On se vain myönnettävä

🙄 🔥 🍫 että saunan padan alle syttyy tuli paremmin, kun avaa pellin. Tänään tein asiat väärässä järjestyksessä, niin pelti oli jäänyt kiinni. Siinä neliskanttisia sytyspaloja levystä taitellessani pussin sisällä tuli taas mieleen, miten yksi tyyppi töissä napsutteli suklaalevystä palasia levyn ollessa folion sisällä. Öitä!

Canded Camera - Fire person
https://youtu.be/XCeTF9oL4jQ

40

182

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä, että Pellit selvis, ni täälläkin netti vetää ihan oikeella tavalla. ;)
      -"akku loppuu,sammuu"

• No nyt oli kyllä kuin itse olisin ollut piilokamerassa. Nimittäin akku alkoi hyytyö kesken aloituksen kirjoittamista. Tuli niin kiire laittaa chromebook laturiin, että jäi katsomatta tuo laittamani youtube linkki. Se ei ollutkaan niin hyvä, kuin nimestä päättelin. Nyt sinne saunaan.

• Anonyymi00007

Tuntuuko siltä että sul on joku syyninki päällä? Voi juku mikäli näi on

• Anonyymi00010
        lounas.ajatus kirjoitti:

No nyt oli kyllä kuin itse olisin ollut piilokamerassa. Nimittäin akku alkoi hyytyö kesken aloituksen kirjoittamista. Tuli niin kiire laittaa chromebook laturiin, että jäi katsomatta tuo laittamani youtube linkki. Se ei ollutkaan niin hyvä, kuin nimestä päättelin. Nyt sinne saunaan.

Ihan huaneiston ulkopuolinen saunako on gubbe kyseessä..?

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuntuuko siltä että sul on joku syyninki päällä? Voi juku mikäli näi on

Et taida osata suomea. Kommentissani luki "kuin" eli lyhennös "ihan kuin" sanoista. Se tarkoittaa että kyseessä on sattuma.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihan huaneiston ulkopuolinen saunako on gubbe kyseessä..?

Kysyppä siltä gubeltasi. En voi tietää millaisessa saunassa hän käy.

• Anonyymi00015
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kysyppä siltä gubeltasi. En voi tietää millaisessa saunassa hän käy.

Ei kun minä pyysin sinua guben sivupersoona kuvailemaan ympäristöäsi mahdollisimman tarkasti. Vähän erikoiselta kuulostaa esim Espoon kaltaiseksi urbaaniksi ympäristöksi esim vinssikaivosta veden pumppaaminen ja näin. Viittaan ihan ristiriitaisiin kerrontoihisi.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei kun minä pyysin sinua guben sivupersoona kuvailemaan ympäristöäsi mahdollisimman tarkasti. Vähän erikoiselta kuulostaa esim Espoon kaltaiseksi urbaaniksi ympäristöksi esim vinssikaivosta veden pumppaaminen ja näin. Viittaan ihan ristiriitaisiin kerrontoihisi.

En ole kenenkään sivupersoona. Eikä minulla ole naisena mitään tekemistä gubbesi kanssa. Sitä tosin on turhs sinulle sanoa, kun olet niin deluusiosi lumoissa.

Tiedoksi Espoosta. Espoolaiset ovat Helsingin jälkeen Suomen toiseksi suurin mökkien omistajaryhmä. Arviolta kymmenet tuhannet espoolaiset asuntokunnat omistavat vapaa-ajan asunnon.

• Anonyymi00027
        lounas.ajatus kirjoitti:

En ole kenenkään sivupersoona. Eikä minulla ole naisena mitään tekemistä gubbesi kanssa. Sitä tosin on turhs sinulle sanoa, kun olet niin deluusiosi lumoissa.

Tiedoksi Espoosta. Espoolaiset ovat Helsingin jälkeen Suomen toiseksi suurin mökkien omistajaryhmä. Arviolta kymmenet tuhannet espoolaiset asuntokunnat omistavat vapaa-ajan asunnon.

Mikset ostanut Lapista asti mökkiä? Oiskohan hinnat olleet jopa halvemmat.?

• Anonyymi00002

Kenen sormenjäljet sä sitte vaadit syömääs suklaaseen?

• Meilläpäin napsuteltiin itse levystä se pala mikä syötiin.

• Anonyymi00003
        lounas.ajatus kirjoitti:

Meilläpäin napsuteltiin itse levystä se pala mikä syötiin.

Kenenkä Wähän-Virtasen kupongilla sekin Voitto tuli?
        PS. Pellinki tärkeempi tehtävä on pitää se häkä loitolla.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kenenkä Wähän-Virtasen kupongilla sekin Voitto tuli?
        PS. Pellinki tärkeempi tehtävä on pitää se häkä loitolla.

Sinulla ei vissiin ole niin huolta huomisesta keistä jaarittelet impulsiivisten kuohuntakohtaustesi yhteydessä. Ei voi tietää kuinka sällin käy lopulta

• Anonyymi00006

"Quilty of your Lauri". -Itä-Tolkki

• Anonyymi00012

Jo aamusta noin sekaisin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jo aamusta noin sekaisin.

Joo tämä kirjoittelija on se toinen, joka menee aapeeäijän hahmosta sekaisin tällä tavalla. Hyvä jos sinä et oo se toinen. Naispuolinen sellainen

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joo tämä kirjoittelija on se toinen, joka menee aapeeäijän hahmosta sekaisin tällä tavalla. Hyvä jos sinä et oo se toinen. Naispuolinen sellainen

aapee on nainen. Varma tieto.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

aapee on nainen. Varma tieto.

