Siihen mahdollisuuteen?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Mihin?
- Anonyymi00003UUSI
Talvella
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Talvella
Olit jo saastunut sen toisen kanssa. En halua samoja pöpöjä, enkä mitään kiertopalkintoa, vaikka meillä olikin kemiat kohdallaan. Olin rakastunut siihen minään sussa minkä tapasin ja koin irl. En siihen mitä täällä saa lukea. Ne on kaksi aivan eri, mutta tuleeko täällä totuus esiin. Olen käsittänyt että Kunge A on ystäväsi. Ja totuushan tulee lasten ja humalaisten suusta…sanonta kuuluu. Aina muistan hyvällä sitä irl hahmoa susta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olit jo saastunut sen toisen kanssa. En halua samoja pöpöjä, enkä mitään kiertopalkintoa, vaikka meillä olikin kemiat kohdallaan. Olin rakastunut siihen minään sussa minkä tapasin ja koin irl. En siihen mitä täällä saa lukea. Ne on kaksi aivan eri, mutta tuleeko täällä totuus esiin. Olen käsittänyt että Kunge A on ystäväsi. Ja totuushan tulee lasten ja humalaisten suusta…sanonta kuuluu. Aina muistan hyvällä sitä irl hahmoa susta.
Oli miehelle tämä.
- Anonyymi00002UUSI
Koska kuvittelin ettei ole niin kiire ja et katoa minnekään.
- Anonyymi00004UUSI
Etten lähtisi pois vai?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etten lähtisi pois vai?
Niin. En voinut ajatella että tekisit niin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä muuta vaihtoehtoa oli ja se säätösi vielä halusi
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä muuta vaihtoehtoa oli ja se säätösi vielä halusi
Et ole hän.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Samaan eräälle. Olinko sanonut ja varoittanut asiasta aiemmin? Millaisella älykkyydellä hoidit asian? Tuliko yllätyksenä?
- Anonyymi00005UUSI
en tiiä hänen miehen pylly toppahousuissa oli kyllä aika vtun sexy. mutta se meni ohi ja hyvä niin.
- Anonyymi00006UUSI
On mennyt minulta ohi.
- Anonyymi00009UUSI
Koska sellaista ei ole näkynyt irl.
- Anonyymi00011UUSI
Mulla oli silloin vielä moraalia aika paljon... siksi en langennut sinuun silloin.
- Anonyymi00012UUSI
Enäänkö ei siis ole
- Anonyymi00013UUSI
Mutta enää sitä ei ole?
- Anonyymi00017UUSI
Millainen se mahdollisuus oli? Mitä sanoit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649