Trumpin syytökset

Anonyymi-ap

Trump yrittää vierittää omaa epäonnistumistaan hormuzin salmessa Ukrainan niskaan. Polttoaineen hinta olisi euron halvempaa jos tuo usan niin sanottu presidentti ei olisi sohaissut tuonne kusiaispesään.

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Jew Tube, The White House, video.

https://www.youtube.com/watch?v=ZtVMoko3mSI

President Trump Holds a Press Conference, Aug. 11, 2025

1:46:30------>

Trump: Minä olin se, joka sanoi, te ette voi rakentaa sitä kaasuputkea, se oli jo puoliksi rakennettu, Nord Stream 2.

Kukaan ei tiedä siitä mitään, kukaan ei ole koskaan kuullut Nord Stream kadesta.
      Sinäkään et mahdollisesti ole kuullut siitä.

Suurin kaasuputki, minä pysäytin sen, en ollut Venäjän ystävä, mutta tulen hyvin toimeen Putinin kanssa, on hyvä tulla toimeen muitten maiden kanssa, mutta se ei tarkoita että annat niitten ajaa ylitsesi.

Biden hyväksyi kaasuputken, enkä voinut käsittää sitä.

Sitten ne sanoivat "Trump ei ole tiukkana Venäjälle", minä oli tiukin kaikista, Putin sanoi sinä et ole kova.

Minä pysäytin suurimman Euroopan energiahankkeen, jonka Venäjä ja Eurooppa oli rakentanut, minä pysäytin sen, se oli kuollut.

Ja tämä matalan ÄO:n presidentti (Biden), tuli ja antoi heidän rakentaa tämän kaasuputken, ja toimittaa öljyä ja kaasua koko Eurooppaan.

Ja presidentti Putin kutsui minut osallistumaan hankkeeseen, ja olin hieman pettynyt.

North Stream 1 ja 2 suunnittelu ja rakentaminen maksoi 17 miljardia €uroa.

Valmiit putkistot olisivat voineet siirtää 55 miljardia kuutiometriä kaasua Venäjältä kaikkialle Eurooppaan.

Z. I0nIstI vetoinen Usa on Euroopan pahin vihollinen.

• Anonyymi00006

No sitä mieltä minäkin olin heti, Usa räjäytti öljy- ja kaasuputkemme, kiitos tästä siis myös Euroopan usanisteille ja trumpetisteille, jotka fanittavat idoleitaan simmut jeesuksena.

• Anonyymi00003

President Trump Holds a Press Conference, Aug. 11, 2025

It was the apple of his eye, i got along very well with President Putin. But if you look undr President Bush, they took a lot of territory.

Under President Obama they took a lot of territory.

Under Biden, they essentially took the whole think.

You know, it took just a question of time.

Under Trump, you know what they took?

Nothing. Nothing. I was the one that said, you cant build your pipeline that was half build.

I came in, i stopped the pipelines called Nord Stream 2.

Nobody knows that.

Nobody ever heard of Nord Stream 2.

You might have not even heard it.

Biggest pipeline in the world, i stopped it.

I was not friend of Russia, but i got along well with Putin.

It is always good to get along with other countries, if possible, but that doesnt mean you roll over like Biden dis.

Biden came in and he immediately approved the pipeline.

I couldnt believe it.

Then they say Trump wasnt tough on Russia.

I wasnt tough?

I was the toughest.

Putin said, if you are not tough, i would hate like hell to see who is.

I stopped the biggest economic development job, the biggest job that Russia had ever built, i stopped it. It was dead.

And this low IQ president (Biden) came in and he let them build a pipeline and supply oil and gas all over Europe.

So this really a feel out meeting a little bit.

And President Putin invited me to get involved.

He wants to get involved.

I believe he wants to get it over with.

• Anonyymi00004

TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER

Trump kääntyi juutalaisuuteen alkuvuodesta 2017, ja alkoi käyttämään kipaa.

Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:

Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.

Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.

Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?

Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.

Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!

https://m.youtube.com/watch?v=hON_beWS9vc

Trump suggests that Palestinians leave Gaza, move to another country

https://m.youtube.com/watch?v=dbn4i7_CFIM&pp=ygUrQmlkZW4geW91IGRvbnQgaGF2ZSB0byBiZSBqZXcgdG8gYmUgemlvbmlzdA==

BIDEN: WERE I A JEW I'D BE A ZIONIST

• Anonyymi00005

Trump ajoi itsensä melkoiseen kusee tuon sotansa kanssa ja muistahan se narsisti aina syyllisen etsii. Sota on pelatanut monien USAn pressojen kannatuksen, mutta nyt kävikin toisin kun astui liian ison ja paskamaisen vastuksen varpaille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      40
      1211
    2. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      65
      998
    3. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      35
      900
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      859
    5. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      826
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      733
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      77
      642
    8. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      51
      626
    9. 42
      609
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      601
    11. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      31
      596
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      27
      543
    13. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      2
      542
    14. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      120
      511
    15. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      49
      508
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      94
      496
    17. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60