaan..sidot mut pöytään kiinni,tai sitten hoitaja pitelee kiinni,kun lääkäri setä tutkii ja pistää..

Mua kiinnostaa osittain sama ja oon nainen. Ehkä itkien pissaaminen pitkän pidätyksen jälkeen. Jopa katetri.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mua kiinnostaa osittain sama ja oon nainen. Ehkä itkien pissaaminen pitkän pidätyksen jälkeen. Jopa katetri.

Voin tehdä sinulle tuon.Mies 02al

• Anonyymi00046
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minulla nilkka rannetanko voisin laittaa ne sinulle olisit hyvin pylly pystyssä olisi hyvä tutkia paikkojasi sivaltaa vitsalla pakaroita haluatko kokeilla.Mies 02al

Mieluummin selällään.Tahdon nähdä..

• Anonyymi00047
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ddlg nainen viiskyt,tykätä myös n.s huora buutseista.Nyörisaappaat,mustat polven yli lakeria..nam..musta ne on sexyt.Tykkään myös pikkutytön vaatteista,kuten glitter maiharit, tyllihame..vaaleanpunaiset...teippivaipat alle tietysti..koska oon pieni..

• Anonyymi00048
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kiinnostaa..Jos oot söpö ja sinkku ja älykkö..

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mieluummin selällään.Tahdon nähdä..

Sopii selällään.Mies 02al

• Anonyymi00055
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä minä tykkäisin olisi mukava tuottaa nautintoa näistä ajatuksistasi sinulle.Itse olen terve siisti kuusikymppinen mies.02al

• Anonyymi00060
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Vieläkö haluat.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ddlg nainen viiskyt,tykätä myös n.s huora buutseista.Nyörisaappaat,mustat polven yli lakeria..nam..musta ne on sexyt.Tykkään myös pikkutytön vaatteista,kuten glitter maiharit, tyllihame..vaaleanpunaiset...teippivaipat alle tietysti..koska oon pieni..

Täällä toinen nainen ketä sama kiihottaa varsinkin little ja vaipat ja pikkutytön vaatteet

• Anonyymi00073
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Vieläkö haluat.

Tosi paljon haluan. Se miten jaksan pidättää vaihtelee mutta miten toteuttaisit

• Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Täällä toinen nainen ketä sama kiihottaa varsinkin little ja vaipat ja pikkutytön vaatteet

Haluisitko että vanhempi mies laittaisi vaipan ja hoivaisi muutenkin tyttöä.02al

• Anonyymi00002

Naamalla istuminen, piiska, anaali,kahleet, pissa, sträppi, tissien sitominen ja nipistimet. M55

• Anonyymi00003

Naiset 20-50v legginseissä ja niiden ohella valkoiset sukat ja hokan tai asicsin lenkkarit

Mies 49v

• Anonyymi00004

Esiliinat, ruokalaput
      Mies 50+

• lateksi , pvc tai nahka asut , sukupuolella ei väliä

• Anonyymi00009

Pullukat naiset, lihavat pehmeät muodot , masut, voisin syöttää sulle kaikkia herkkuja. Terv Hese

• Missäpäin asut ja ikäinen?

• Anonyymi00010

Saisi koskea toisen miehen kulliin, runkata sitä, olis vielä ajeltu paljaaksi.

• Anonyymi00011

Kyllähän se nahka, keinonahka, pvc ja kumi! Sukupuoleen katsomatta!

• Anonyymi00016

Olla tyttönä-naisena miehelle ja antaa poikapillua, haluan että mies ottaisi minut kuin naisen ja hellisi minua.

• Anonyymi00019

Eksän antama sääliseksi.

• Anonyymi00021
    • Anonyymi00022

Alistua naiselle aina parempi mitä kovempi kuri piiskaa panna pyllyyn nuolettaa alapääsi kunnolla.Hoikka siisti kuusikymppinen mies.02AL

• Anonyymi00024

Oikeesti ku joku sitos mun tissit kunnolla ja sitte antas niille piiskaa ja satuttas nännejä niin että sen muistas vielä viikopäästäkin pukiessa ku liivien laitto sattuu. Esim sähköiskut nänneille, kohtuu lievät kuitenkin. Haaveilla aina saa, vaikka tietää ettei toteudu ikinä.

• Anonyymi00025

Voisin vaikka kurittaa tissejäsi.Mies 60v.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Voisin vaikka kurittaa tissejäsi.Mies 60v.

