Itkin sydänsuruni sinua kohtaan 2017, minkä jälkeen tein isoja päätöksiä ja menin eteenpäin. Jotenkin en enää koe yhtä voimakkaasti sinua kohtaan. Olen tällä hetkellä sinkku enkä koe sitä mitenkään ahdistavana, olen vapaa tekemään, mitä itse haluan. En tiedä paljoakaan sinun elämästäsi tällä hetkellä, mutta mitä ikinä teetkin, tee se järkevästi.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Kuule, olet vapaa tekemään ihan mitä haluat. Ja älä suotta toisen elämää enää neuvo ja pohdi. Jokainen huolehtii itsestään. 🚂
- Anonyymi00002UUSI
Tiedän, että mietin toistenkin puolesta asioita. Elämässä on hienoa, kun ei vaan elä itselleen ja saa mm. huolehtia toisista.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tiedän, että mietin toistenkin puolesta asioita. Elämässä on hienoa, kun ei vaan elä itselleen ja saa mm. huolehtia toisista.
"Inga pengar Till kylliks". -slideways
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
"Inga pengar Till kylliks". -slideways
Mutta jotain suolarahaa sentään näistä aforismeista maksetaan sinulle vai ihan pro bonoko hillut täällä spedeilemässä?
- Anonyymi00005UUSI
Ihan niin paljonko kantelu 2017 ahdisti, että? Kieltämättä päätös saatamme ottaa aiheen käsittelyyn on jo saavutus mut ÖÖÖÖ
- Anonyymi00006UUSI
Oon lähinnä sekoillut vaan sinun jälkeesi.
- Anonyymi00007UUSI
Ai oot vai? Liittyykö tähän nyt se tunneteoria, mistä muodostui kaikkien aikojen pisin hätäpskaistunto monin "ponnistuksin"
- Anonyymi00008UUSI
Et ole, olet saanut paljon hyvää aikaiseksi. Mitä sekoiluun tulee, voisitko yrittää korjata mahdollisia sekoilun seurauksia.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai oot vai? Liittyykö tähän nyt se tunneteoria, mistä muodostui kaikkien aikojen pisin hätäpskaistunto monin "ponnistuksin"
"Pyhä-Järven Bonnistus".
- Anonyymi00009UUSI
iina sopii sulle pieni jalka isot muodot kaikkea muuta kun minä
- Anonyymi00012UUSI
Kulttuurin vaihto taitaa olla lähes välttämättömyys. Nykyinen tappaa minut henkisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091795- 1351302
- 1151281
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281036- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.192723- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122600- 21593