Annoin oikeudelle vastineen perintäyhtiön haasteeseen.
Kyseessä 2015 velka josta en ole saanut perintäkirjettä enkä velankatkaisukirjettä vaikka perintäyhtiö toisin väittää.
Perintäyhtiö väittää että ovat lähettäneet maksuvaatimukset 2017 ja 2019 ja velankatkaisukirjeen 2025 joita en ole saanut.
Kiistin että olisin saanut kirjeitä ja että pidän näin velkaa vanhentuneena.
Nyt on perintäyhtiö velvollinen osoittamaan,että kirjeet on lähetetty ja mihin osoitteeseen.
Perintäyhtiö laittanut vanhentuneen velan oikeuteen.
11
67
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
"Nyt on perintäyhtiö velvollinen osoittamaan,että kirjeet on lähetetty ja mihin osoitteeseen"
Ja niinhän se tulee tekemään, se on sun puolella se ongelma jos ei ole tullut perille tai et ole lukenut. Kirje voi olla ja luultavasti onkin sähköinen eli mennyt sun johonkin vanhaan mailiin, roskapostiin, oma postiin jne jne- Anonyymi00002
Eipä nuo yleensä lähetä sähköpostina.
Joko soittavat tai lähettävät kirjeen ja jos kumpaakaan ei ole käytetty ovat heikoilla. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eipä nuo yleensä lähetä sähköpostina.
Joko soittavat tai lähettävät kirjeen ja jos kumpaakaan ei ole käytetty ovat heikoilla.Kyllä mulle ainakin on tullut, osa mailiin ja useampi oma postiin.
- Anonyymi00004
Maksa velkas. Sillähän siitä pääset.
- Anonyymi00005
Maksaisitko itse saman laskun 2 eri kertaan? Niin tyhmäkö olet?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei muutenkaan vanhentunutta velkaa voi edes maksaa.
Kyllä perintäyhtiö on velvollinen näyttää toteen,että huomautukset ovat lähetetty oikeaan osoitteeseen.
Pelkkä sana ei riitä oikeudelle,kun toinen on kiistänyt saannin.
Kaikilla ei ole sähköpostia käytössä eikä omapostia.
Myös monella on osoitteenanto kielto ja puhelinnumero salainen. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun maksaa laskunsa niin ei tarvitse asioida perintäyhtiön kanssa ollenkaan. Helppo ja vaivaton vaihtoehto.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kun maksaa laskunsa niin ei tarvitse asioida perintäyhtiön kanssa ollenkaan. Helppo ja vaivaton vaihtoehto.
Kyllä olet tyhmä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä olet tyhmä.
Tyhmää maksaa laskut ajoissa? Milläköhän perusteella?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tyhmää maksaa laskut ajoissa? Milläköhän perusteella?
Millähän voi maksaa laskun ajoissa jos sitä ei ole edes saanut?
Onhan monelle käynyt ettei edes huomautuslaskua ole saanut vaan sitten se meneekin perintäyhtiölle. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Millähän voi maksaa laskun ajoissa jos sitä ei ole edes saanut?
Onhan monelle käynyt ettei edes huomautuslaskua ole saanut vaan sitten se meneekin perintäyhtiölle.Ei kovin monelle. Yleensä tosin tuppaavat olemaan samat henkilöt, joilla aina jäävät saamatta laskut, huomautuslaskut ja perintälaskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565