Oi, olis kyl ihanaa. Mut kuten sanoin, tiedän ettei toteudu. Eikä ehkä kaiken toteutua tarviikaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oi, olis kyl ihanaa. Mut kuten sanoin, tiedän ettei toteudu. Eikä ehkä kaiken toteutua tarviikaan.

Toteutan.Mies 60v.

• Anonyymi00038

Voisin tehdä tuon.

• Anonyymi00026

40+ naisen alisteisena olemisen fantasioita on eroottiset ja tantriset hieronnat, lelut ja välineet, medical teemaiset hetket ja toimenpiteet vaippa ja sen mukainen nöyryytys, hellät peppuleikit. Nämä kaikki yhdessä olisi vielä superfantasiaa.

• Anonyymi00030

Oma kiihottava fantasia saa ajatuksena kostumaan jalkovälini, olisi kiihottavaa jos mies sheivaisi mut karvoista mieleisekseen ja lopuksi antaisi kunnon hoidon suuseksiä myöten, saaden multa ratsastuksen kiitokseksi syliin istumalla, saaden sisääni loppu rasvauksen. N 46

• Anonyymi00031

Missä päin nainen 46 on.Tekisin tuon ilomielin.Mies 61v. 02AL

• Anonyymi00032

Naisten varpaat ja jalkapohjat. Nam nam!

• Anonyymi00033

Kiihottaa ajatus olla ageplay roolileikissä tuhmana isinä nuorelle tytölle.

M49Tre

• UUSI

Miten nuorelle? Leikissä 5-7..

• Anonyymi00077
        UUSI
        Little_Maria kirjoitti:

Miten nuorelle? Leikissä 5-7..

Kyllä kai täysi ikäinen täytyy olla.Voisin olla tuhma isi 63v. 02al

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kyllä kai täysi ikäinen täytyy olla.Voisin olla tuhma isi 63v. 02al

Millee tuhmana?

Eikö daddy oo kiltti?

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Millee tuhmana?

Eikö daddy oo kiltti?

Voisin pyytää tytärtä olemaan alasti.63v.02al

• Anonyymi00034

Kaikenlaiset sukkahousut sekä pikkarit miehillä ja naisilla. Olen pukenut sukkiksia ihan pikkupojasta lähtien. Näiden lisäksi erinäisiä muita ”apufetissejä”

• Anonyymi00035

Mami voisi antaa vähän piiskaa tuhma poika ja joutuisit sen jälkeen nuolemaan sheivattua pilluani niin kauan että saan orkut, sen jälkeen mami hoitaisi lastit ulos.

• Anonyymi00037

Oi missä tämä mami on.Saisit tehdä tuon minulle vitsaa ja määräät nuolemaan orgasmin sinulle.Mies 02al

• Anonyymi00051

Seisoo jo mani kun ajattelen mitä tekisit pojalle.Oliskos sinulla mami KIK.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Seisoo jo mani kun ajattelen mitä tekisit pojalle.Oliskos sinulla mami KIK.

Mamin fetissi, kiihottuminen saa piksut kostumaan jos saa antaa tuhmalle pojalle vähän piiskaa, riisuisin ne tuoksuineen tutkittavaksi puhuen vähän tuhmia, samalla saisit vitsaa pepulle, ai rupesiko kyrpäsi seisomaan, nyt joudut nuolemaan pilluani, kun et malttanut olla nuuhkimatta niitä, sivallus piiskasta, nuolet kunnolla joka puolelta loppuun asti, olet mamin käskettävänä.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mamin fetissi, kiihottuminen saa piksut kostumaan jos saa antaa tuhmalle pojalle vähän piiskaa, riisuisin ne tuoksuineen tutkittavaksi puhuen vähän tuhmia, samalla saisit vitsaa pepulle, ai rupesiko kyrpäsi seisomaan, nyt joudut nuolemaan pilluani, kun et malttanut olla nuuhkimatta niitä, sivallus piiskasta, nuolet kunnolla joka puolelta loppuun asti, olet mamin käskettävänä.

Nuuhkisin kyllä mamin pikkareita olen varma kalu nousee pystyyn.Tee minusta nöyrä kiltti poika joka joutuu nuolemaan pyllysi pillusi ja kunnolla niin pitkään kuin mami määrää,eikä poika saa runkata välillä.Mami määrää.Mies 02al

• Anonyymi00036

24/7 äärimmäisen naiselliset naiset.

• Anonyymi00043

Ah… sama.

Nainen joka pukeutuu täydellisen naisellisesti vuorokauden joka hetkellä ja on muutoinkin aina huoliteltu. ❤️

• Anonyymi00040

Niinpä niin.

