Miten on ?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Vai mitä tunnet
- Anonyymi00002
Jatkuvasti Rakastan.
- Anonyymi00003
Ja syytit irl ettei ole totta. Sitä et saa anteeksi
- Anonyymi00004
Tämä taisi olla mulle eikä aloittajalle. Huomenta Rakas ❤️
- Anonyymi00005
aina, 🤎 🖤 🤍 🖤
- Anonyymi00006
En.
- Anonyymi00007
En.
Kun mä rakastan mun seuraajia. Revittelen ihan vittuna teihin kaikkiin muihin verrattuna ja oon esim baarissa selvinpäin ekana tanssilattialla usein ja vedän ääritunteella
https://youtu.be/FFlPgTPvRJc? - Anonyymi00008
Onko se sitä, jos on jatkuvasti mielessä? Vai kaipaanko vain tottumuksesta ja kun en ole pystynyt enää päästämään ketään lähelleni? En tiedä. Kova kaipaus on totta. Mutta myös se on totta, että aloin voimaan erittäin huonosti tutustuttuani häneen. Tiedä sitten näistä.
- Anonyymi00009
En tunne sua kohtaa mitään. Olet vain yksi tuntematon kirjoittaja muiden joukossa. En edes tiedä mitä sukupuolta olet. Mitä edes saat siitä, jos joku random väittää tykkäävänsä sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3863074
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1822463- 361902
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2831658- 541179
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa282990Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248826- 80823
- 49683
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46601