Oonko niin äklö?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Et, vaan ihana.
- Anonyymi00002
Miksi et sitten halua?
- Anonyymi00004
Joko te olette A:n kanssa naimisissa?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi et sitten halua?
Haluanpas, mutta sinä et halua, koska olen ison varustuksen omaava mies ja haluan paljon s*ksiä ja olen intohimoinen rakastaja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluanpas, mutta sinä et halua, koska olen ison varustuksen omaava mies ja haluan paljon s*ksiä ja olen intohimoinen rakastaja.
Sen omalla miehellä on sopiva kuulema
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se tykkää parrakkaista paksu tukkaisista komeista lihaksikkaista miehistä niikuin minäkin. Kaljut laiheliini miehet on rumia
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se tykkää parrakkaista paksu tukkaisista komeista lihaksikkaista miehistä niikuin minäkin. Kaljut laiheliini miehet on rumia
Ohi!
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miehenä esiintyvä katkera nainen olet, mutta tiedokseksi en häpeä kaljuani yhtään, eikä muutkaan loukkaukseksi tarkoitetut sanasi osuneet. Mielummin otan ison ja paksun alakerran kuin paksun tukan. Tukka ja järki ei kasva samassa päässä, siitä syystä en myöskään alennu sinua täällä haukkumaan.
Sivusta mies - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miehenä esiintyvä katkera nainen olet, mutta tiedokseksi en häpeä kaljuani yhtään, eikä muutkaan loukkaukseksi tarkoitetut sanasi osuneet. Mielummin otan ison ja paksun alakerran kuin paksun tukan. Tukka ja järki ei kasva samassa päässä, siitä syystä en myöskään alennu sinua täällä haukkumaan.
Sivusta miesOletpas sekava vanha mies. Onko aivot jo kalkkia? Olen nainen enkä edes esiinny miehenä :D
Mitä sä sekoilet - Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö se toinen innostukaan sun kaa paljonlaisiin s*ksipuuhiin eikä halua isoa varustusta?
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kai pitäisi kohdata halut?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletpas sekava vanha mies. Onko aivot jo kalkkia? Olen nainen enkä edes esiinny miehenä :D
Mitä sä sekoiletOlet sellainen ihminen kehen EN haluaisi tutustua.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nyt on kyllä raju omakehu Jos mies on naamastaan perseestä, niin usein hän kasvattaa parran, joka vie huomion pois kasvoista. Jos mies ei ole vetovoimainen, on aivan sama millaiset lihakset hänellä on
- Anonyymi00003
Ei ole nainen yhtään harmittanut että niihin mm:n tutustuttiin nyt niistä on apua ei ne ole edes kirjoilla täällä
- Anonyymi00008
apua missä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
apua missä?
Niitä on niin paljonkin vielä kaiken lisäksi. Sen yhen kavereitakin. Ruotsissa on kans se yks sen sukulainen
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niitä on niin paljonkin vielä kaiken lisäksi. Sen yhen kavereitakin. Ruotsissa on kans se yks sen sukulainen
Kontula ja espoo on täynnä sen frendei. Ne pitää enemmän yhtä kuin suomalaiset. Hyvät suhteet on sinnekkin🤘😄
- Anonyymi00016
Eihän sille mitään mahda jos toista ei kiinnosta, vaik toinen ois kuinka rakastunut.
- Anonyymi00019UUSI
Miten niin, ei kiinnosta?Kyllä kiinnostat ja enemmän vielä. Minua mietityttää se, etten ole sinunlaiselle tarpeeksi kaunis. En usko, että olen tyypiäsi. En uskalla useimmiten katsoa sinnepäin missä ajaat.
- Anonyymi00017UUSI
Et ole äklö. Sinä vain et rakastu minuun, olisit jo rakastunut, jos olisin tyyppiäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3863074
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1822463- 361902
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2831658- 541179
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa282990Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248826- 80823
- 49683
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46601