Ja kerrotko miten olet tämän nk varman tiedon todennut suhteessa guben kulahtaneeseen avattareen? T naiselta reseptiikkaa pöytään sittem kun kerran selvästi niin tärkeä teesi on

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Ja kerrotko miten olet tämän nk varman tiedon todennut suhteessa guben kulahtaneeseen avattareen? T naiselta reseptiikkaa pöytään sittem kun kerran selvästi niin tärkeä teesi on

Mieti vähän noita omia horinoitasi. Ihan peilistä näkyy, että olen nainen.. Samoin kirkonkirjoista. Olis ne synnärilläkin ihmetelleet jos miehestä olisi putkahtanut vauva.

• Anonyymi00013

Kerroit jossain, että sinulla on mökki. Sielläkö lämmitit saunaa? Olisi ihana, jos olisi oma ranta, jossa voisi saunan jälkeen käydä uimassa. Semmoinen idylli tiedätkös...kaikkea voi haaveilla toki.

LS

• Anonyymi00019

Kyllä, mökki keskellä Espoota lähellä sellon kauppakeskusta vai miten tämä homma menikään apäijä?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä, mökki keskellä Espoota lähellä sellon kauppakeskusta vai miten tämä homma menikään apäijä?

Aloittaja vaikuttaa aidolta ja vilpittömältä. Ja tunnitettavalta, nimimerkkinsä kanssa.

LS

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aloittaja vaikuttaa aidolta ja vilpittömältä. Ja tunnitettavalta, nimimerkkinsä kanssa.

LS

Juu juu muistaakseni kirjoittelit männä kesänä tuosta kesämökkihommasta gubbe ja se sai "jonkun" klovnin arvailemaan kummia

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Juu juu muistaakseni kirjoittelit männä kesänä tuosta kesämökkihommasta gubbe ja se sai "jonkun" klovnin arvailemaan kummia

Mökin lisäksi ihmisellä voi olla muukin asunto. En ole niin tarkkaan miettinyt aloittajan asumiskuvioita, muistaakseni kertoi poimivansa omenia mökiltään.

LS

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

"Maria Richard's Son, koko Espoon Gummitäti".

• Mökissä ranta maksaa 10 000 euroa metriltä. Mun tuurilla se olisi ollut sinilevää täynnä. Silloinen koirakin piti pitää vedestä erillään hotspotin takia.

Kävin juuri tarkistamassa omenat. Supi oli tallustellut puun ympärille polun pudokkaiden toivossa. Yksi omena oli täynnä mehiläisiä. Ne olivat kaivaneet siihen pesän. Pitääkin varoa omppoja kerätessäni.

• Anonyymi00026
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mökissä ranta maksaa 10 000 euroa metriltä. Mun tuurilla se olisi ollut sinilevää täynnä. Silloinen koirakin piti pitää vedestä erillään hotspotin takia.

Kävin juuri tarkistamassa omenat. Supi oli tallustellut puun ympärille polun pudokkaiden toivossa. Yksi omena oli täynnä mehiläisiä. Ne olivat kaivaneet siihen pesän. Pitääkin varoa omppoja kerätessäni.

Kallis pudokas 10 000:stä. Ku raapis toisten pusuja.

• Anonyymi00028
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mökissä ranta maksaa 10 000 euroa metriltä. Mun tuurilla se olisi ollut sinilevää täynnä. Silloinen koirakin piti pitää vedestä erillään hotspotin takia.

Hakeekohan ne mehiläiset siitä omenasta sitä sokerillista mehua ja niitä tulee sen perässä useita siihen omenaan.

LS

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kallis pudokas 10 000:stä. Ku raapis toisten pusuja.

Kukaan tajua näitä sun horinoitasi.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jotain nimikirjainyhdistelmiä tais olla😉

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kukaan tajua näitä sun horinoitasi.

Tuskin kloppi ymmärtää edes itse virtuaalista sotakirjeenvaihtoa tai mitä tämä nyt onkaan

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Jotain nimikirjainyhdistelmiä tais olla😉

En tiedä mitä satuja te horisette kirjoituksissanne. Luen pääsääntöisesti näitä omia aloituksiani. Ei kiinnosta tuntemattomien anonyymien kirjoitukset. Niinkuin nyt tästäkin ketjusta näkee niin suurin osa on todellisuudesta irrallaan olevaa höpinää. Mieluummin luen hyvää kirjaa jossa on tolkullinen juoni, kuin palstaa.

• Anonyymi00034
        lounas.ajatus kirjoitti:

En tiedä mitä satuja te horisette kirjoituksissanne. Luen pääsääntöisesti näitä omia aloituksiani. Ei kiinnosta tuntemattomien anonyymien kirjoitukset. Niinkuin nyt tästäkin ketjusta näkee niin suurin osa on todellisuudesta irrallaan olevaa höpinää. Mieluummin luen hyvää kirjaa jossa on tolkullinen juoni, kuin palstaa.

Joo, näin on ja varsinkin tuo aloitus on jälleen kerran mitä suurimmassa määrin todellisuudesta irrallaan olevaa höpinää 😆

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Joo, näin on ja varsinkin tuo aloitus on jälleen kerran mitä suurimmassa määrin todellisuudesta irrallaan olevaa höpinää 😆

Se onkin pelti kiinni kirjoitettu, kuten tavallisesti : D

• Anonyymi00016

Sokka irti, peto on auki. Eikun pystyssä.

• Anonyymi00021

Pistähän kloppi se surullinen molotovin coctailis taskuun vaan ja jatka matkaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1341
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1240
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1225
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      857
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      307
      555
    Aihe