Rakentaa tulevaisuuden sen kanssa? Toivoisin vain että jos niin on niin sinä minun antaisit olla. Olen pitkään sinulta samaa pyytänyt samaa asiaa.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Oma talo on ostettava ja sen läheltä löytyy muun muassa se jälkeen on hyvä olla olemassa tässä maailmassa
- Anonyymi00005
Must tuntuu, että tää tilanne kyl vaatis sen, että teet tolle B naiselle eli aloittajalle selväksi tilanteen. Tää on todella kuormittavaa myös mulle. En oikein ymmärrä mikä idea on pitää häntä varalla. Meidän juttu on tietääkseni aika vakaalla pohjalla eikä merkkejä loppumisesta näy joten eikö tässä vaiheessa olisi hyvä hetki laskea hänet jatkamaan elämäänsä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Must tuntuu, että tää tilanne kyl vaatis sen, että teet tolle B naiselle eli aloittajalle selväksi tilanteen. Tää on todella kuormittavaa myös mulle. En oikein ymmärrä mikä idea on pitää häntä varalla. Meidän juttu on tietääkseni aika vakaalla pohjalla eikä merkkejä loppumisesta näy joten eikö tässä vaiheessa olisi hyvä hetki laskea hänet jatkamaan elämäänsä?
Totta, teen selväksi tänään täällä sen. Kiitos kun ymmärrät ❤️
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tosi vakaalla pohjalla kun et edes kommunikoi kaipuusi kohteen kanssa irl vaan tuntemattomien kanssa palstalla 😂
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tosi vakaalla pohjalla kun et edes kommunikoi kaipuusi kohteen kanssa irl vaan tuntemattomien kanssa palstalla 😂
Kyllä kommunikoin. Juttelemme myös täällä.
- Anonyymi00002
Kerrotlo vähän tarkemmin tästä, kiitos.
- Anonyymi00003
Katsos kun narsistilla pitää olla ovi auki kokoajan joka paikkaan. Ei se jättäminen nyt vaan onnistu ennekuin se yksi nuorempi on. Varma.
Sitten se on vippaavinaan jonku ja pitää numeron ja osotteen tallessa että pääsee stalkkaamaan ja vaikka yöpuulle ohi ajaellesaan. Kisoihin vaikka matkalla- Anonyymi00004
Majapaikkoja on koko suomi täynnä. Oletko katsonut sen sp?
- Anonyymi00008
Sinä olet saanut jo olla. Et vaan ole huomannut kun kuvittelet kaikkia anonyymejä häneksi.
- Anonyymi00009UUSI
Eli haluatko hänen kanssaan?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eli haluatko hänen kanssaan?
Miten yksinkertainen olet jos et jo ymmärrä ettei sua haluta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362042
- 41630
- 40603
- 42480
- 62472
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60470- 45450
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6427Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14423- 40411