🙄 🔥 🍫 että saunan padan alle syttyy tuli paremmin, kun avaa pellin. Tänään tein asiat väärässä järjestyksessä, niin pelti oli jäänyt kiinni. Siinä neliskanttisia sytyspaloja levystä taitellessani pussin sisällä tuli taas mieleen, miten yksi tyyppi töissä napsutteli suklaalevystä palasia levyn ollessa folion sisällä. Öitä!
Canded Camera - Fire person
https://youtu.be/XCeTF9oL4jQ
Canded Camera - Fire person
https://youtu.be/XCeTF9oL4jQ
Vastaukset 36
Vanhimmat
Hyvä, että Pellit selvis, ni täälläkin netti vetää ihan oikeella tavalla. ;)
-"akku loppuu,sammuu"
No nyt oli kyllä kuin itse olisin ollut piilokamerassa. Nimittäin akku alkoi hyytyö kesken aloituksen kirjoittamista. Tuli niin kiire laittaa chromebook laturiin, että jäi katsomatta tuo laittamani youtube linkki. Se ei ollutkaan niin hyvä, kuin nimestä päättelin. Nyt sinne saunaan.
Tuntuuko siltä että sul on joku syyninki päällä? Voi juku mikäli näi on
Ihan huaneiston ulkopuolinen saunako on gubbe kyseessä..?
Et taida osata suomea. Kommentissani luki "kuin" eli lyhennös "ihan kuin" sanoista. Se tarkoittaa että kyseessä on sattuma.
Kysyppä siltä gubeltasi. En voi tietää millaisessa saunassa hän käy.
Ei kun minä pyysin sinua guben sivupersoona kuvailemaan ympäristöäsi mahdollisimman tarkasti. Vähän erikoiselta kuulostaa esim Espoon kaltaiseksi urbaaniksi ympäristöksi esim vinssikaivosta veden pumppaaminen ja näin. Viittaan ihan ristiriitaisiin kerrontoihisi.
En ole kenenkään sivupersoona. Eikä minulla ole naisena mitään tekemistä gubbesi kanssa. Sitä tosin on turhs sinulle sanoa, kun olet niin deluusiosi lumoissa.
Tiedoksi Espoosta. Espoolaiset ovat Helsingin jälkeen Suomen toiseksi suurin mökkien omistajaryhmä. Arviolta kymmenet tuhannet espoolaiset asuntokunnat omistavat vapaa-ajan asunnon.
Mikset ostanut Lapista asti mökkiä? Oiskohan hinnat olleet jopa halvemmat.?
Kenen sormenjäljet sä sitte vaadit syömääs suklaaseen?
Meilläpäin napsuteltiin itse levystä se pala mikä syötiin.
Kenenkä Wähän-Virtasen kupongilla sekin Voitto tuli?
PS. Pellinki tärkeempi tehtävä on pitää se häkä loitolla.
Sinulla ei vissiin ole niin huolta huomisesta keistä jaarittelet impulsiivisten kuohuntakohtaustesi yhteydessä. Ei voi tietää kuinka sällin käy lopulta
"Quilty of your Lauri". -Itä-Tolkki
Jo aamusta noin sekaisin.
Joo tämä kirjoittelija on se toinen, joka menee aapeeäijän hahmosta sekaisin tällä tavalla. Hyvä jos sinä et oo se toinen. Naispuolinen sellainen
aapee on nainen. Varma tieto.
Ja kerrotko miten olet tämän nk varman tiedon todennut suhteessa guben kulahtaneeseen avattareen? T naiselta reseptiikkaa pöytään sittem kun kerran selvästi niin tärkeä teesi on
Mieti vähän noita omia horinoitasi. Ihan peilistä näkyy, että olen nainen.. Samoin kirkonkirjoista. Olis ne synnärilläkin ihmetelleet jos miehestä olisi putkahtanut vauva.
Kerroit jossain, että sinulla on mökki. Sielläkö lämmitit saunaa? Olisi ihana, jos olisi oma ranta, jossa voisi saunan jälkeen käydä uimassa. Semmoinen idylli tiedätkös...kaikkea voi haaveilla toki.
LS
Kyllä, mökki keskellä Espoota lähellä sellon kauppakeskusta vai miten tämä homma menikään apäijä?
Aloittaja vaikuttaa aidolta ja vilpittömältä. Ja tunnitettavalta, nimimerkkinsä kanssa.
LS
Juu juu muistaakseni kirjoittelit männä kesänä tuosta kesämökkihommasta gubbe ja se sai "jonkun" klovnin arvailemaan kummia
Mökin lisäksi ihmisellä voi olla muukin asunto. En ole niin tarkkaan miettinyt aloittajan asumiskuvioita, muistaakseni kertoi poimivansa omenia mökiltään.
LS
"Maria Richard's Son, koko Espoon Gummitäti".
Mökissä ranta maksaa 10 000 euroa metriltä. Mun tuurilla se olisi ollut sinilevää täynnä. Silloinen koirakin piti pitää vedestä erillään hotspotin takia.
Kävin juuri tarkistamassa omenat. Supi oli tallustellut puun ympärille polun pudokkaiden toivossa. Yksi omena oli täynnä mehiläisiä. Ne olivat kaivaneet siihen pesän. Pitääkin varoa omppoja kerätessäni.
Kallis pudokas 10 000:stä. Ku raapis toisten pusuja.
Hakeekohan ne mehiläiset siitä omenasta sitä sokerillista mehua ja niitä tulee sen perässä useita siihen omenaan.
LS
Kukaan tajua näitä sun horinoitasi.
Jotain nimikirjainyhdistelmiä tais olla😉
Tuskin kloppi ymmärtää edes itse virtuaalista sotakirjeenvaihtoa tai mitä tämä nyt onkaan
En tiedä mitä satuja te horisette kirjoituksissanne. Luen pääsääntöisesti näitä omia aloituksiani. Ei kiinnosta tuntemattomien anonyymien kirjoitukset. Niinkuin nyt tästäkin ketjusta näkee niin suurin osa on todellisuudesta irrallaan olevaa höpinää. Mieluummin luen hyvää kirjaa jossa on tolkullinen juoni, kuin palstaa.
Joo, näin on ja varsinkin tuo aloitus on jälleen kerran mitä suurimmassa määrin todellisuudesta irrallaan olevaa höpinää 😆
Se onkin pelti kiinni kirjoitettu, kuten tavallisesti : D
Sokka irti, peto on auki. Eikun pystyssä.
Pistähän kloppi se surullinen molotovin coctailis taskuun vaan ja jatka matkaa