Tarpeeksi.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Niin, yleensä silloin uskaltaa parhaiten toista rakastaa, kun saa rakkautta myös toiseen suuntaan. Epävarmuudet ja uskon puute hyvään, tylsyttää terää ja voi synnyttää epäilyä riittävyydestä toiselle?
- Anonyymi00002UUSI
aika moni äijä ei halua kun kokeilla mua niit ällöttää laittaa mua ku oon niin miehinen se on ihan ok, ja vaan yks riittää
- Anonyymi00003UUSI
kai sellane jossaki on xD jos ei ni chillaan elämöni yksin onhan täs menty jo pari vuotta
- Anonyymi00004UUSI
Vai liikaa?
- Anonyymi00005UUSI
Minä en pysty rakastumaan enää. En edes halua miehistä kaveria enempää. Kiitos sille jollekin, jota rakastin vuosia ja sain pelkkää kuraa niskaan. En pidä kaikkia tallaajia täällä edes ihmisinä, vaan ihmiskehossa liikkuvina demoneina. Nostetaan omaa egoa, tallaamalla toisia jalkoihin. Jotkut oikeasti saa polttoainetta toisten kärsimyksestä.
- Anonyymi00006UUSI
tuntematonta kohtaan ei vaan millään voi olla rakkaudellisia tunteita, menee ennemminkin neutraalitasolle tai sen alle...
- Anonyymi00017UUSI
Mulla kyllä on useinkin. Ja varsinkin yhtä henkilöä kohtaan oli oikeastaan heti kun näin hänet...
- Anonyymi00007UUSI
Vaikea rakastaa luottamuksen menettämisen jälkeen.
Lista epäkelvoista seikoista kasvaa kasvamistaan. - Anonyymi00008UUSI
En rakasta enää ollenkaan.
- Anonyymi00009UUSI
En vain pääse mitenkään näyttämään rakkautta mitenkään kun sä mies
Et muuta tee kun pelkäät
Ja selität ummet ja lammet 😂
Kandee välliä miettiä
Miten helposti oot itse se
Jota voi lähestyä .
Naiselta nalkuttavalle akkamaiselle miehelle- Anonyymi00011UUSI
Kelle tämä nalkutus?
- Anonyymi00012UUSI
Taas hupsuut
- Anonyymi00013UUSI
Näyttämään rakkautta? Sitäkin vissiin voi nykyään tilata kiinasta. Paljonko maksoi?
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä rakastan ❤️🚆
- Anonyymi00014UUSI
Junailua rakastat?😉🥰
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Junailua rakastat?😉🥰
Vain hänen kanssa ☺️🚆😢 olisipa kanssani rakas ❤️
- Anonyymi00015UUSI
Miten meillä on menny
- Anonyymi00016UUSI
Rakastan. Voiko rakastaa jopa liikaa??
- Anonyymi00018UUSI
Aaa no ei sitten mitään.
Taitaa sullakki olla omanlainen tapa näyttää se vaikka välillä tiuskisitki
- Anonyymi00019UUSI
Hyvä kun hullu oot ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532115
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2621239- 211181
- 41786
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125716Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤233695Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa219655- 52500
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442