• Anonyymi00041

Joopa joo

• Anonyymi00042

Tykkään panna varattuja naisia perseeseen. Oli ne harrastaneet sitä mihenensä kanssa tai ei. Lastit kakkoseen ja rouva kotiin ukko kullan luo

• haluis kunnol astutettvaks nartuks ;)
      uroksil ja omistajil

• Anonyymi00050

Sukat, sheivaus, bdsm
      P18

• Anonyymi00054

Täydellinen alistuminen tomeran naisen edessä.Tämmästä naista kaipaan.Turku

• Anonyymi00056

Olen 64ukm, haluan läheisyyttä, eroottinen kosketus ja vaikka pussailla vartalon joka paikkaan, kiihottaa ja sen jälkeen ihan kaikkea. Etelä-Pohjanmaalla. Paikka on keskiviikko illasta torstaina aamuun

• Anonyymi00057

Kiihottavaa olisi alistaa miestä ensin, tottelisit varatun naisen käskyttämänä kiltisti, et tee mitään ilman lupaani, jos haluat selvitä ilman vitsaa, nuolisit mistä käsken ja lopetat vasta kun annan luvan levätä, jos olen tyytyväinen palveluuni, saat edetä haluamallasi tavalla nautintoon, mitä haluaisit tehdä kiimaiselle nartulle ? Fetissi N

• Anonyymi00058

Ihana nainen ota minut palvelukseesi,vitsaa saat käyttää niin kuin haluat nuolettaa voi joka paikan jos laiskuttaa annat vitsaa tuntuvasti,minulla voit toteuttaa fetissin niin kuin haluat.Lopuksi haluan tuottaa nautintoa orgasmin niin että täriset.Olen terve hoikka 62v.Mies

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Ihana nainen ota minut palvelukseesi,vitsaa saat käyttää niin kuin haluat nuolettaa voi joka paikan jos laiskuttaa annat vitsaa tuntuvasti,minulla voit toteuttaa fetissin niin kuin haluat.Lopuksi haluan tuottaa nautintoa orgasmin niin että täriset.Olen terve hoikka 62v.Mies

Olen Loimaan läheltä pääsen liikkumaan kyllä.62v.Mies

• Anonyymi00061

Kuinka saisiko sinuun yhteyettä jollakin tapaa.Hoikka 62v.Mies

• Anonyymi00062

Minä miehenä olen aina kiihottunut ja fantasioinut siitä, kun ajattelen kuinka poika/miesjoukon jossakin luonnossa ottavan minulta kyselemättä housut pois, ja läiskisivät paljaat pakarat punaisiksi. Sitten käyttäisivät minua porukalla seksuaalisesti hyväkseen, naisivat ja runkkaisivat minut perusteellisesti.

Eihän se voi toteutua, mutta helppo saada itsensä kiihottumaan milloin tahansa fantasioimalla tuosta.

• Anonyymi00064

Synnytys!
      N30

• Anonyymi00067

Haluutko että autan synnytyksessä.Mies

• Anonyymi00065

Että mies hyväilisi trikoiden verhoamia jalkojani reisistä nilkkoihin ja lopulta palvoisi paljaita jalkojani ja varpaitani. M50+

• Anonyymi00075

Kahden miehen välisenä tää oisi ihanaa oikeasti ja molemmin puolin

• Anonyymi00068

Kaikki noi on mukavia touhuja.

• Anonyymi00069

Naapurin täti kurittaisi poikaa remmillä joutus olemaan tätin polvella pylly pystyssä.Turku+lähiseutu.

• Anonyymi00070

Kyllä minua saisi nainen käsitellä niin kuin haluaa.Oisi kyllä hienoa kun joutuu olemaan alistettuna.Mies varsinaissuomi.

• Anonyymi00071

Mua kiihottaa kun laittaudun naisellisesti ja pääsen esittelemään itseäni miehille. -M26

• Anonyymi00076

Kyllä olis mukava alistua varatulle rouvalle. Mies 60v.02al

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      78
      1240
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      47
      940
    3. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      14
      812
    4. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      802
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      801
    6. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      149
      746
    7. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      719
    8. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      38
      709
    9. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      64
      709
    10. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      121
      605
    11. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      605
    12. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      203
      598
    13. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      52
      559
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      545
    15. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      518
    16. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      170
      518
    17. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      118
      505
    18. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      500
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      466
    20. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      65
      451
    Aihe